כמה עולה ספק ותשתית אינטרנט בהוט ללא פיצול?

כמה עולה ספק ותשתית אינטרנט בהוט ללא פיצול?

באיחור לא אופנתי, עכשיו אפשר להצטרף לחבילה אחת של ספק ותשתית אינטרנט הוט. החברה מציעה מחיר רצפה לשלושה חודשים, אבל כמה תשלמו אחר כך? בדקנו

ניתוק מהוט
הפרזנטורית גל גדות וטל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במסגרת רפורמת האינטרנט שעליה דיווחנו כאן בפואנטה מספר פעמים, חברת הוט מתחילה להציע חיבור לספק ותשתית אינטרנט הוט ללא פיצול. עד עתה החיבור לאינטרנט של הוט הצריך התקשרות לשתי חברות, בדרך כלל הוט והוטנט.

כזכור, גם בזק מציעה הצעה דומה. זאת, בהמשך להחלטת משרד התקשורת שביטל את ההפרדה המלאכותית, אשר אילצה את הצרכנים בישראל להיות לקוחות של שתי חברות כדי לקבל חיבור לאינטרנט. המשמעות היא שהלקוח יקבל חשבונית אחת בלבד ולא יצטרך לנהל מעקב נפרד אחרי המבצעים והמחירים של שתי חברות. גם התמיכה הטכנית תינתן במוקד אחד.

חבילת אינטרנט תשתית+ספק בהוט משווקת החל מ-14.8.22 ופתוחה בפני לקוחות חדשים וקיימים. כמובן, אפשר גם לרכוש חבילת אינטרנט אחת, ללא פיצול, בלי קשר להוט. לכן, ההמלצה היא להשוות מחירים. נכון להיום, לפי בדיקת פואנטה, התעריפים של הוט משתלמים – אבל בהוט לא מיידעים את הצרכן לכמה המחיר יעלה אחרי שנה, וזו בעיה.

כמו כן, צריך לזכור שהשירות בהוט ידוע כשירות לא טוב, ולכן מלבד המחיר כדאי להביט בחשבון גם את נושא שביעות הרצון.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מחיר חבילת אינטרנט: ספק ותשתית אינטרנט בהוט ללא פיצול

הוט מציעה כמה חבילות אינטרנט, חלקן בחיבור רגיל וחלקן בסיבים אופטיים. כמובן, האפשרות להתחבר לסיבים אופטיים רלבנטית רק למי שיש פריסת סיבים באזור מגוריו.

דוגמאות לחבילות אינטרנט הוט נכון ל-14.8.22

אינטרנט כבלים 200 מגה סיבים אופטיים 300 מגה סיבים אופטיים 600 מגה אינטרנט סיבים אופטיים 1000 מגה
מחיר חודשי לשנה לא כולל נתב. לא ברור לכמה המחיר יקפוץ לאחר מכן 84 ש"ח לחודש 94 ש"ח לחודש 97 ש"ח לחודש 109 ש"ח בחודש
דמי התקנה חד פעמיים 49 ש"ח 49 ש"ח 49 ש"ח 49 ש"ח
נתב 20 ש"ח בחודש 20 ש"ח בחודש 20 ש"ח בחודש 20 ש"ח בחודש

בנוסף, הוט מציעה מסלולי טריפל הכוללים טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט (תשתית+ספק).

חשוב לשים לב שהוט מציעה מחירים מאוד אטרקטיביים לשלושת החודשים הראשונים, אבל כדאי לדעת אם החבילות משתלמות, צריך לעשות חישוב שנתי וגם לבדוק לכמה יעלה המחיר כעבור שנה. כפי שציינו למעלה, עבור חבילת סיבים אופטיים במהירות של 300MB, הוט מציעה מבצע קורץ של כ-40 ש"ח בחודש לשלושת החודשים הראשונים, אך לאחר מכן המחיר נוסק לכ-110 ש"ח בחודש.

האם חבילת סיבים אופטיים בהוט משתלמת?

חבילת סיבים אופטיים בהוט היא חבילה במחיר סביר יחסית למתחרים בשנה הראשונה. המחיר כמובן משתנה בהתאם למהירות,

לשם השוואה, אפשר לרכוש חבילת של אקספון עם תשתית של חברת אנלימיטד, במהירות של 500MB במחיר של 109 ש"ח בחודש (מחיר קבוע) – אבל דמי ההתקנה עומדים על 350 ש"ח, שזה הרבה. מצד שני, הלקוח יודע שגם כעבור שנה המחיר לא יקפוץ.

במידה שאתם מצטרפים לחבילת סיבים אופטיים בהוט, שימו לב לנושא של דמי ההתקנה. כמובן, דמי התקנת סיבים אופטיים בהוט הרבה יותר זולים מאשר דמי התקנת סיבים אופטיים בבזק. בזק שלא מתביישת לגבות 450 ש"ח על התקנה בדירה פרטית. עם זאת, חבילת סיבים אופטיים בפרטנר לא כרוכה בדמי התקנה כלל.

מהי רפורמת האינטרנט של משרד התקשורת?

במשך שנים ארוכות נאלצו הצרכנים הישראלים לרכוש חבילת אינטרנט שמורכבת מתשתית ומספק. חברות התשתית עיקריות היו בזק והוט, ואילו ספקיות האינטרנט היו מגוונות יותר – ביניהן בזק בינלאומי (השייכת לקבוצת בזק), הוטנט (השייכת להוט), נטוויז'ן (השייכת לסלקום), אקספון, 012 (השייכת לפרטנר), רימון, טריפל סי ועוד.

העיוות הזה יצר מצב שלקוח נאלץ לעקוב כל הזמן אחרי המחירים בשתי חברות שונות, וגרוע מזה – כאשר הייתה לו תקלה, הוא נאלץ לבזבז זמן ואנרגיות על פנייה לשני מוקדי תמיכה.

לפני מספר חודשים, באפריל 2022, נכנסה לתוקף רפורמת האינטרנט של משרד התקשורת – וכעת כל חברת אינטרנט מציעה את שני השירותים – ספק אינטרנט ותשתית אינטרנט, דרך אותה חברה.

אפשר לעשות זאת לא רק דרך בזק או הוט, אלא גם דרך כל אחת מהחברות האחרות – אשר למעשה רוכשות את התשתית מבזק, הוט או כל חברה אחרת – ומציעות את כל החבילה בחשבונית אחת, עם ציוד אחד ומוקד שירות ותמיכה אחד.

 


היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות