פיקסל פולד, הטלפון המתקפל של גוגל: כל הפרטים

פיקסל פולד, הטלפון המתקפל של גוגל: כל הפרטים

תחרות לגלקסי פולד 4: גוגל השיקה את פיקסל פולד – טלפון מתקפל שמאפשר ריבוי משימות וצילום בלי ידיים. מה המחיר?

פיקסל פולד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באיחור לא אופנתי, גוגל השיקה לאחרונה את פיקסל פולד: הטלפון המתקפל שלה. Pixel Fold הוא סמארטפון מתקפל כמו ספר, דומה מאוד במבנה לגלקסי FOLD של סמסונג – אך דק יותר. גם מחיר פיקסל פולד דומה יחסית למחיר גלקסי פולד 4 של סמסונג, מה שאומר שהוא יקר: החל מ-1700 דולר לפני מסים בארה"ב (כ-6500 ש"ח לפני מסים) – כך שזה באמת טלפון למי שמחפש כלי עבודה ובטוח שטלפון עם מסך מתקפל יהיה לו נוח. למען האמת, הצרכנים לא מסתערים על הטלפונים המתקפלים, אבל אם גוגל בוחרת להשיק מכשיר בתצורה הזאת, כנראה שהיא מניחה שיש פלח צרכנים שמעוניין ויכול להשקיע את הסכום הדרוש.

PIXEL FOLD – לצלם בלי ידיים

פיקסל פולד מגיע כמובן עם שני מסכים – פנימי וחיצוני. כאשר הוא סגור, הוא צר וארוך והמסך די קטן – בגודל 5.8 אינץ'. במצב פתוח, יש לפיקסל פולד מסך גדול של 7.6 אינץ'. הרעיון הוא כמובן ריבוי משימות, כך שאפשר להשתמש במסך כולו בגודל מלא, או להשתמש בכמה אפליקציות בו זמנית.

>> אוהבים חדשות טכנולוגיה? הצטרפו לקבוצה שלנו. לחצו כאן 🙂

כמו בגלקסי פולד 4, גם בגוגל פיקסל פולד יש שורת משימות שמאפשרת לעבור במהירות בין אפליקציות – מה שמזכיר עבודה על צג של מחשב.

אחד היתרונות של מכשיר מתקפל (גם לדגם סמסונג גלקסי FLIP 4 שמתפקל כמו צדפה) הוא שאפשר לצלם בלי ידיים ובלי חצובה. מניחים את המכשיר ומצלמים. מי שמתרגל לנוחות הזאת, ללא ספק מתקשה לחזור אחורה.

מבחינת מערך הצילום, ל-Google Pixel Fold יש 3 מצלמות:

  • מצלמה אחורית של 48 מגה פיקסל עם גודל חיישן 1/1.56 אינץ', OIS, וצמצם f/1.7.
  • מצלמה רחבה במיוחד של 10.8 מגה פיקסל עם שדה ראייה של 120° ו-f/ 2.2 צמצם,
  • מצלמת טלפוטו 10.8 מגה פיקסל עם זום אופטי פי 5 וצמצם f/3.05

אבל, כאמור, מה שלא פחות מעניין הוא שתי מצלמות הסלפי:

  • מצלמת סלפי קדמית המוטמעת במסך הכיסוי עם 9.5 מגה פיקסל, צמצם f/2.2 ושדה ראייה של 84 מעלות – ללא פוקוס אוטומטי (מצלמה זו משמשת את המכשיר גם לזיהוי פנים).
  • מצלמת סלפי פנימית לאחר פתיחת המכשיר: 8 מגה פיקסל, צמצם f/2.0 ושדה ראייה של 84 מעלות.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו 🙂 ושם הכי נוח להישאר מעודכנים. לחצו להצטרפות >

שתי מצלמות הסלפי מסוגלות לצלם תמונות וסרטונים באיכות גבוהה. מצלמת הסלפי הקדמית טובה במיוחד לצילום סלפי בתנאי תאורה חלשה, הודות לגודל הפיקסלים הגדול שלה. מצלמת הסלפי הפנימית טובה לצילום סלפי ושיחות וידאו כשהטלפון פתוח.

המכשיר מופעל על ידי מעבד Google Tensor G2 ויש לו סוללה של 4821 mAh, אשר החברה מבטיחה שבמצב של חיסכון קיצוני יכולה להחזיק מעמד 72 שעות. המכשיר כמובן לא נמכר עם מטען (כמו אייפון או סמסונג גלקסי). הטעינה החוטית לא מאוד מהירה (אבל יותר מהירה מזו של האייפון), ועומדת על 25W.

מחיר PIXEL FOLD של GOOGLE

פיקסל פולד של גוגל, בניגוד לגלקסי פולד, נמכר רק בשתי גרסאות – שתיהן עם זיכרון עבודה של 12GB RAM.

  • PIXEL FOLD עם נפח אחסון של 256GB – כ-1800 דולר לפני מסים (שווה ערך ל-6560 ש"ח).
  • PIXEL FOLD עם נפח אחסון של 512GB – כ-1920 דולר לפני מסים (שווה ערך ל-7006 ש"ח).

המחיר בארץ עדיין לא ידוע.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות