הכי חדה ומדויקת: טלוויזיית סמסונג Neo QLED לשנת 2022 שוברת שיאים

הכי חדה ומדויקת: טלוויזיית סמסונג Neo QLED לשנת 2022 שוברת שיאים

אם איכות הצפייה בטלוויזיה חשובה לכם, אם אתם גיימרים ורוצים לנצח, אם אתם מאלה שהסאונד חשוב להם – אל תתפשרו על פחות מטלוויזיית סמסונג Neo QLED

טלוויזיה סמסונג NEO QLED
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים טלוויזיה חדשה, ממש ממש טובה, כזאת שבה תוכלו לראות את אגלי הזיעה של מסי, לשמוע כל צעד שעושה היריב במשחק הקונסולה שלכם ולחוות עושר של צבעים שלא הכרתם – טלוויזיית סמסונג Neo QLED 2022 היא בשבילכם. בכל שנה מחדש סמסונג שוברת את שיאי האיכות, וגם בסדרה הזאת היא מצליחה לעשות זאת. הסיבה היא כמובן הדרישות שלנו, הצרכנים. פעם לא ציפינו ליותר מדי ממסך טלוויזיה. מה בסך הכול רצינו? לראות מה ששידרו בערוץ 1 באיכות הבסיסית עם סאונד בסיסי… אבל היום הציפיות שלנו הרבה יותר גבוהות, ובצדק. אנחנו מבלים מולו שעות רבות, צופים בסרטים ובסדרות שצולמו באיכות גבוהה, שומעים דרכו מוזיקה בספוטיפיי, צופים בסרטונים ביוטיוב, מנהלים שיחות זום ומשחקים במשחקי הקונסולה הכי חדשים…  המסך נמצא במרכז הסלון, והוא חייב להיות גם פריט עיצובי שישתלב במרחב.בקיצור, יש לנו הרבה דרישות – וסמסונג מאתגרת את עצמה כל שנה מחדש ומשיקה טלוויזיה שיכולה לעמוד בדרישות האלה. השנה היא שוב שכללה את הטכנולוגיה, מציעה מעבד חזק ומהיר מתמיד, ונותנת מענה לכל קהל, בין אם אתם מאלה שחשוב להם לצפות בתוכן ברזולוציה הגבוהה ביותר ובין אתם גיימרים שחשוב להם לנצח. למעשה, שאין בכלל ספק שמדובר במסכים המושלמים לגיימרים – בזכות השילו בין התצוגה החדה מתמיד, קצב רענון המסך, איכות הסאונד, היציאות והממשק.

הסדרה החדשה של טלוויזיות סמסונג Neo QLED מגיעה גם ב-4K וגם ב-8K, ובכמה גדלים. כך למשל סדרת מסכי סמסונג Neo QLED באיכות 8K מגיעה בגודל 65 אינץ', 75 אינץ' ו-85 אינץ', כך שתוכלו לבחור את הגודל המתאים לסלון או לחלל שאליו אתם מייעדים את הטלוויזיה (דגמים QN900B, QN800B, and QN95B).

כמובן, תוכלו גם לבחור בדגמי ה-4K בגדלים שונים, ושם הגודל הקטן ביותר הוא 55 אינץ'.

כך או כך תקבלו חוויית צפייה משודרגת ותהנו מהיתרונות שמציעים מסכי סמסונג – החל ממערכת ההפעלה האינטואיטיבית והממשק הנוח, דרך הסאונד המשובח ועד השלט הרחוק הידידותי והעיצוב האלגנטי.

גיימרים? במשחק הזה אתם תנצחו בוודאות

כאמור, מסכי סמסונג Neo QLED לשנת 2022 הם מסכים אידאליים לגיימינג. בעידן שבו הגרפיקה של משחקי הקונסולות כל כך מתקדמת והסאונד כל כך הכרחי לניהול יעיל של המשחק, טלוויזיה איכותית היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

אחד היתרונות העצומים של טלוויזיית סמסונג Neo QLED לשנת 2022 הוא קצב רענון מסך חסר תקדים של 144 הרץ במסך 4K! סמסונג היא הראשונה להציע את האפשרות הזאת, מה שהופך את המסך הזה כאמור למסך שכל גיימר צריך, אם הוא מחפש חוויה מושלמת.

סמסונג כמובן משלבת בטלוויזיות שלה סרגל גיימינג לגישה מהירה ונוחה (Game Bar), וכל זמן שהמסך נמצא במצב פעיל של Game Mode והקונסולה מחוברת אליו, הגישה לסרגל הגיימינג זמינה.

גם כאשר משחקים כמה אנשים והם עומדים בזוויות שונות, אין שום בעיה. בזכות זווית הצפייה הרחבה, אפשר לראות היטב כל פרט מכל זווית. כמובן, הטלוויזיה מצוידת בכל היציאות הדרושות והשקעים הדרושים, ביניהם HDMI 2.1.

בסמסונג מציעים גם את מרכז הגיימינג (Gaming Hub) – פלטפורמה חדשה להזרמת משחקים שמגשרת למעשה בין התוכנה לחומרה ומייצרת חוויית משחק שלמה באמצעות הענן.

טלוויזיית סמסונג Neo QLED לשנת 2022 – במה עוד מתבטאת קפיצת המדרגה של המסך?

מרגע שתצפו בתוכן כלשהו בטלוויזיית סמסונג Neo QLED, לא תוכלו לחזור לטלוויזיה אחרת. עושר הפרטים, הפרדת הצבעים, המגוון האינסופי של הגוונים, הסאונד, הממשק הנוח והמהיר – כל אלה הופכים את החוויה לשלמה וטבעית.

כאמור, סמסונג משדרגת ומפתחת את היכולות שלה כל הזמן, ובטלוויזיות Neo QLED היא מציעה גווני שחור מדויקים מאי פעם, עם תאורה ממוקדת שמאפשרת לנו הצופים לגלות מגוון צבעים הרבה יותר רחב. זאת, באמצעות טכנולוגיית Pro Quantum Matrix, שמשנה את כללי המשחק ומשכללת את הדיוק בשליטה בדיוק על נוריות ה-Quantum Mini-LED האיכותיות של סמסונג.

הסיבה לתמונה הכל כך איכותית היא שהטכנולוגיה החדשה מציעה פי 1.5 יותר אזורי תאורה מטכנולוגיית Quantum Matrix רגילה, במקביל למעבד החדשני המופעל על ידי AI. התוצאה היא ניגודיות מעולה.

במידה מסוימת, מסכי הפרימיום האלה מעניקים לצופה תחושה שהוא צופה בתלת-ממד, למרות שזו אינה טלוויזיה בתלת-ממד. זאת, בזכות מחולל העומק שמדמה את האופן שבו העין האנושית מעבדת את העומק ע"י הגברת הניגוד בין החזית לרקע.

טלוויזיית סמסונג Neo QLED 8K – רואים מושלם באור יום

טלוויזיה סמסונג Neo QLED
טלוויזיה סמסונג Neo QLED לשנת 2022: צפייה מעולה גם באור יום בהיר. צילום: סמסונג

זה המקום להזכיר שוב שהסדרה הזאת כוללת גם טלוויזיות 4K וגם טלוויזיות 8K, כאשר כמובן דגמי ה-8K הם הדובדבן שבקצפת ומציעים איכות צפייה חסרת תחרות. ברזולוציית 8K רואים כל פריים עם 33 מיליון פיקסלים בבהירות אולטימטיבית, שכן היא גבוהה פי ארבעה מרזולוציית 4K. גם אם אתם צופים בטלוויזיה באור יום (ומי מאיתנו לא…?) – התמונה מושלמת.

למסכים החדשים יש מעבד Neo Quantum Processor 8K, אשר משתמש בנתונים המופקים מ-20 רשתות עצביות כדי להעצים כל פרט. יותר ויותר תוכן כבר מצולם כיום באיכות הסופר-גבוהה הזאת, ואם אתם רוצים ליהנות מהתוכן הזה במלואו, אין ספק שטלוויזיית סמסונג Neo QLED הכרחית עבורכם. הטלוויזיה גם משדרגת כל תוכן לתוכן באיכות 8K.

טלוויזיית סמסונג Neo QLED – איכות צליל של אולם קולנוע

מי שמחפש את החוויה השלמה יודע שהיא תלויה לא רק בתמונה, אלא גם בסאונד. במסכי סמסונג Neo QLED משולבים גם Dolby Atmos וגם תכונה משופרת של מעקב אחרי האובייקט ׁObject Tracking Sound Proׂ) מה שהופך את חוויית הצפייה לקולנועית מתמיד.

טלוויזיה סמסונג
טלוויזיה סמסונג NEO QLED לשנת 2022. צילום: סמסונג

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

טכנולוגיית Object Tracking Sound Pro, או בקיצור OTS, היא פטנט רשום של סמסונג – והיא פשוט משדרגת את חוויית הצפייה הביתית לחוויית צפייה קולנועית. כאשר המטוס יחוג בשמיים, תשמעו אותו ממש מעל ראשכם, וכאשר המכונית תחלוף מצד אל צד, תשמעו כיצד היא עוברת מימין לשמאל כאילו אתם עומדים ממש מולה. כל טיפה של גשם מטפטף נשמעת כאילו היא ממש לידכם.

קיימות בדגמי 2022 – שלט רחוק ללא סוללות!

ועוד לא דיברנו על השלט הרחוק החדשני של סמסונג – שלט רחוק סולארי שנטען באמצעות האור בבית (או באמצעות כבל USB). שימוש בשלטים הרחוקים החדשים של סמסונג יחסוך 99 מיליון סוללות AAA בשבע שנים. ככלל, במוצרים של שנת 2022 סמסונג שמה לנגד עיניה את נושא הקיימות והפחתת הפגיעה בסביבה באמצעות צמצום הזיהום בשלבי הייצור, מיחזור פשוט יותר של המוצרים ואריזות שיש בהן 90% פחות דיו ואפס חומרים ממתכת.

פואנטה בטלגרם


תגובות: 0

נגישות