לקוחות הסיבים האופטיים בסלקום הכי מרוצים - לפחות בנושא אחד

לקוחות הסיבים האופטיים בסלקום הכי מרוצים – לפחות בנושא אחד

אם אתם מתלבטים לגבי חבילת סיבים אופטיים בסלקום, פרטנר, הוט או בזק – כדאי לדעת איזו חברה עלולה לעצבן אתכם במיוחד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את זה שאתם מצטרפים לחברת תקשורת ואז מגלים שחייבו אתכם בסכום גבוה מדי, גבו מכם תשלום על איזשהו ציוד שלא קיים וכו'? זה מרתיח ומאלץ אותנו הצרכנים להתחיל לרדוף אחרי הכסף שלנו, לעתים ממש להוכיח "שאין לנו אחות". אז אם אתם מתלבטים בין חבילת סיבים אופטיים בסלקום, פרטנר, בזק, הוט וכו', הנה פרט מעניין שיכול להתווסף למערכת השיקולים שלכם. לקוחות הסיבים האופטיים בסלקום נתקלים בהכי פחות בעיות של חיובי יתר – כך עולה ממדד השירות של משרד התקשורת. המדד הזה בודק כל מיני היבטים. בין היתר, הוא בודק כמה לקוחות פנו למחלקת פניות הציבור בתלונה על חיובי יתר. ולפי הנתונים, מספר מתלוננים מקרב לקוחות סלקום נמוך יותר משל שאר חברות התקשורת, ביניהן פרטנר, בזק והוט.

נחדד שוב למה הנושא הזה חשוב. בבואנו להצטרף לחבילת סיבים אופטיים בסלקום, בפרטנר או בכל חברה אחרת, אנחנו בדרך כלל זקוקים גם לציוד. בנוסף, בדרך כלל נדרשת גם התקנה. התוצאה היא שהחבילה מורכבת מכמה מרכיבים של תשלום – שהופכים בקלות לאמצעי לבלבל את הלקוח לגבי המחיר הסופי. כך יוצא שלעתים קרובות הלקוח מתכוון לשלם מחיר מסוים בעבור חבילה שכוללת ציוד מסוים למשך זמן מסוים, ומגלה שבפועל הוא משלם יותר או לחילופין משלם על משהו שלא ביקש. אז מתחיל שלב הפניות לחברת האינטרנט, ואם הבעיה לא נפתרת – יש לקוחות שמוצאים את עצמם מתלוננים גם במשרד התקשורת.

לכן, הנושא של חיובי יתר הוא לא עניין סמנטי, הוא מעיד על תרבות ארגונית בחברה והוא משפיע מאוד על חוויית הלקוח. המידע לגבי שביעות הרצון צריך להיות חשוב ללקוח לא פחות ממחיר חבילות סיבים אופטיים בלבד. כאן באתר פואנטה אנחנו רואים חשיבות בפרסום המידע הזה לצד השוואות מחיר חבילות סיבים אופטיים.

נתוני תלונות על חיובי יתר בקרב לקוחות סיבים אופטיים בסלקום, בזק, הוט ופרטנר

משרד התקשורת מפרסם מדי שנה את מדד השירות בחברות התקשורת בנושאים שונים. המדד מתבסס הן על סקר לקוחות והן על מדידת מספר התלונו שטופלו.

פואנטה בטלגרם

לפי הנתונים , כפי שאפשר לראות, לקוחות הסיבים האופטיים בסלקום התלוננו הכי פחות, ולקוחות הסיבים האופטיים בפרטנר התלוננו הכי הרבה – כשבין השתיים יש פער גדול של יותר מפי שניים. בתווך נמצאות בזק, שמצבה יחסית טוב, והוט, שמצבה פחות טוב מבחינת מספר תלונות.

בעוד ש-1.07 לקוחות מכל 10,000 לקוחות הסיבים האופטיים של סלקום טרח לפנות אל משרד התקשורת, 2.74 מתוך 10,000 לקוחות הסיבים האופטיים של פרטנר התלוננו.

רוצים להצטרף לסיבים האופטיים?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות