חברת הסלולר WeCom מציעה גלישה ללא הגבלה בארץ ובחו"ל (כמעט)

גלישה ללא הגבלה בארץ ובחו"ל (כמעט): חברת הסלולר WeCom משנה את השוק

חבילת סלולר שכוללת חבילת חו"ל במחיר של 50 ש"ח בחודש, לצד חבילות נוספות: אלה חבילות הסלולר של WeCom עם הפרזנטורית אנה זק

wecom אנה זק
אנה זק ובעליה של חברת WeCom - יריב לרנר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חבילת סלולר בכ-50 ש"ח לחודש לגלישה גם בארץ וגם בחו"ל – זו אחת מכמה חבילות שמציעה חברת WeCom, החברה שמחליפה את חברת הסלולר WE4G. עבור מי שלא מעוניין בחבילה הכוללת גלישה בחו"ל – יש חבילה בכ-40 ש"ח בחודש ועבור מי שמבקש חבילת סלולר 5G – המחיר הוא כ-50 ש"ח בחודש. החבילה היקרה ביותר היא חבילת 5G בארץ ובחו"ל – ומחירה כ-60 ש"ח בחודש. כל החבילות מבטיחות מחיר קבוע (עם כוכבית)…

בעולם הסלולר של היום, אלה לא חבילות זולות – והחברה גם לא מתיימרת להציע את המחיר הנמוך ביותר. היתרון שהיא רוצה להציע לצרכנים הוא חבילת סלולר שכוללת גם גלישה בחו"ל (המחיר לא כולל שיחות. כל דקת שיחה עולה 79 אגורות) בנפח עצום. הגלישה בארץ היא ללא הגבלה (בשימוש הוגן), ובחו"ל עד 50GB.

אנה זק בהשקת חברת הסלולר WeCom
אנה זק בהשקת חברת הסלולר WeCom. צילום: דפנה הראל כפיר

פואנטה בטלגרם

כאמור, בחברה גם אומרים שמדובר במחיר קבוע, אבל הכוונה היא שהוא יהיה קבוע אלא אם כן תהיה אינפלציה משמעותית שתגרום לעליית מחירים חדה במשק. ימים יגידו אם המחירים יעלו רק במקרים כאלה.

"מי שיכול לעשות מהפכה זה רק שחקן חדש", אמר באירוע ההשקה אסף עופר מנכ"ל החברה. "החברה שלנו היא סופר קלה וסופר רזה, ובעיקר היא מאמינה שאפשר לעשות את זה". לדבריו, את התוכניות הם הרכיבו לאחר ששאלו לקוחות מהם הדברים שמפריעים להם בתחום הסלולר כיום בישראל. התשובות שעלו:

  • אנשים לא אוהבים שמגבילים אותם
  • אנשים לא אוהבים הפתעות
  • מחיר חבילות חו"ל.

"המסר של החברה הוא "כיף", ואת המסר "מחזירים את ה-FUN" לסלולר" בחרנו לשרד לצרכנים באמצעות הפרזנטורית שמייצגת את זה טוב מכולם: אנה זק", מוסיף אסף.

תחרות קשה מצד חברות הסלולר הקיימות

התעריף של WeCom הוא כאמור לא זול ביחס למתחרות. כפי שאפשר לראות בכתבה שבה בדקנו איזו חברת סלולר מציעה חבילת סלולר זולה ומשתלמת, ההצעה של וויקום ממש יקרה לעומת חבילות הסלולר של רמי לוי, אשר מציע בכ-20 ש"ח חבילה של 12 GB עם מחיר קבוע לכל החיים.

למעשהף התעריפים של וויקום מזכירים יותר את תעריפי פרטנר, סלקום ופלאפון – אבל הן לא מציעות שום חבילה שכוללת גם גלישה לחו"ל, וזה ההבדל המשמעותי.

מיהי חברת WeCom?

בעלי השליטה בחברת הסלולר WeCom הם יריב לרנר וקרן כלירמק, שרכשו את השליטה בחברת הסלולר We4G. שליש מהשליטה נשאר בידי חזי בצלאל, מייסד We4G.

מימין לשמאל: יריב לרנר, אסף עופר, אסף אביב ועומרי בצלאל
מימין לשמאל: יריב לרנר – יו"ר דירקטוריון, אסף עופר – מנכ"ל wecom, אסף אביב – משנה למנכ"ל ועומרי בצלאל – חבר דירקטוריון wecom. צילום: רפי דלויה

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

החברה משתמשת בתשתית של חברת סלקום וכיום יש לה 300,000 לקוחות.

כל לקוחות We4G הפכו להיות לקוחות החברה החדשה WeCom באופן אוטומטי. בחודשים האחרונים הוחלף הלוגו של החברה הקודמת בלוגו של WeCom, וכעת גם נחשפות החבילות החדשות. לקוחות החברה יכולים לבחור אם להשאיר את התעריפים הקודמים שלהם או לעבור לחבילות החדשות.

כאשר חברת הסלולר We4G הוקמה בשנת 2018, היא הגיעה עם הבשורה של מחיר לכל החיים. לחברה עצמה לא היו חיים מאוד ארוכים, כך מסתבר…

WeCOM מציעה נכון לעכשיו היא מציעה רק שירותי סלולר, אך תציע גם שירותי אינטרנט בקרוב באמצעות חברת האינטרנט שרכשה.

חבילת סלולר ב-WeCOM – אלה החבילות שהיו עד היום

החבילות החדשות מהוות למעשה התייקרות של החבילות שהיו עד כה – אבל שדרוג של חבילות חו"ל:

  • 29 ש"ח עבור חבילה שכוללת 150GB גלישה, עם 200 דקות לחו"ל.
  • כ-37 ש"ח עבור חבילה שכוללת 200GB גלישה, עם 200 דקות לחו"ל.
  • כ-40 ש"ח עבור חבילה שכוללת 240GB גלישה, עם 300 דקות לחו"ל.
  • חבילת חו"ל: כ-40 ש"ח עבור חבילת דור 5 שכוללת 1000GB גלישה, עם 400 דקות לחו"ל.
  • כ-160 ש"ח עבור 3GB ל-30 יום.
  • חבילת חו"ל: כ-300 ש"ח עבור 15GB ל-30 יום.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות