הוט משיקה את next tv: צפייה בתכני הוט ב-50 שקל בחודש בלבד - פואנטה

הוט משיקה את next tv: צפייה בתכני הוט ב-50 שקל בחודש בלבד

המטרה: לתת מענה לתופעת הצפייה בתוכן פיראטי ולצפייה במכשירים ניידים בקרב צעירים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הוט לא יכולה להישאר אדישה לשינויים בהרגלי הצפייה, במיוחד לאור שגשוג התוכן הפיראטי החינמי והתחרות מצד סלקום TV.

היום היא מכריזה על מהלך שהיא מגדירה "דרמטי", והוא אכן כזה: החברה משיקה את NEXT TV – מותג דיגיטלי חדש לצעירים, במחיר שמתחיל בכ-50 שקל לחודש. קהל היעד הוא צופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית.

התוכן שיוצע לצופים אלה הוא תוכן של HOT ותוכן מהעולם – כשאמצעי הצפייה הוא לא הטלוויזיה אלא סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים.

NEXT TV יהיה זמין ללקוחות החל תחילת אפריל, כשכאמור, הסיבה להשקה היא ההבנה שהקהל הצעיר אינו צופה בתכנים באופן המסורתי שבו צופה קהל בוגר. לכן, הפנייה היא לקהלים צעירים שאינם לקוחות הטלוויזיה הרב-ערוצית.

אמנם, ממחקרים שערכה חברת HOT עולה כי הטלוויזיה הרב-ערוצית היא עדיין הפתרון המועדף בשוק הטלוויזיה בקרב 79% מהצופים, אך יחד עם זאת, 19% מהצופים אינם מחוברים לטלוויזיה הרב-ערוצית.

לפי נתוני החברה, מחקרים נוספים מראים כי צופים אלו הינם צעירים יותר וללא ילדים, הדרישה שלהם לתוכן מתמקדת בעיקר בהפקות מקור ישראליות ובסדרות מחו"ל, הם רגילים לצפות ב- VOD ואוהבים צפייה מרתונית, הם צופים פחות בערוצים לינאריים, הם לרוב צופים מהמכשירים הניידים האישיים, והם מאוד רגישים למחיר.

מה מציע NEXT TV?

למעשה, מדובר במוצר שמציע חבילות תוכן עשירות משני סוגים:

NEXT IL – חבילת התוכן הישראלי: חבילת תוכן עשירה שתציע את ספריית הפקות המקור המובילות של HOT הכוללות את זגורי אימפריה, בתולות, מטומטמת, אורי ואלה, אנחנו במפה ועוד. התכנים החדשים יעלו ב-NEXT בתוך כחודשיים מתחילת שידור הסדרה בהוט.

NEXT GLOBAL – חבילת תוכן רכש: חבילת תוכן עשירה שתציע את מגוון התוכן מבית HBO ואת מגוון סדרות האיכות מספרית אקטסרא VOD כדוגמת משחקי הכס, בנות, ווסט-וורלד, האפיפיור הצעיר ועוד. סדרות הרכש יעלו בצמוד לעלייתן בהוט.

עלות כל חבילה בנפרד כ-50 שקל בלבד, שתי החבילות ביחד יוצעו ב-70 שקל בלבד.

התחברות והתנתקות – באתר ייעודי

גם השירות ללקוחות אלה יינתן באופן שונה ודיגיטלי, באמצעות אתר ייעודי בכתובת www.nexttv.co.il – בניגוד לשירות שניתן למנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית ופועל גם באמצעות מוקד טלפוני. לקוחות Next יתחברו ויתנתקו באינטרנט, ויקבלו שירות ותמיכה באמצעות הצ'אט.

שירות נוסף: אפליקציית Hot Play לכלל הלקוחות לצפייה במובייל

בנוסף, הוט השיקה היום גם את HOT PLAY – אפליקציית תוכן ללקוחות הוט, שתרחיב את אפשרויות הצפייה ותאפשר להם לצפות בתכני ה-VOD גם בטאבלטים וסמארטפונים.

השירות יינתן ללא עלות נוספת ללקוחות ה-VOD.

החל ממאי אפשר יהיה לצפות בתוכן על-גבי רשת הוט בלבד, ובהמשך גם מחוץ לבית.

שינויים בהרגלי הצפייה

"אנחנו משיקים היום את הדור הבא של הצפייה הבין-מסכית", הסבירה היום טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט, את המהלך.

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, חידד: "אנו עוקבים באדיקות אחר השינויים במגמות צריכת התוכן של הקהל הצעיר בשנים האחרונות, ובראשן התחזקות הצפייה מהמכשירים האישיים, והמעבר מצפייה לינארית לצפיית on-demand ובינג'. בשנה האחרונה השוק הזה צמח משמעותית, ולכן החלטנו להביא את הדבר הגדול הבא, ולבנות הצעת תוכן מדויקת, בפלטפורמה המתאימה לקהל זה באמצעות NEXT TV. מגמה נוספת שאנחנו ערים אליה היא התגברות הצפייה הפיראטית ותפיסת הלגיטימיות שלה. תמחרנו את NEXT TV במחיר נוח לכל כיס, דבר המוריד את התמריץ לצפות בתוכן פיראטי שאינו חוקי".

נתונים עדכניים המבוססים על מחקר שהקיף יותר מ-100 אלף צופים ב-40 מדינות מגלים תובנות מעניינות על הרגלי הצפייה:

מחקר צפייה.PNG 1

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות