PIVO: האביזר שהופך צילום עצמי של סרטוני וידאו להרבה יותר פשוט

PIVO: חצובה חכמה שעוקבת אחריכם באופן עצמאי כשאתם מצלמים

אם אתם יוצרי תוכן וידאו, שווה להכיר את PIVO – אביזר חכם שמזהה פנים ותנועה ויאפשר לכם לצלם סרטונים יצירתיים בלי עזרה מאף אחד… סקירת פואנטה

PIVO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מצלמים את עצמכם בסרטוני וידאו ומעלים לטיק טוק, ליוטיוב, לאינסטגרם או לפייסבוק, אתם ודאי מכירים מקרוב את הבעיה הזאת: המצלמה סטטית ואינה עוקבת אחרי תנועותיכם. את זה בא PIVO לתקן. PIVO הוא אביזר צילום חכם וקטן, שמולבש על הטלפון ועוקב אחרי התנועות שלכם, כך שהטלפון מבצע צילום עצמי בתנועה. למעשה, מדובר במוצר שמשדרג את סט הכלים של כל יוצר תוכן וידאו שעוסק בצילום עצמי של סרטוני וידאו.

PIVO – כך זה עובד

כאמור, PIVO הוא אביזר חכם למכשירי סלולר, אשר מאפשר מעקב אוטומטי של פנים וגוף ב-360 מעלות.

זו לא חצובה, משום שחצובה היא מתקן בעל רגליים ארוכות שמאפשר להעמיד עליו את המצלמה או את הטלפון באופן יציב.

PIVO הוא אביזר עצמאי שיכול להתחבר לחצובה ולסמארטפון, ויש לו טכנולוגיית זיהוי פנים וזיהוי תנועה – כך שהוא נע ומסתובב בהתאם לתנועות המצולם.

כדי להשתמש ב-PIVO, יש להוריד את האפליקציה, ליצור משתמש ולאפשר למוצר גישה למצלמה ולמיקרופון של הסלולרי.

לאחר מכן, צילום הסרטון מתבצע דרך אפליקציית PIVO (ולא דרך מצלמת הטלפון).

מעבר למעקב התנועה, יש כמה תכונות חמודות נוספות שהמוצר מאפשר, כמו סיבוב של 360°, סטרימינג בלייב, הכפלת הסלפי בתמונה או וידיאו עד פי 15 באותו סרטון והכפלת הסלפי בתנועה.

פואנטה בטלגרם

אפשר להוסיף מדבקות לווידיאו ויש 8 מצבי צילום בנוסף למצב הבסיסי, כמו מצב של חצי וידיאו חצי תמונה, סרטון מהיר, פנורמה, GIF, יצירת סרטון לפני ואחרי ועוד.

במסגרת השאיפה לאפשר כמה שיותר שליטה ללא נגיעה בסמארטפון, המוצר מגיע עם שלט רחוק, ואפשר גם להודיע למכשיר להתחיל לצלם באמצעות הנפת האצבע או באמצעות אמירת המילה cheese.

אוהבים סקירות טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקהילה שלנו >> 

במבחן התוצאה, התלהבתי מאוד מהדיוק וגם מקלות התפעול. מיד עם הורדת האפליקציה וההרשמה, המוצר זיהה את הפנים והמעקב אחר תנועותיי היה מדויק להפליא, ללא עיכוב או שיהוי.

החיסרון הוא שכאשר המצלמה זזה, גם כמות האור הנכנסת אל המכשיר משתנה ולכן התאורה בסרטון משתנה. לכן, כדאי לבחור מיקום שבו התאורה אחידה.

המוצר מגיע במספר גרסאות ומחירים – ודבר אחד לא מגיע: חצובה.

מדובר בחיסרון, כי PIVO עצמו הוא מוצר קטן ונמוך, וכדי להשתמש בו תהיו חייבים לייצר הגבהה.

מחיר PIVO

המוצר, המיובא לארץ ע"י בי-קונקט, מגיע בכמה גרסאות, כאשר סדרת ה-RED מיועדת לבלוגרים ומשפיענים, וגרסת הסילבר מיועדת לספורטאים, רקדנים וכאלה שעוסקים בפעילויות מהירות.

ניתן לרכוש חצובה ייעודית המגיעה לגובה של 160 ס"מ במחיר של 400 ₪.

בכל הערכות מצורף גם כבל טעינה – ואל תשכחו לטעון את המוצר…

pivo starter pod
Pivo GSPR Starter Pack Pro Pod Silver – צילום: דפנה הראל כפיר

 

Red PIVO Pivo Pod Silver Pivo GSPR Starter pack Red Pivo GSPR Starter pack Silver
כולל חצובה קטנה מאוד, שלט רחוק וכבל טעינה כולל חצובה קטנה מאוד, שלט רחוק וכבל טעינה. סיבוב מהיר פי 2, 4 שניות לסיבוב מלא כולל מעמד מסתובב, שלט רחוק, כבל טעינה, חצובה חכמה ותיק נשיאה קשיח מעמד מסתובב, שלט רחוק, כבל טעינה, חצובה חכמה ותיק נשיאה קשיח וסיבוב מהיר פי 2 מהדגם האדום, 4 שניות לסיבוב מלא כך
500 ש"ח 600 ש"ח 700 ש"ח 800 ש"ח

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות