מחיר אלו יוגה בחנויות בישראל גבוה, אבל מצאנו הנחות במקומות אחרים

מחיר אלו יוגה בחנויות בישראל גבוה, אבל מצאנו הנחות במקומות אחרים

המחירים בחנויות אלו יוגה בתל אביב דומים למחירי האתר בחו"ל, כלומר… גבוהים. אנחנו מצאנו הנחה דווקא באתרים אחרים. כרגיל, תמיד מומלץ להשוות

אלו יוגה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הכתבה עודכנה ב-13.9.23

לאחרונה נפתחו חנויות רשמיות של המותג ALO YOGA בישראל. החנות הראשונה של אלו יוגה ישראל נפתחה בתל אביב בקניון TLV, והשנייה נפתחה באפריל 2023 בחלק אחר של העיר. החנות של ALO בקניון TLV היא חנות דגל של מותג היוגה והפילאטיס ושם מוצג מגוון רחב מאוד של דגמים. כמובן, גם בחנות השנייה המגוון גדול – אבל מה שבעיקר משותף לחנויות של המותג בישראל הוא המחירים הגבוהים. בכלל, זה ידוע שאלו יוגה הוא מותג יקר. הוא מתהדר בבדים איכותיים, אבל תכל'ס, הסיבה למחיר הגבוה היא בעיקר המיתוג. לכן, מעריצות המותג בטח שמחו על פתיחת החנויות של אלו יוגה בישראל. עם זאת, בדיקה מגלה שמחיר ALO YOGA בחנויות בתל אביב גבוה, ואין סיבה לקנות דווקא שם. המותג הזה הרי כבר נמכר בישראל בהרבה מאוד אתרי אינטרנט, ומי שרוצה לרכוש טיץ, חולצות, טוופ וגם מוצרי טיפוח של ALO, יכולה לעשות זאת, בין היתר, באתר סופר-פארם אונליין, טרמינל X ועוד. למעשה, המחירים באתרים לעתים קרובות יותר נמוכים מאשר בחנות המותג.

מחיר בסופר-פארם אונלייןמ-229 ש"ח
מחיר ב-GROOמ-220 ש"ח, הנחות על מגוון פריטים
מחיר בטרמינל X משתנה

חנות אלו יוגה בתל אביב

כאמור, המותג בחר לפתוח קודם כל חנות אלו יוגה בתל אביב, כאשר המיקום הראשון שנבחר היה קניון TLV תל אביב. מדובר בחנות גדולה מאוד, על פני שטח של 500 מ״ר. חובבות המותג שמעוניינות למדוד לפני שהן קונות, יגלו שגם המיקום השני נבחר ל-ALO YOGA בתל אביב, הפעם בקניון רמת אביב. המותג גם מוצג ונמכר כ"חנות-בתוך-חנות" ברשת סטורי, כשהמיקום הראשון הוא בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף.

בטווח המיידי לא צפויות עוד חנויות של ALO YOGA, כך שהבנתם נכון  – המיקוד הוא בתל אביב.

המיקום בתוך חנויות STORY אינו מקרי. את הזיכיון לייבוא המותג לישראל קיבלה חברת האופנה 911, המפעילה 14 חנויות של רשת story. כאן יש להזכיר שכיום, חוץ מאשר בארה"ב ובקנדה, החברה פועל בערב הסעודית ובאמירויות, כך שישראל היא אחד השווקים הראשונים שהיא נכנסת אליהם.

היתרון בחנות הוא שאפשר למדוד ושמגיעות לשם כל הקולקציות החדשות. כל הקולקציות שיושקו יהיו זהות לחלוטין לאלו שיוצעו בחנויות המותג העולמיות, ומדי שבועיים עד שלושה תושק קולקציה חדשה עם צבעים ייחודים ודגמים חדשניים. קו הקוסמטיקה יושק בהמשך לאחר אישורי משרד הבריאות.

עם זאת, כל עוד ל-ALO YOGA יש רק חנויות בתל אביב וכל עוד נקודת מכירה נמצאת בתוך חנות סטורי – בתל אביב… נראה שלקוחות רבות של המותג ימשיכו לקנות אונליין.

אגב, יש גם פריטים המיועדים לגברים, אז אמנם רוב הלקוחות הן נשים, אבל גם עבור גברים המידע הזה רלבנטי.

פואנטה בטלגרם

יש להניח שלפחות בתחילת הדרך, הסקרנות תביא את הקונות והקונים אל החנות הפיזית ואף תעורר מעט את קניון TLV, שזקוק למותג חזק ודומיננטי מסוג זה. עם זאת, השאלה היא אם בהמשך יגיעו אל החנויות לקוחות באופן מיוחד – כאשר יש מבחר כל כך גדול באתרים רבים, כולל באתרים בינלאומיים ובאתר של ALO YOGA עצמו.

גם רשת סבן אילבן הבינלאומית בחרה בתל אביב להיות העיר הראשונה שבה היא פותחת חנות. גם במקרה הזה, אחרי פתיחת חנות סבן אילבן בתל אביב אפשר היה לצפות שהרשת תפתח חנויות באזורים אחרים בארץ. וגם במקרה הזה מסתבר שהסניפים הבאים שלה ייפתחו בנקודות שונות בתל אביב.

מחירים – אלו יוגה ישראל

המחירים בחנות אלו יוגה דומים לחנות באתר הבינלאומי והם גבוהים למדי: מ-60 שקל לגרביים ועד 1,300 שקל למעיל. מכנסיים עולים יותר מ-400 ש"ח, טופ עולה 200 ש"ח ויותר ועוד. לא ייפתח בישראל אתר אלו יוגה מקומי.

אז מי שרוצה לקנות ALO YOGA בישראל בזול כנראה תצטרך להמשיך לחלום, אבל מי שמחפשת אלו יוגה בהנחה יכולה מדי פעם למצוא פריטים מוצלחים באתרים שונים. שווה לחפש.

אוהבים כתבות כאלה? בואו נהיה חברים בפייסבוק. לחצו כאן >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות