דגם BONDI 8 של נעלי הוקה: שיכוך גבוה ואחיזה טובה של כף הרגל

HOKA BONDI 8 של הוקה: נעל נוחה במיוחד לריצת כביש ולריצת שטח

דגם BONDI 8 של נעלי הוקה מתאים לריצת כביש, לריצת שטח קלה ולהליכה. עבורר מי שמחפש נעל עם שיכוך גבוה ותגובה מהירה – בונדי 8 יעשה את העבודה

נעלי הוקה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים נעל ספורט נוחה באופן מיוחד, שמתאימה לכל שימוש (לריצת כביש ולריצת שטח קלה), דגם BONDI 8 של נעלי הוקה הוא דגם ששווה לשקול. BONDI הוא אחד הדגמים הכי פופולריים של נעלי HOKA, וכעת במקביל להשקה בעולם, הושק גם בארץ דגם BONDI 8, שמחליף את BONDI 7.

הדגם הזה, שמגיע בשלוש מידות רוחב (רגילה, רחבה ואקסטרה רחבה), נותן מענה לקהלים רחבים לא רק בגלל שיש לו כמה מידות רוחב, אלא בגלל התמיכה המצוינת לכף הרגל. מדובר בנעל ריצה נייטרלית שמתאימה לריצה לכל טווח בכביש וגם לריצת שטח קלה. כמו כן, היא מתאימה מאוד למי שאוהב לצאת לצעידות.

כמו חלק מנעלי הוקה, מדובר בגזרת אוברסייז, כך שזו לא נעל שמתאימה למי שמחפש נעליים דקות ואלגנטיות, אלא למי שאוהב את המראה הדומיננטי.

 

אז איך זה מרגיש לנעול את הוקה בונדי 8?

אני מודה שלפני שנעלתי את הוקה בונדי 8, חששתי מעט מהגודל של הנעל. נעל כל כך גדולה לא תמיד מתאימה לאישה עם רגל קטנה… שמעתי רבות על הסוליה המרופדת והנוחה, אבל עד שנעלתי את הנעל ויצאתי איתה להליכה ספורטיבית ארוכה, לא יכולתי להעריך באמת עד כמה היא נוחה.

החוויה שלי מתחלקת לשני חלקים עיקריים – האחד הוא החלק של הנוחות. השני הוא החלק של המראה. כאמור, בהוקה מאז ומעולם שמו דגש על הסוליה המאוד עבה ומרופדת שלהם, ובדגם הזה הסוליה עבה במיוחד. התוצאה היא תחושה של ריחוף מסוים בזמן הצעידה. הנעל עוטפת היטב את הרגל, הקרסול אחוז טוב ומבנה הסוליה יוצר בלימת זעזועים שמשפיעה לטובה על כל הרגל, ולא רק על כף הרגל. מי שבדרך כלל סובל מהברכיים, ירגיש בנעל הזו שהרגל לא נחבטת בקרקע.

החלק השני הוא החלק של המראה. Hoka Bondi 8 זו נעל שאי אפשר להתעלם ממנה. בניגוד לנעל ספורט רגילה, פה מדובר בפריט עצום ובולט. התגובות היו מעורבות – יש שחשבו שהנעל גדולה מדי וגסה, ויש שחשבו שהנעל אמנם גדולה – אך דווקא אופנתית בגלל הגודל שלה.פואנטה באינסטגרם

אני בכל אופן אהבתי אותה מאוד, גם בהיבט של הנוחות וגם בהיבט של העיצוב. הנעל מגיעה במגוון צבעים. חלק מהדגמים משלבים בין שני צבעים וחלקם בצבע אחד, כך שמומלץ להשקיע קצת מחשבה לפני שבוחרים בדגם הרצוי.

מה ההבדל בין HOKA בונדי 8 לבונדי 7?

ההבדלים בין לבין בונדי 8 לבונדי 7 לא גדולים, אך קיימים. כך למשל, הדרופ הוא אותו דרופ, אך הגפה אוחזת את כף הרגל באופן "אסוף" יותר. היא מספקת שיכוך מעולה – למעשה הגבוה ביותר בנעלי הכביש של הוקה.

מה מיוחד בנעלי הוקה BONDI 8?

BONDI 8 HOKA

משקל קל בצורה מפתיעה

מעבר למראה הייחודי, אחת התכונות הכי מפתיעות בנעלי HOKA BONDI 8 היא המשקל שלה. מידה 43 לגברים, למשל, שוקלת 318 גרם. אמנם, המשקל עלה בכ-10 גרם ביחס לדגם הקודם (בונדי 7), אבל עדיין זו נעל קלה מאוד בהשוואה לרוב הנעליים שתמצאו בשוק.

נעלי הוקה – מידות רוחב מגוונות

כאמור, דגם בונדי 8 של נעלי הוקה נמכר בשלוש מידות רוחב, כך שגם אם יש לכם כפות רגליים רחבות יותר מהממוצע, תוכלו לקנות את הנעל הזאת. אגב, אתם לא צריכים להרגיש בגלל רוחב כף הרגל שלכם. אתם בחברה טובה. "במדינת ישראל, 54% מהלקוחות בוחרים בנעל רחבה", מספר מאיר קנר, מנכ"ל ניוראן יבואנית HOKA.

גמישות

ועוד תכונה בולטת בדגם בונדי 8 של הוקה זו הגמישות. אגב, זו תכונה שמאפיינת חלק ניכר מהנעליים של הוקה – הסוליה גמישה מאוד, מה שמאפשר תנועתיות גבוהה לרגל. הגמישות מושגת גם בזכות החומר שממנו עשויה הסוליה וגם בזכות הגימור המקומר בחלק של העקב. "בתנועה של הרגל מאוד חשוב להדגיש את העקב", מסביר קנר. "כאשר מקמרים את הסוליה בחלק של העקב, זה יוצר גלגול של תנועת כף הרגל. נעל שטוחה, כמו כפכף, יוצרת מצב שהגוף מקבל חבטה קלה עם כל צעד. נעל עם קימור בעקב מונעת את זה".

אחיזה של כף הרגל

מה שחשוב להדגיש הוא שלמרות התנועתיות, כף הרגל אחוזה היטב בנעל, כך שאתם מרגישים כאילו הרגל והנעל הם גוף אחד. התמיכה לכף הרגל היא עניין קריטי גם בהליכה וגם בריצה, ונעלי הוקה בונדי 8 מספקות אותה היטב. הגפה עוטפת במדויק את כף הרגל, כך שהיא לא "נוזלת" הצדה ולא בורחת לצדדים.

תמיכה בעקב

גם התמיכה בעקב היא מן הסתם קריטית בכל שימוש בנעליים, בין אם מדובר בנעליים להליכה ובין אם בריצה. בעקב של הנעל הזו יש פולימר "זוכר", מה שאומר שכאשר מכניסים את הרגליים לנעליים, אזור העקב נצמד ועוטף את כף הרגל, וכאשר חולצים את הנעל, החומר חוזר לעצמו (בדומה למזרון ויסקו שעשוי מקצף זיכרון).

פואנטה בטלגרם

צורת פירמידה – נעלי הוקה קלאסיות

כאמור, דגם הוקה BONDI 8 לא מיועד למי שמחפש נעל קטנה ולא מורגשת. העיצוב של הנעל הזה מזכיר קצת פירמידה, כאשר החלק העליון צר יותר מהסוליה הרחבה. הסיבה שבגללה הסוליה וקופסת הבהונות יותר רחבות מהחלק העליון של הנעל היא היציבות. כך למעשה אפשר ללכת על כל סוג של משטח ללא חשש של החלקה או מעידה.

עיצוב

מעבר לעובדה שזו נעל בגזרת אוברסייז, קל להבחין בטאץ' העיצובי שבהוקה העניקו לגרסה החדשה: נעלי הוקי בונדי 8 מגיעות עם עיצוב גלי שבא לידי ביטוי גם במעבר ההדרגתי בין הצבעים של הנעל עמה וגם בעיצוב הסוליה. מבחינת עיצובים, יש דגמים לגברים ולנשים ויש דגמים שמתאימים לשני המינים – כמו הדגם השחור.

נעל טבעונית מחומרים ממוחזרים

בדגם HOKA Bondi 8, החברה פונה לקהל בעל מודעות גבוהה גם למשבר האקלים וגם לבעלי חיים, כך שהנעל היא נעל טבעונית שחלקים רבים בה מיוצרים מחומרים ממוחזרים (למשל הגפה והשרוכים).

מחיר נעלי הוקה בונדי 8

749 ש"ח באתר היבואן ניו-ראן, גולשי פואנטה יכולים לשלם פחות, אפילו כ-625 ש"ח, בהתאם למבצע עדכני.

  • באתר WeShoes אפשר לקבל 50 ש"ח הנחה ברכישה מעל 250 ש"ח (יש כפל מבצעים על נעליים שנמצאות בהנחה של עד 30%).
  • באתר סופר-פארם אונליין יש הנחות של מאות שקלים על מגוון נעלי הוקה, כולל בונדי 8.
סופר פארם אונלייןכ-630 ש"ח
WeShoesכ-625 ש"ח בהקשת קוד קופון Poenta50

אגב, כדאי לדעת שלרגל השקת דגם BONDI 8 של נעלי הוקה, ירד המחיר של דגם BONDI 7.

מחפשים נעליים לריצת שטח או טיול? יש גם כאלה

דגם BONDI 8 הוא כמובן רק אחד מבין דגמים רבים של נעלי הוקה שנמכרים בארץ. לאחרונה המגוון התרחב עם שורת נעליים שמתאימות במיוחד לריצת שטח ולטיולים, כולל צעידה במסלולים רטובים וטיפוס הרים.

את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה המלאה על הקטגוריות החדשות של HOKA, שפרסמנו כאן בפואנטה.

גילוי נאות

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות