מסגור תמונות – איך בוחרים את המסגרת המתאימה? טיפים למתלבטים

מסגור תמונות – איך בוחרים את המסגרת המתאימה?

מסגור תמונות הוא עסק שמצריך לקבל הרבה החלטות – מסגרת דקה או עבה? מעץ או מאלומיניום? פשוטה או מפוארת? אם אתם מתלבטים – היכנסו לכתבה שתסייע לכם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

ניו יורק בשעת השיא, שקיעה מרהיבה על הים, תינוק מתגלגל מצחוק – לא חשוב איזו תמונה בחרתם למסגר, בכל מקרה תצטרכו לקבל החלטה גם לגבי המסגרת. מסגור תמונות הוא לעתים אתגר לא פחות מורכב מבחירת התמונה עצמה. מגוון האפשרויות כמעט אינסופי, והבחירה קשה.

מסגור תמונות – טיפים לבחירת מסגרת

עד כמה שזה נשמע מפתיע, למסגרת התמונה יש חשיבות דומה לזו של התמונה עצמה. מסגרת התמונה יכולה להעצים את התמונה או להחליש אותה, להיטמע בקיר או להוות מרכיב עיצובי נוסף. לכן, החלטה באיזו מסגרת לבחור תשפיע על המראה הכולל של התמונה.

אם ביקרתם במוזיאון, ודאי הבחנתם בכך שהתמונות התלויות שם מוצגות בדרך כלל בתוך מסגרות מפוארות. גם אם יצא לכם לבקר בארמונות הפאר באירופה, סביר להניח שהתרשמתם מדיוקנאות מרשימים שהוכנסו למסגרות עץ עבות ומגולפות.

אתם כמובן לא חייבים להפוך את הבית לארמון או למוזיאון, אבל עדיין תוכלו לשדרג את התמונות שלכם בעזרת מסגור תמונות נכון בעזרת מסגרות בסגנונות שונים – מפוארים יותר או פחות.

מסגור תמונות – עם שוליים או בלי שוליים?

כאשר אתם מתלבטים לגבי מסגור תמונות, נקודת הפתיחה שלכם תהיה החלטה עקרונית לגבי מסגרת עם שוליים או מסגרת ללא שוליים.

מסגרת עם שוליים פירושה שבין התמונה לבין המסגרת יש שטח (בדרך כלל לבן). הדבר מייצר תחושה שהתמונה גדולה יותר ויכול לתרום לתחושת העומק של התמונה. בנוסף, כך לא מאבדים שום פרט בתמונה.

מסגרת ללא שוליים פירושה שקצוות התמונה נמצאים ממש בסמוך למסגרת. במצב כזה רואים היטב את התמונה, אך ייתכן שהפרטים הסמוכים לשולי התמונה ייבלעו.

מסגרת תמונה – עבה או דקה?

שלב נוסף של מסגור תמונות נוגע לעובי המסגרת. האם אתם מעדיפים מסגרת עבה ודומיננטית או מסגרת דקה ועדינה?

גם כאן, הדומיננטיות של המסגרת תשפיע בסופו של דבר על האופן שבו הצופה רואה את התמונה כולה.

עץ או אלומיניום?

מסגרת יכולה להיות מסגרת עץ ויכולה להיות מסגרת אלומיניום. כשמדובר על מסגור תמונות, אין המלצה חד משמעית לגבי החומר שממנו עדיף לייצר את המסגרת, וזה בעיקר תלוי בטעם האישי שלכם. בשני המקרים, תוכלו לבחור עובי שונה ואף עיצוב שונה למסגרת.

מסגור תמונות

באיזה צבע אתם אוהבים את המסגרת שלכם?

האם אתם מחפשים מסגרת נייטרלית – כמו מסגרת עץ, מסגרת לבנה או מסגרת שחורה? אן שאתם רוצים מסגרת צבעונית? מסגרת צבעונית יכולה להתמזג עם התמונה ויכולה לעשות את הפעולה ההפוכה וליצור ניגודיות.

לא קל להחליט. לכן כדאי להיעזר בהדמיה של מסגור תמונות, כפי שמציעים באתר "מסגרת". באמצעות שירות ההדמיה, לא תצטרכו לדמיין איך תיראה המסגרת, תוכלו פשוט לראות את המוצר המוגמר במו עיניכם, להשוות בין כמה אפשרויות ולבחור במסגרת המתאימה ביותר.

איכות המסגרת

בנוסף, יש חשיבות לאיכות המסגרת. כאשר עושים מסגור תמונות מקצועי, אפשר ליהנות מהמסגרת במשך שנים ארוכות. מסגרת איכותית לא תתפורר, לא תדהה ולא תתרופף. לעומת זאת, מסגרת לא איכותית לא רק תגרום לכם למפח נפש, אלא אף עלולה להזיק לתמונה, לקרוע אותה או להתפרק בדיוק כאשר מישהו עובר לידה או מבקש להסיר את התמונה מהקיר.

כדאי לדעת שעד כמה שמסגרת נראית כמו פריט פשוט, עדיין היא מורכבת מכמה חלקים שחייבים להיות בה, כמו גב קשיח שתומך בתמונה, זכוכית ואביזרים לתליית התמונה (חבל או או ווי תלייה). כאשר מדובר בחבל, חשוב שהוא יהיה חזק דיו ולא יישחק עם הזמן.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    נגישות