אם בתחום הסלולר נראה שהתחרות בין החברות שינתה כיוון – בתחום הטלוויזיה התחרות בעיצומה, והיא באה לידי ביטוי בהשקעה בתוכן מקורי, בשדרוג הממשקים, בהתחדשות טכנולוגית וגם בהעשרת החבילות. סלקום TV, שדיווחה לאחרונה על 213,000 מנויים, מודעת לעובדה שכדי להתמודד מול פרטנר TV (שהחבילה שלה זולה יותר) – היא צריכה מדי פעם לרענן ולהעשיר את החבילה, ומודיעה כי על שני ערוצים חדשים ללא תוספת תשלום: ערוץ האופנה FTV וערוץ ONE 4K, שמשדר את הליגה הספרדית.
ערוץ ONE 4K כבר קיים בחבילות של המתחרות, למשל בפרטנר TV וב-yes, והוא יתווסף לחבילה ב-6.1.2018. ערוץ האופנה יצטרף לחבילה כבר ב-1.12018.
הנתונים שפורסמו לאחרונה מצביעים על תחרות עזה בין כל שירותי הטלוויזיה – סלקום TV, פרטנר TV, סטינג TV, הוט, yes, הוט NEXT ואפילו נטפליקס. הדוחות שפרסמה קבוצת סלקום לרבעון השלישי היו יחסית חלשים – אבל מה שבלט שם לטובה הוא הצמיחה של סלקום TV.
נכון לנובמבר 2018, היו לסלקום TV כ-213 אלף מנויים (בתי אב), לעומת 206 אלף מנויים בספטמבר (עת סגירת הרבעון ה-3) ו-195 אלף בסוף חודש יוני.
לפרטנר TV, שהושקה כשנתיים אחרי סלקום TV, יש 118 אלף מנויים. גם כאן מדובר בקצב צמיחה יפה, אך עדיין מדובר בכמחצית ממספר המנויים של סלקום TV.
ובמה צפו לקוחות סלקום TV בשנה החולפת? הנה הצצה: