לא רק לאייפון: CLUBHOUSE זמינה עכשיו גם למשתמשי אנדרואיד

הרשת החברתית הכי לוהטת מגיעה לאנדרואיד. קיבלתם הזמנה?

אפליקציית CLUBHOUSE פתוחה להורדה כעת גם למי שיש לו סמארטפון מבוסס אנדרואיד. רגע לפני שאתם רצים להוריד אותה, כדאי שתדעו עוד משהו

CLUBHOUSE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם יש לכם טלפון אנדרואיד והרגשתם מקופחים עד עכשיו כי רק בעלי אייפון יכלו להוריד את אפליקציית CLUBHOUSE, תשמחו לשמוע שקלאבהאוס זמינה עכשיו גם לבעלי אנדרואיד.

clubhouse

 

אבל, וזה אבל גדול – תוכלו להצטרף לרשת החברתית המדוברת הזאת רק אם תקבלו הזמנה. זה הזמן לברר אצל חברים שכבר נמצאים שם אם הם יכולים להזמין אתכם…

CLUBHOUSE – מה זה בכלל?

למי שלא עקב בחודשים האחרונים אחרי הטרנד החדש בתחום הסושיאל מדיה, CLUBHOUSE היא עוד רשת חברתית שמצטרפת לרשתות הרבות הקיימות – אבל היא שונה. קלאבהאוס לא מבוססת בכלל על ויזואליה או על תמונות, וגם לא על טקסטים כתובים.

CLUBHOUSE היא רשת חברתית שמבוססת על קול בלבד, כאשר הרעיון הוא שאחר מהחברים ברשת פותח חדר של צ'אט קולי ומתקיימת שיחה שנעלמת מיד לאחר סיומה.

CLUBHOUSE כבר לא לבד

מאז הקמתה, קלאבהאוס זכתה לזינוק מטאורי ומספר החברים בה הולך וגדל בהתמדה, אבל עד עכשיו היה מחסום בלתי עביר מבחינת לא מעט אנשים שרצו להצטרף אליה: קלאבהאוס הייתה זמינה רק באייפון ואפשר היה להצטרף רק אם קיבלת הזמנה.

פואנטה בטלגרם

כאמור, כעת זה משתנה וגם משתמשי אנדרואיד יכולים להוריד למכשיר שלהם את אפליקציית קלאבהאוס, אבל עדיין – הם צריכים לקבל הזמנה.

 

העובדה ש-CLUBHOUSE הייתה כל כך סלקטיבית יצרה מצב שדווקא היא זו שכעת משתרכת קצת מאחור. זה היה הרי ברור שרשתות חברתיות אחרות לא יישארו בחוץ, כך שכיום יש לה מתחרות רבות שבהן לא צריך לחכות להזמנה.

המתחרות של קלאבהאוס

אם אתם בעניין של ניהול שיחות או האזנה לשיחות בחדרי צ'אט קוליים, תוכלו לעשות זאת כיום בעוד פלטפורמות. בין היתר, מדובר בפייסבוק שמציעה את Live Audio Rooms, בטוויטר שמצעה את Spaces של טוויטר ובטלגרם שמציעה את Voice Chat 2.0.

פייסבוק, אגב, עסוקה לא מעט בלאמץ את השיטות המוצלחות שרשתות חברתיות מפתחות. רק לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי היא השיקה בתוך אינסטגרם שבבעלותה את REELS – תכונה של סרטונים קצרים בדומה לטיק טוק. לא בטוח שמשתמשי פייסבוק יעדיפו את חדרי הצ'אט הקוליים שלה על פני קלאבהאוס, אבל העובדה שזו הרשת החברתית הגדולה בעולם ודאי משחקת לטובתה.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות