גם אתם קונים תרופות בסופר-פארם, גבינת עמק ונעלי בלנסטון? כנסו לפואנטה

גם אתם קונים תרופות בסופר-פארם, גבינת עמק ונעלי בלנסטון? פואנטה מציגה

מהם להיטי תחפושות פורים 2020? האם משתלם לקנות דייסון באתר סטימצקי? איפה תמצאו שעון חכם ולא יקר? פואנטה עם תזכורת לכתבות הנקראות של השבוע

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש דברים שכולם עושים, או לפחות כמעט כולם: אוכלים גבינת עמק, לוקחים אקמול, קונים בסופר-פארם, מתחפשים בפורים, מחפשים נעלי בלנסטון במבצע, משדרגים את הסמארטפון… ובשביל זה אתר פואנטה כאן – קחו לכם כמה דקות ותגלו מהם להיטי התחפושות לפורים 2020, איך תקבלו תרופות עד הבית, ואיך אפשר לקנות שעון חכם בלי להוציא הרבה כסף. לא תפסידו:

עדיין קונים גבינת עמק ארוזה? תראו כמה אתם מפסידים

תנובה ממשיכה לצפצף על הצרכנים ולמכור גבינות צהובות ארוזות ביוקר. גבינת עמק במשקל, שנמצאת בפיקוח מחירים, עולה כ-9 ש"ח ל-200 גרם, ואילו אותה גבינה בדיוק עולה כ-16 ש"ח כשהיא ארוזה. ולא רק עמק, גם גבינת גלבוע, טל העמק וגוש חלב. ומה שמקומם הוא שביוני 2019 כבר אושרה ייצוגית נגד תנובה שהגישה המועצה לצרכנות בנושא הזה, אך הדבר נמשך. לכן הוגשה כעת עוד בקשה לייצוגית נגד תנובה.

אז כמה מפסידים הצרכנים הישראלים? המספרים המקוממים בכתבה המלאה על שיטת התמחור המתמשכת של גבינת עמק של תנובה >

משתלם לקנות באתר סטימצקי נעלי FILA או שואב דייסון?

מה הקשר בין שואב דייסון, מחליק שיער, גלקסי A70 וספר טוב? כולם נמכרים באתר סטימצקי, אשר עובר מתיחת פנים בדרכו להיות אמזון הישראלי. בחנויות סטימצקי עצמן אין מוצרים כאלה, אבל את האתר החליטו בסטימצקי להפוך לסופרמרקט ענק, שעונה על אווירת השופינג אונליין שמאפיינת את הצרכנים הישראלים ושאפשר למצוא בו מוצרים מכל הסוגים – החל מבשמים ועד נעלי FILA.

האם שווה לקנות שואב דייסון בסטימצקי? התשובה בכתבה המלאה על אתר סטימצקי >

פואנטה טלגרם

קונים אקמול בסופר-פארם? קראו את הכתבה שתחסוך לכם כאב ראש

אקמול, אקמולי לילדים, אדוויל… למי מאיתנו אין תרופות ללא מרשם בבית? זה מאוד נוח, פשוט קופצים לבית המרקחת הקרוב וקונים מהמדף. רוב הישראלים קונים אקמול בסופר-פארם בדיוק כמו שהם קונים חלב בסופר, אבל שימו לב להשוואת מחירי התרופות של פואנטה, שתגלה לכם כמה כסף אתם יכולים לחסוך אם תפסיקו לקנות על אוטומט.

כל הפרטים – בהשוואת מחירי התרופות של פואנטה >

KSP

סקירה והשוואת מחירים: משקה סויה של משק צוריאל (טרה)

תחליפי החלב של משק צוריאל הגיעו למקררים, ואמורים לספק תחרות לתנובה, השולטת בשוק. אז האם משקה סויה של משק צוריאל – השייך לטרה השייכת לקוקה קולה – טעימים? כמה שקדים יש במשקה שקדים והאם יש גם תחרות על המחיר?

כל התשובות – בכתבה על משקאות סויה של משק צוריאל >

תחפושות לפורים 2020: מאלזה ועד הג'וקר

התגעגעתם לאלזה? דמויות הסרט לשבור את הקרח 2 יככבו בין התחפושות השנה, ולא רק הן. החל מתחפושת הג'וקר, דרך דמויות הפסטיגל ועד נועה קירל – ההורים הישראלים מתחילים כבר עכשיו להתארגן לפורים. חלקם מחפשים רעיונות מקומיים וחלקם מסתערים על הזמנת תחפושות מחו"ל.

קבלו הצצה לתחפושות פורים 2020 >

תרופות עד הבית: כך תקבלו את האנטיביוטיקה במשלוח הביתה

אנחנו כבר רגילים להזמין כמעט הכול באינטרנט – החל מבגדים ועד טיסות, אבל תרופות עד היום היו מחוץ לתחום. כעת המצב משתנה – ואם אתם קודחים מחום בבית, תוכלו לקבל את האנטיביוטיקה במשלוח עד דלת הבית. אז אילו קופות חולים מאפשרות להזמין תרופות עד הבית ובאילו רשתות פארם?

היכנסו לכתבה וקבלו את כל הפרטים על הזמנת תרופות עד הבית >

אייפון XR – השוואת מחירים של פואנטה

אייפון XR הוא לא אייפון חדש של אפל, ונראה שדווקא בגלל זה הוא מבוקש מאוד. הוא מאפשר לאייפוניסטים להתחדש באייפון מתקדם במחיר נמוך יותר מזה של אייפון חדש, ולקבל תמורה טובה בעד הכסף. אבל איפה הכי זול לקנות אייפון XR ואיזו רשת מרשה לעצמה לגבות עליו מחיר של אייפון חדש?

התשובה המפתיעה בהשוואת מחירים של אייפון XR >

אל תפסידו את המבצעים של פואנטה

התרגלתם לשלם באפליקציות? ביט ברמי לוי, פפר בארומה

זה היה רק עניין של זמן, והנה גם אחת מרשתות המזון מסתערת על אפליקציות התשלומים. מדובר ברשת רמי לוי, שתאפשר למי שמזמין באתר שלה לבחור לשלם באמצעות אפליקציית ביט. רמי לוי הוא אמנם הראשון להחזיר על הרחבת אפשרויות התשלום ופיתחת ערוץ תשלום באמצעות הסמאטפון – אבל הוא מן הסתם לא יהיה היחיד.

במקביל רשתות נוספות בתחומים שונים מאפשרות לצרכנים לשלם באפליקציה, למשל ארומה באפליקציית פפר, רשת מוזס באפליקציית פפר ודומינוס פיצה באפליקציית ביט.

כל הפרטים – בכתבה על אפליקציית ביט ברמי לוי >

כל מה שאתם רוצים לדעת על נעלי בלנסטון

המותג האוסטרלי Blundstone חוגג בימים אלה יום הולדת עגול וגדול של גיל 150 (!), והאורחים הכי מכובדים במסיבה, אחרי האוסטרלים והקנדים – הם הישראלים. מהו הדגם הכי נמכר של Blundstone, האם תיפתח בישראל חנות מותג של בלנסטון ומה הסיכוי למצוא בלנסטון במבצע?

כל התשובות, בראיון מיוחד לפואנטה של אדם בלייק, מנהל המותג העולמי של בלנסטון >

סקירה: שעון חכם שיאומי Amazfit GTS

שעון חכם מציע שורה של יתרונות, כמו מדידת דופק, מד צעדים, מדידה של איכות השינה ועוד, אבל לא כולם מעוניינים להשקיע הרבה מאוד כסף בפריט כזה. עבור צרכנים שמחפשים שעון חכם לא יקר, אמזפיט GTS יכול להוות פתרון. הוא מספק את המידע הבסיסי הזה, אך הוא לא שעון משוכלל וגם יחסית זול.

האם השעון הזה הוא קנייה טובה, ולמי? מה היתרונות והחסרונות בשעון החכם שיאומי אמזפיט GTS? פרטים בסקירת שיאומי Amazfit GTS >

יש לכם שעון חכם של גרמין? אינכם צריכים ארנק

בזמן שאנחנו מתלהבים מהשעון החכם של שיאומי ומתשלומים בביט ברמי לוי, השלב הבא של התשלומים כבר כאן – או תכף כאן. לקוחות ישראכרט ומאסטרקארד שיש להם שעון חכם של גרמין יוכלו בקרוב מאוד לשלם באמצעות הנפת היד בלבד, וזאת באמצעות גרמין PAY.

באילו רשתות תוכלו לשלם בלי ארנק ואפילו בלי הסמארטפון?

כל הפרטים – בכתבה על תשלום ללא מגע בשעון גרמין >

המבורגר, צ'יפס וסיגריה… ייצוגית נגד מקדונלד'ס בגין עישון

למרות שחוק העישון כאן כבר שנים ואפילו הורחב, מסתבר שיש עדיין מקומות שלא אוכפים אותו – ביניהם רשת מקדולד'ס. אחד הסועדים במקדונלד'ס מאס בצפצוף על החוק והגיש לאחרונה בקשה לייצוגית נגד הרשת.

כל הפרטים –  בכתבה על הייצוגית נגד מקדונלד'ס >

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות