לראשונה בפרטנר: סיבים אופטיים בקצב העלאה גבוה (יחסית). המחיר עולה גם הוא

לראשונה בפרטנר: סיבים אופטיים בקצב העלאה גבוה (יחסית). המחיר עולה גם הוא

מי שחשוב לו קצב העלאה מהיר באינטרנט, בטח יודע שאפילו בחבילת סיבים אופטיים הוא לא נהנה מסימטריה במהירות הגלישה. פרטנר משיקה חבילות משודרגות (ועדיין לא סימטריות)

קצה העלאה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מי שמעלה תוכן לאינטרנט, בין אם מדובר בגיבוי בענן של התמונות האישיות שלו, בין אם הוא מנהל שיחות וידאו ובין אם הוא יוצר תוכן שמעלה סרטונים – יודע שמהירות ההעלאה יכולה לשגע. בבזק כבר התחילו להציע חבילה עם מהירות העלאה גבוהה יותר, וכעת גם פרטנר משיקה חבילות סיבים עם מהירויות העלאה יותר גבוהות. החבילות האלה, לדבריה, מהוות מענה לדרישות מהצרכנים, והן בעיקר מהוות מענה לחבילות של בזק. הן גם זולות יותר משל בזק. החבילות האלה מציעות מהירות העלאה קצת יותר גבוהה ונמכרות בכ-10 ש"ח יותר מחבילת סיבים אופטיים רגילה.

פואנטה בטלגרם

בשלב ראשון, פרטנר משיקה רק שתי חבילות סיבים אופטיים בקצב העלאה גבוה יותר מהחבילות הסטנדרטיות:

חבילת סיבים אופטיים פרטנר בקצב של Mbps 600/100

  • מהירות ההורדה היא של 600 מגה ומהירות ההעלאה היא של 100 מגה.
  • מחיר של 110 ש"ח לחודש.

זאת, בשונה מחבילת סיבים אופטיים עם קצב הורדה של 600MB, שנמכרת במקביל ומציעה קצב העלאה של 60MB ומחירה 100 שקל בחודש.

חבילת סיבים אופטיים פרטנר בקצב של Mbps 1,000/250

  • מהירות ההורדה היא של 1GB ומהירות ההעלאה היא של 250 מגה.
  • מחיר של 130 ש"ח לחודש.

זאת, בשונה מחבילת סיבים אופטיים עם קצב הורדה של 1GB, שנמכרת במקביל ומציעה קצב העלאה של 100MB ומחירה 120 שקל בחודש.

במקביל, החברה תמשיך למכור את חבילות הבסיס בקצבים של 300/30, 600/60 ו-1,000/100 – מה שאומר שכל צרכן יוכל לבחור אם לשדרג מעט את מהירות ההעלאה שלו בתמורה לתוספת של 10 ש"ח לחודש.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

נזכיר כי בשונה ממהירות הורדה, מהירות העלאה נדרשת עבור גיבוי מידע בענן, העלאה ושיתוף תוכן כמו תמונות וסרטונים, חווית גיימינג, שיחות וידאו, התחברות למכשירים מרחוק ועוד.

חבילת סיבים בפרטנר – יותר זולה מאשר בבזק

כאמור, פרטנר לא במקרה בחרה בחבילות האלה עם מהירות ההעלאה הזו בדיוק. כך היא מתחרה ראש בראש בבזק – והיא הרבה יותר אטרקטיבית מבזק. קודם כל, בפרטנר לא גובים דמי התקנה – ואילו בבזק גובים סכום דרקוני וחסר כל פרופורציה. שנית, מחיר חבילת סיבים אופטיים בפרטנר זול יותר ב-20 ש"ח מאשר המחיר בבזק.

השוואת מחיר סיבים אופטיים בקצב העלאה מהיר: פרטנר מול בזק

חבילת סיבים אופטיים מהירה בפרטנר חבילת סיבים אופטיים מהירה בבזק
600/100 מגה בשנייה 110 ש"ח בחודש 130 ש"ח בחודש
1000/250 מגה בשנייה 130 ש"ח בחודש 150 ש"ח בחודש
השכרת נתב כ-25 ש"ח בחודש כ-20 ש"ח בחודש
דמי התקנה חינם 150 ש"ח למשך 3 שנים

בפרטנר מציינים שפריסת הסיבים האופטיים מתבצעת בקצב מואץ. עד היום, פרסה החברה את רשת ה'פרייבט פייבר' לכ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות. לדברי פרטנר, "זוהי מצבת המנויים הגבוהה בשוק הסיבים". עד סוף 2022, בפרטנר צופים כי יגיעו לכמיליון משקי בית פרוסים.

נזכיר כי התחברות לחבילת סיבים האופטיים של פרטנר מחייבת גם שימוש בנתב תואם (ניתן לשכור אותו מפרטנר), מה שמייקר את העלות החודשית. פרטנר גם מדגישה כי היא מציעה באופן ייחודי את מה שנקרא "פרייבט פייבר" – כלומר סיב אופטי פרטי שלא חולקים עם השכנים. היכנסו לכתבה שפרסמנו וקראו את כל הפרטים על סיבים אופטיים פרטנר.

הבעלים החדשים של פרטנר – תזכורת

המהלכים בפרטנר מתרחשים כאשר במקביל עוברת החברה תהליך של העברת שליטה. לאחרונה הושלמה עסקת מכירת השליטה בפרטנר לקבוצת הפניקס של אבי גבאי (שהיה עד לאחרונה מנכ"ל סלקום) ושל שלמה רודב.

בעקבות זאת הודיע המנכ"ל היחסית טרי של פרטנר, אבי צבי (לשעבר מנכ"ל "רשת"), כי הוא מתפטר. צבי נכנס לתפקיד מנכ"ל פרטנר בדיוק לפני כשנה, במאי 2021, כאשר כבר אז החברה הייתה במצב של חוסר ודאות וסבלה מעזיבה של מרבית ההנהלה.

צבי נכנס לתפקיד ביוני 2021, ומאז עלה שווי החברה ב-77% – מ-2.7 מיליארד ל-4.8 מיליארד שקלים, ושווי המניה קפץ ב75% (מ-15 שקלים ל-26 שקלים). הדבר התרחש במקביל לאסטרטגיה שגיבש צבי – שבעיקר נועדה להפוך את פרטנר לחברת תשתיות לא פחות מאשר חברת תקשורת. זאת, באמצעות האצת פריסת הסיבים האופטיים.

מהירות העלאה גבוהה בפרטנר - האסטרטגיה של אבי צבי, מנכ"ל פרטנר הפורש
אבי צבי, מנכ"ל פרטנר הפורש. צילום: ישראל שם טוב

 

במקביל, פרטנר ממשיכה להציע חבילת טלוויזיה משולבת: פרטנר TV + נטפליקס, ולאור הצלחת החבילה הזאת לאחרונה החלה גם yes להציע חבילה משולבת עם נטפליקס. החבילה מאפשרת לשלם לשתי החברות בחשבונית אחת (לפרטים היכנסו לכתבה בדיקה: האם חבילת יס ונטפליקס משתלמת?.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות