WeCom משיקה ESIM: היחידה שמאפשרת להצטרף לחבילת סלולר בלי כרטיס סים

WeCom משיקה ESIM: היחידה שמאפשרת להצטרף לחבילת סלולר בלי כרטיס סים

חברת הסלולר WeCom משיקה eSIM – מה שאומר שלא צריך יותר כרטיס סים כדי להצטרף אליה. במקביל בוטלה החבילה שכוללת גלישה בחו"ל

Wecom eSIM
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לראשונה בישראל: אפשרות להתחבר לחבילת סלולר ללא כרטיס סים פיזי. חברת WeCom משיקה eSIM – מה שאומר שכל מי שיש לו מכשיר סלולר שתומך ב-eSIM יכול לעבור בין חברות סלולר בלי כרטיס סים. כזכור, אפל הכריזה על אייפון 14 כסמארטפון בלי כרטיס סים פיזי, ובזאת למעשה פרצה את הדרך למהפכת ה-eSIM בעולם. בארץ הצרכנים לא יכלו לקנות אייפון 14 בארה"ב משום שאין לו כרטיס סים, אבל ההכרזה של וויקום משנה את התמונה. וזה כמובן לא היתרון היחיד ב-Wecom eSIM. חשוב להבין שבארץ אין אף חברת סלולר חוץ מ-WeCom שמאפשרת חיבור לחבילת סלולר בלי כרטיס סים. המטרה של חברות הסלולר היא כמובן להקשות על הצרכנים להתנייד מחברה לחברה, כי הם צריכים להזמין את הסים ולהחליף אותו. מטרה נוספת היא להרוויח מהסים עצמו – שכן חלקן גובות תשלום על הכרטיס. לכן, ההכרזה של WeCom היא הכרזה חדשנית כיום בענף הסלולר בישראל. יש להניח שכעת יבואו בעקבותיה חברות סלולר אחרות. לא מדובר בעניין סמנטי או סמלי, אלא בשינוי שמשפיע על יכולת הניידות של הצרכנים בקלות מחברת סלולר לחברת סלולר. המעבר לתוכנית סלולר וויקום eSIM יעלה כסף כמו מעבר לכרטיס פלסטיק: 10 ש"ח.

יתרון אחר בביטול כרטיס ה-eSIM הוא שגם אם הטלפון הסלולרי נגנב – אין בעיה של גניבת המספר ושימוש לרעה בחבילה. אפשר לעבור לטלפון חדש ובאמצעות שיחת טלפון לחברת הסלולר להפעיל את ה-eSIM.

יתרון משמעתי אחר הוא היכולת לחבר בין שירותים של כמה חברות סלולר. הצרכן יכול לבחור בהגדרות המכשיר לאיזה סים להתחבר.

כך צרכן יכול להיות מנוי לכמה חברות סלולר במקביל אם הוא רוצה. נזכיר כי כיום מי שמעוניין להצטרף אל חבילת סלולר זולה, יכול לקבל הצעות משתלמות רבות, אך אי אפשר נכון לעכשיו לעבור לשום חברת סלולר מבלי להחליף סים.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!

Wecom Esim – איך מצטרפים?

כאשר עוברים לוויקום eSIM לא צריך לחכות לכרטיס סים שיגיע בדואר ואז להחליף באופן פיזי בין כרטיסי הסים:

  •  הצרכן בוחר את החבילה שהוא רוצה
  • הצרכן מקבל QR קוד במייל וסורק את הקוד בנייד
  • מתבצע ניוד של הקו (תוך עד 30 דקות)

WECOM הפסיקה לשווק את החבילה שכללה גלישה לחו"ל

רק לאחרונה הושקה חברת הסלולר wecom – שמחליפה את We4G. וויקום היא חברת סלולר לכל דבר, ויש לה תשתית ביתוף חברת סלקום. זאת, בניגוד למשל לחברת רמי לוי תקשורת – אשר "רוכבת" על התשתית של פלאפון למשל. חברות הסלולר שיש בבעלותן תשתית הן פלאפון, פרטנר והוט (החולקות תשתית), סלקום ו-WeCom (החולקות תשתית).

חברת וויקום הביאה בשורה מעניינת לשוק הסלולר – חבילת סלולר שכוללת גלישה בלתי מוגבלת כמעט בחו"ל, במחיר נגיש. כ-10,000 לקוחות הצטרפו לחבילה הזאת. החבילה לא הייתה זולה, ועולה 50 ש"ח בחודש, אך היו צרכנים שהיא השתלמה להם. "השאלה היא כמה פעמים אתה נוסע בשנה. ברגע שאתה נוסע פעמיים ומעלה, חבילת הסלולר של וויקום משתלמת יותר מכל חלופה אחרת של סלולר בחו"ל", הסביר יריב לרנר, איש העסקים שמחזיק בשיטה בחברה (וכן במניות נגב קרמיקה ורשת בתי הקפה לנדוור).

אלא שהחבילה הזאת כבר לא משווקת יותר. ייתכן שתשווק שוב לקראת הקיץ. 

לדברי לרנר, צרכנים רבים רכשו את החבילה רק לצורך נסיעה לחו"ל ולאחר מכן עברו לחבילות זולות יותר, מה שהופך את החבילה נכון לעכשיו ללא כדאית לחברה.

כיום יש קצת יותר מ-300,000 לקוחות לחברה, וזו החברה הקטנה ביותר מבין 5 חברות הסלולר שיש להן תשתית. "דווקא משום שאנחנו החברה הקטנה ביותר, יש לנו את היכולת להוביל מהפכות", אומרים שם.

רוצים להוזיל את חבילת הסלולר?

סמנו עד 3 חברות שתרצו לקבל מהן
הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת

יותר הצעות, יותר סיכוי לחסוך כסף!

 

האזינו לפודקאסט טריפל וקבלו עוד מידע על הסים הווירטואלי

 

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות