מצעים לילדים ולילדות: טיפים לקנייה ומחירים של מצעים למיטת יחיד ומיטה וחצי

מצעים לילדים ולילדות: טיפים לקנייה, מחירים ומבצעים שווים

יש שפע מצעים לילדים ומצעים לילדות, אז איך בוחרים ואיפה פחות כדאי לקנות? בין אם אתם מחפשים סט למיטת יחיד ובין אם למיטה וחצי, הנה כמה רעיונות

מצעים לילדות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מצעים זה עסק שאנחנו משקיעים בו לא מעט כסף ולא מעט מחשבה. זה נכון לגבי מצעים למבוגרים, וזה אפילו יותר נכון לגבי מצעים לילדים. האתגר הוא לקנות מצעים לילדים בזול. אם נדמה לכם שמצעים בארץ עולים הרבה כסף, אתם צודקים – אבל יש דרך למצוא מצעים לילדים במבצע או במחיר יחסית שפוי. איפה? בואו נתחיל באיפה לא… לא בגולף או בפוקס הום. אפשר למצוא מצעים טובים בחנויות אחרות, באתרי קופונים ואפילו באתרים בחו"ל.

שווה להתאמץ – כי כשהילדים שלנו לא ישנים טוב, גם אנחנו לא ישנים טוב. לפעמים הפרעות בשינה עלולות להיגרם ממצעים לא מתאימים, שגורמים לילד להזיע או להתגרד. לכן, כשאנחנו בוחרים מצעים לילד או לילדה, אנחנו רוצים שהם יהיו לא רק יפים, אלא בעיקר נוחים ואיכותיים. כמובן, מצעים לילדות ולילדים חייבים להיות גם עמידים לכביסות רבות – במיוחד בתקופה שהילדים נגמלים מחיתולים, אבל גם לאחר מכן.

אז מה כדאי לזכור כאשר קונים את המוצר הזה שנמצא בכל בית? הנה כמה טיפים:

מצעים לילדים מכותנה או מבד סינטטי?

כאשר רוכשים מצעים לילדים ונוער, בין אם מצעי יחיד לילדים ובין אם מצעים למיטה וחצי, חשוב לשים לב קודם כל לסוג הבד. ההיצע מגוון, אבל לא בכל הבדים נעים לישון. לכן, הורים רבים מעדיפים מצעים לילד 100% כותנה. כמובן שבלילות קרים נעים עוד יותר לישון על מצעי פליז לילדים, אבל לימות הקיץ כדאי להצטייד במצעים מבד אוורירי יותר.

אגב, שימו לב גם לעובדה שיש מצעים שאינם מתקמטים. אולי זה לא העיקר, אבל זה יתרון.

מצעים חלקים, צבעוניים או מודפסים?

שיקול נוסף בבחירה הוא כמובן הדוגמה והעיצוב. בסופו של דבר, המצעים הם פריט עיצובי. הם פרוסים על פני המיטה כל יום כל השנה. לכן, כדאי לבחור בדוגמה שמשתלבת בחדר, בעיצוב הכללי ובצבעים השולטים בו. אם החדר עמוס וצבעוני,  כדאי לשקול להימנע ממצעים צבעוניים מדי, גם אם הם נראים מאוד יפה בחנות או על המסך. זכרו שהרקע הנייטרלי של החנות או האתר הוא לא הרקע שיש לכם בבית…

בכלל, רצוי שהמצעים יכניסו את הילדים לאווירה רגועה וייצרו אווירה נעימה בחדר.

עוד נקודה שכדאי לחשוב עליה היא העובדה שמצעים לילדים מלווים אותם כמה שנים. לכן, אם למשל מצאתם מצעים לילדות כמו מצעים אנה ואלזה, אבל הילדה שלכם כבר בת 7, ייתכן מאוד שעדיף לבחור הדפס אחר כי בגיל 8 היא כבר לא ממש תתחבר ל"לשבור את הקרח".

מצד שני, אי אפשר להתכחש לזה שכאשר מדובר במצעים, דיסני ומותגים כמו מלך האריות הם מתנה שילדים תמיד ישמחו לקבל. מדובר במצעי מיקי מאוס, מצעים דיסני, מצעים סמי הכבאי וכדומה.

הילדים יישנו טוב גם עם הקולקציה של השנה שעברה

אגב, אמנם בכל כמה חודשים עולה על המדפים קולקציה חדשה, אבל אנחנו לא ממש חייבים לקנות את המצעים הכי חדשים, כי אין באמת הבדלים משמעותיים בהדפסים. את הדגמים ה"ישנים" מעבירים בדרך כלל לאזור אחר בחנות או שמציעים באתרי הקופונים, וזו הזדמנות בשבילנו לקנות את הדגמים היפים של לפני מספר חודשים במחיר טוב יותר.  כדאי תמיד לחפש את המבצע או את הקופון ולא ללכת באופן אוטומטי לקולקציות החדשות.

אגב, מבצעים יש כל השנה, לא רק לפני ראש השנה או פסח. כך למשל, אפשר למצוא אצל המותג ורדינון מבצעים עבור מצעים לילדים עם מיטב הדוגמאות לאורך כל השנה.

מצעים ממותגים לילדים? לא חייבים

יש שפע של מצעים, וכדאי לפתוח את העיניים. אמנם, יש מותגים מוכרים כמו ורדינון, וקנייה של מצעים לילדים ורדינון היא הימור בטוח – אבל זה לא אומר שלא כדאי להתנסות במוצרים של מותגים פחות מוכרים. קראו את הרכב הבד על האריזה, בקשו לפתוח את האריזה (אם אתם לא קונים אונליין) כדי לחוש את הבד, וכנראה שתוכלו למצוא מצעים איכותיים לילדים גם בלי שמות מפוצצים.

שימו לב למידות

מצעים לילדים לכאורה מגיעים במידות סטנדרטיות, אבל האמת היא שתמיד כדאי לוודא. אם למשל יש לכם כרית גדולה יחסית או מזרן גבוה יחסית, כדאי במיוחד לדעת מהן המידות ולוודא שמידות הסט מתאימות.

כמובן שאם יש לכם מיטה וחצי – ודאו היטב שכאשר אתם מזמינים, אתם מסמנים את הסט המתאים ולא את הסט של מצעים למיטת יחיד לילדים.

יש אתרים, במיוחד אתרים בינלאומיים, שמאפשרים לבחור בין מידות שמותאמות למדינות שונות.

הנה כמה דוגמאות למצעים לילדים במחירים שונים שמתאימים לתקציבים שונים:


מצעים לילדים במבצע: הבחירות של פואנטה

סט מצעים לילדים ורדינון 100% כותנה Vardinon

מצעים לילדים ורדינון

 

הדפס ספיידרמן או סינדרלה וב-2 גדלים לבחירה החל מ-189 ₪.

הסט עשוי 100% כותנה וכולל 3 חלקים: סדין, ציפה וציפית.

לבחירה: סט למיטת יחיד / סט למיטה ברוחב וחצי.


 

סט מצעים למיטת תינוק ורדינון Vardinon, דגם ליטל וואן

מצעים לילדים ורדינון - סט לתינוקות

 

סט מצעים למיטת תינוק, הכולל סדין וציפה עשויים 100% כותנה ג'רסי.

המצעים רכים במיוחד, נעימים למגע ועמידים בכביסות רבות.

  • סדין: 70X140 ס"מ.
  • ציפה 100X150 ס"מ.

מצעים למיטת תינוק


 

סט מצעי מיקי מאוס / מיני מאוס 100% כותנה לילדים Cotton-Avenue

מצעים למיטה וחצי

 

הנה דוגמה של סט מצעים לילדים ונוער שמשווק ע"י מותג פחות מוכר, במחיר מצוין שמשקף 45% הנחה.

מדובר בסט מצעים 3 חלקים 100% כותנה, כולל דגמי מיקי ומיני מאוס, למיטת יחיד או מיטה ברוחב וחצי. המחיר הוא כ-119 ש"ח (במקום 219 ש"ח).

מצעים למיטת תינוק


סט מצעי יחיד ילדים – מצעים לילדים כותנה בצפיפות גבוהה Kitan כיתן
כיתן מצעים לילדים - מיקי מאוס

 

אם בכל זאת אתם לבחור מצעים לילדים כיתן, הנה דגם נוסף של מצעי מיקי מאוס לילדים. כאן מדגישים במיוחד שהסדין מתאים למזרן עד גובה 28 ס"מ, כך שגם אם המזרן גבוה אין בעיה.

מצעים למיטת תינוק


מצעים מלך האריות של ורדינון

מצעים מלך האריות

 

אחד הסטים הקלאסיים והאהובים ביותר בשנים האחרונות הוא מצעים מלך האריות של ורדינון. הוא לא זול, אבל הוא מתוק בטירוף, ואפשר להשיג אותו בהנחה של כמעט 50%, כך שהוא עולה 229 ש"ח לסט יחיד ו-239 ש"ח לסט של מיטה וחצי.

מצעים למיטת תינוק

 


 

מצעים בעלי אקספרס: מחיר טוב, שימו לב לפרטים ולגדלים

 

ויש כמובן גם אפשרות לרכוש מצעים בעלי אקספרס. היתרון: משלמים הרבה פחות ויש אפשרות לבחור בין כמה סוגים וגדלים. החיסרון: לא תדעו באמת מהי איכות הבד עד שתקבלו אותם.

יש שפע דגמים וגדלים, ובהתאם המחיר משתנה, א המחיר ההתחלתי הוא פחות מ-100 ש"ח עבור רוב הדגמים, ומחיר המשלוח כ-25 ש"ח.

כאשר אתם בוחרים את הדגם שאתם רוצים, כדאי לוודא את המידות ומה כולל הסט. יש סטים שכוללים ציפית אחת לכרית ויש כאלה שכוללים שתי ציפיות. הבד הוא בד פוליאסטר.

מצעים בעלי אקספרס


מצעי כותנה דו-צדדיים

מצעי מיני מאוס

 

בדיקה באתרים רבים מגלה שיש לא מעט דוגמאות של מצעי מיקי מאוס או מצעי מיני מאוס. הם מתאימים לכל גיל ומגיעים בגודל של מיטת יחיד או מיטה וחצי.

אם אתם רוצים לגוון, שימו לב לסט הזה שכולל מצעי כותנה 100% בגוונים בוגרים. היתרון הגדול הוא שאלה מצעים דו צדדיים, כך שתוכלו לרענן את מראה המיטה.

גם המחיר סביר – כ-167 ש"ח במקום 260 ש"ח.

מצעים בעלי אקספרס

 

גילוי נאות

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


פואנטה בטלגרם

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות