פרטנר TV הפסיקה את הטבת נטפליקס חינם וייקרה את הטריפל. מהי ההטבה החדשה?- פואנטה

פרטנר TV הפסיקה את הטבת נטפליקס חינם וייקרה את הטריפל. מהי ההטבה החדשה?

ביי ביי לנטפליקס חינם. שנה אחרי ההשקה ולאחר שגויסו 100,000 מנויים, בפרטנר TV משנים אסטרטגיה ופונים לקהל שלא מחפש סדרות אלא ספורט

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שתכנן להצטרף לפרטנר TV ולקבל חצי שנה חינם בנטפליקס כחלק מהחבילה ב-69 שקל, כבר לא יוכל לעשות זאת. רק לאחרונה דיווחה פרטנר TV שגייסה 100,000 מנויים, וכעת – שנה אחרי ההשקה, היא הפסיקה את ההטבה.

כזכור, בעת השקת פרטנר TV, הובטח שיתוף פעולה עם נטפליקס שבמסגרתו הוצעה חבילת הבסיס של פרטנר TV בלי נטפליקס ב-69 שקל בחודש, או חבילה מורחבת עם נטפליקס בתוספת של עוד 20 שקל בחודש (כלומר, 89 שקל בחודש). אלא שמיד לאחר מכן שונתה ההצעה – ובמקום סבסוד קבוע של נטפליקס כחלק מחבילה מורחבת, בפרטנר הציעו הטבת חצי שנה חינם.



כבר אז היה ברור שמדובר בהטבה זמנית, ובכל מקרה כל דבר שניתן חינם רק לתקופה מוגבלת הוא לא הטבה של ממש, אלא סוג של פיתיון שנועד לגייס את הלקוח ולהרגיל אותו לשירות שלאחר מכן הוא יתקשה להיפרד ממנו.

ואכן, כעת אין יותר אפשרות לקבל חצי שנה חינם בנטפליקס – והדבר קורה זמן קצר אחרי תחילתו של הקמפיין עם נטע ברזילי, שהפסקול שלו מבוסס על סדרות שמשודרות בנטפליקס.

הטריפל של פרטנר TV התייקר

אחת מגולות הכותרת של פרטנר TV הייתה הצעת הטריפל שלה, וכעת גם היא מתייקרת מ-129 שקל בחודש ל-139 בחודש.

ההתייקרות מגיעה זמן קצר אחרי מהלך משמעותי מאוד של פרטנר, אשר רק ביולי האחרון החלה לאפשר טריפל לא רק על תשתית בזק גם על תשתית הוט.

פרטנר כן מציעה טריפל ב-129 שקל – אך רק זה שמבוסס על רשת הסיבים האופטיים שלה, שעדיין לא פרוסה בכל הארץ.

ההטבה החדשה: ספורט

כפי שפורסם בפואנטה, חבילת ערוצי הספורט בפרטנר TV אמורים היו להינתן חינם עד סוף 2018. כעת, עם ביטול הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה עבור מצטרפים חדשים, בפרטנר TV מציעים את חבילת הספורט חינם לשנה.

חבילת ספורט פרימיום של פרטנר TV כוללת את ערוצי ספורט 5 גולד, 5 לייב, 5 HD ו-ONE.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות