תחרות לטיקטוק: reels באינסטגרם ושיתוף קטעי מוזיקה בסטורי

תחרות לטיקטוק: reels באינסטגרם ושיתוף קטעי מוזיקה בסטורי

קבלו את reels באינסטגרם – סרטונים קצרצרים כמו בטיקטוק. כך זה עובד…

reels באינסטגרם
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם אתם לא חיות טיקטוק, אבל מבלים שעות באינסטגרם – קבלו שיתוף סרטונים קצרים בסגנון טיקטוק באינסטגרם. מדובר בפיצ'ר Reels שמושק בישראל, לאחר שהושק בארה"ב באוגוסט האחרון. בעזרת Reels אפשר ליצור ולשתף סרטונים קצרצרים ויצירתיים באינסטגרם, בדיוק כמו הסרטונים באפליקציה המתחרה טיקטוק. פייסבוק, אשר מחזיקה כידוע באינסטגרם, לא ממש התאמצה להמציא את הגלגל, כך שהדמיון בין reels באנסטגרם לבין סרטוני טיקטוק גדול מאוד.

reels באינסטגרם – ככה עושים את זה

אז איך יוצרים Reels? סרטוני Reels הם סרטונים של 30 שניות שניתן ליצור בעזרת כלי עריכה, פילטרים וסאונד. יש כמובן גם טיימר ותכונות נוספות שהופכות את היצירה לקלה, פשוטה ויצירתית.

לאפליקציית אינסטגרם מתווספת לשונית (tab) ייעודית, וכדי לצלם את הסרטון פשוט פותחים את המצלמה של אינסטגרם ולוחצים על הלשונית. ומה זה לצלם בלי לשתף? כמובן, אפשר לשתף את Reels באינסטגרם גם בפיד הכללי וגם בסטורי.

חדש בסטורי – שיתוף מוזיקה

חידוש נוסף מגיע לאגף אחר – הסטורי באינסטגרם והסטורי בפייסבוק. מעכשיו ניתן להוסיף ולשתף קטעי מוזיקה לסטורי.

ועוד בענייני מוזיקה, אפשר להוסיף שירים לפרופיל הפייסבוק, וגם לנעוץ אותם כך שיתנגנו אצל מי שמבקר בפרופיל. אפשר גם להוסיף אותם לאזור התחביבים ותחומי העניין.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות