פרטנר TV: האם משתלם לעבור לשירות הטלוויזיה שמחירו 70 שקל בחודש?

פרטנר TV: האם משתלם לעבור לשירות הטלוויזיה שמחירו 70 שקל בחודש?

פרטנר TV מציעה שירות טלוויזיה עשיר עם ממשק נוח במחיר של ארוחת בוקר בבית קפה. מה היתרונות והחסרונות?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שירות הטלוויזיה פרטנר TV הוא אחד השירותים הזולים ביותר שאפשר להתחבר אליהם היום. מחירו מתחיל ב-70 שקל בלבד לחודש – וזאת בזמן שרבים מהצרכנים הישראלים משלמים עדיין פי שלושה וארבעה לשירותי הטלוויזיה של הוט ו-yes.

אז מה מציע פרטנר TV, האם הממשק שלו נוח, האם השילוב עם פרטנר אכן מוצלח כמו שמבטיחות הפרסומות, והכי חשוב – האם התכנים מספקים?

לאחר חודשיים של התנסות, הנה המסקנות.

נתחיל בשורה התחתונה. פרטנר TV הוא שירות טלוויזיה טוב מאוד. אולי עדיין לא מעולה, אבל בהחלט טוב מאוד – בטח בהשוואה למחירו.

נכון להיום, חובבי הספורט ירצו ודאי להוסיף ערוצי פרימיום, וגם חובבי הסדרות לא ימצאו בו את HBO, אך עבור צרכני טלוויזיה רבים מדובר בחבילה מספקת במחיר הוגן במיוחד.

תוכן

פרטנר TV, כמו שירותי הטלוויזיה האחרים (סלקום TV ו-smart), מציע שידורים חיים ותוכני VOD.

בין הערוצים הכלולים בשירות – ערוצים 2, 10, 11, 20, 24, נשיונל ג'אוגרפיק ועוד.

לילדים כולל המבחר את ערוץ הילדים, לוגי, זום, ג'וניור, ערוץ הכוכבים ובייבי.


חובבי הספורט יקבלו את 5 פלוס, 5 גולד, 5 לייב HD ו-Ginx, אך לא ימצאו כאן את צ'רלטון וספורט 1 ו-2.

תוכני ה-VOD מגוונים, אך לא מספיק, ובחברה חייבים להעשיר את סרטי הקולנוע בסרטים חדשים יותר שאינם בתשלום (אפשר לשכור סרטים במחיר של כ-20 שקל ל-48 שעות, וזה כמובן די מגוחך ביחס למחיר המנוי הכולל).

partner tv vodVOD בפרטנר TV: מן הראוי להרחיב את המגוון

נטפליקס

בעת השקת פרטנר TV, התגאתה החברה בשיתוף פעולה יחיד מסוגו עם נטפליקס – שאמור היה לבוא לידי ביטוי בהנחה של 10 שקלים בחודש למי שיתחבר לחבילת פרטנר-נטפליקס,  וכן בכפתור ייעודי בשלט הרחוק של פרטנר, שמאפשר כניסה ישירה לנטפליקס.

לפני כחודש הסתבר שבמקום הנחה קבועה של 10 שקלים בחודש, מי שיתחבר לפרטנר TV יוכל לקבל למשך חצי שנה חינם את שירות נטפליקס HD – אבל אחר כך ישלם על השירות מחיר מלא.

כך או כך, ההתחברות לשירות דרך השלט עדיין קיימת, והיא אכן נוחה ומפשטת את התהליך (במיוחד למצטרפים חדשים לנטפליקס). לחיצה אחת על הכפתור, והמשתמש נכנס למסך של נטפליקס, שבו כמובן מופיע הפרופיל האישי שלו שמותאם להעדפות הצפייה שלו.

מחיר מנוי לנטפליקס עומד על 30 שקל בחודש עבור החבילה הבסיסית (באיכות SD ואפשרות צפייה במסך אחד); 40 שקל בחודש עבור החבילה שרוב המשתמשים יעדיפו, הכוללת HD וצפייה בשני מסכים, ו-50 שקל עבור איכות 4K וצפייה בארבעה מסכים. בכל המקרים ניתן למשתמשים – בלי קשר לנטפליקס – חודש התנסות חינם.

ממשק, ממיר ושלט רחוק

הממשק של פרטנר TV ידידותי ואינטואיטיבי.

המשתמש מבין כיצד לנווט על המסך באמצעות חיצים – ובשלט יש כפתורים שמקלים עליו, כמו כפתור הבית, כפתורים יעודיים לנטפליקס וליוטיוב ומספרי הערוצים לצורך זפזופ.

עוד בשלט יש כפתורים לצפייה בהקלטות ולכניסה ל-VOD.

partner tv2פרטנר TV: ניווט פשוט באמצעות חיצים

השלט עצמו קטן, אך לא קטן מאוד. הוא נוח לאחיזה ולתפעול – אך חייב להיות במרחק סביר ובקשר עם הממיר, משום שההפעלה היא הפעלת אינפרה-אדום.

הממשק כולו בעברית, כמובן, ולפני בחירה בסרט כלשהו, הסרט עצמו רץ בחלון קטן כדי שאפשר יהיה להתרשם ממנו.

הממיר קטן מאוד, בערך עשירית מגודלו של ממיר של yes.

הוא כולל כניסת USB, חיבורי HDMI, קורא מיקרו SD, יציאה אופטית וכניסת LAN. אפשר לחבר אוזניות בלוטות'.

הוא מאפשר צפייה באיכות 4K.

אפליקציות וצפייה במסכים שונים

שירות פרטנר TV עובד על אנדרואיד TV. אפשר להוריד אפליקציות מגוגל play.

אפליקציית פרטנר TV עצמה מותאמת גם לאנדרואיד וגם ל-ios והממשק שלה דומה לזה של הטלוויזיה.


ככלל, אפשר לצפות בכל התכנים בכל רגע מכל מכשיר.

יש גישה ישירה ליוטיוב, מה שהופך את הטלוויזיה לחביבה מאוד גם על ילדים צעירים שמחפשים תכנים שהם אוהבים בקלות יחסית – כאשר ההקלדה לצורך חיפוש מתבצעת דרך השלט באופן שבו היינו מקלידים הודעות בסלולריים הישנים של נוקיה.

שירות Catch Up

אחד השירותים השימושיים הוא שירות catch up. באמצעות שירות זה אפשר גם להקליט תוכניות בענן, לצפות בתוכן שהוקלט שבועיים אחורה וגם לצעצור את השידור בזמן אמת.

מחירים

פרטנר TV – טלוויזיה בלבד: כ-70 שקל בחודש.

השירות כולל: כל הערוצים הכלליים, ספריית VOD, ממיר אחד, שימוש באפליקציית Partner tv, נטפליקס לחצי שנה חינם. כל ממיר נוסף – 30 שקל בחודש.

שירות partner tv מחייב תשתית אינטרנט במהירות של 10MB לפחות לכל ממיר וכן כניסת HDMI בטלוויזיה.

כעבור חצי שנה – שירות נטפליקס יהיה כרוך בתשלום של מינימום 30 שקל בחודש.

פרטנר TV – טריפל: 130 שקל בחודש לשנה ראשונה, 150 שקל לאחר מכן.

השירות כולל את שירות הטלוויזיה + טלפון ביתי (עד 300 דקות) + אינטרנט (תשתית+ספק) במהירות עד 40 מגה (שדרוג ל 100 יהיה בתוספת תשלום של 10 שקלים).

פרטנר TV באנדל: 130 שקל בחודש לשנה ראשונה, 150 שקל לאחר מכן.

השירות כולל את חבילת הטלוויזיה הבסיסית + ערוצי ספורט 5 פרימיום לחצי שנה ללא תשלום + אינטרנט (תשתית+ספק) במהירות עד 100 מגה. הוא לא כולל נתב שעלותו 10 שקל בחודש.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

סקירה פרטנר TV



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 2

  1. ממליצה להתרחק כמו מאשששש!! אשת המכירות מבטיחה דברים שהיא לא יכולה לקיים – אני מפספסת ימי עבודה על טעויות שלהם, והם לא מוכנים אפילו לפצות ומפנים אותי מאחד לשני. שירות בזיוני וזה עוד לפני התחברות ורק בהמתנה לנציג!

  2. פרטנר גרועה. חמישה חודשים של הרבה המתנה לשרות לקוחות ותמיכה טכנית צולעים לתמונות קפואות מפוקסלות לתקשורת גרועה עם הוט הגרועה , צלע נוספת בטריפל הצולע. גביה כפולה היתה התבלין , ואפילו לא הודיעו שהחזירו…עד שלא ביררתי במפורש . ביזיון של שרות ומוצר שלא נהנים ממנו מרב תקיעה.

נגישות