יש לכם ישראכרט ושעון חכם של גרמין? בקרוב תשלמו בהנפת יד עם גרמין PAY

יש לכם ישראכרט ושעון חכם של גרמין? שלמו בהנפת יד ללא מגע עם גרמין PAY

עשרות רשתות החלו לאפשר תשלום ללא מגע באמצעות גרמין PAY. זהו שיתוף פעולה ראשון בישראל בין ישראכרט ומאסטרקאד לבין גרמין, שהופך את השעון החכם לארנק

תשלום ללא מגע
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לקוחות זארה, דקטלון, אדידס ועוד מספר רשתות יוכלו בקרוב לא רק לשלם בלי ארנק, אלא גם בלי הסמארטפון: זאת בתנאי שיש להם שעון חכם של גרמין וכרטיס אשראי ישראכרט או מאסטרקארד. בכך, למעשה הופכת גרמין ליצרנית הראשונה לאפשר תשלום ללא מגע באמצעות שעון חכם בישראל (תשלום ב-Tap). בזירת האשראי, ישראכרט ומאסטרקארד מקדימות את כאל ואת MAX. התשלום האלחוטי מתבצע באמצעות שירות GARMIN PAY ויהיה זמין כבר בימים הקרובים ברוב הדגמים של שעון גרמין (מארק Aviator, מארק קפטיין, פניקס 5 ו-6, Venu, VivoActive ו-Forerunner 945). הדגמים הרלבנטיים מופיעים באתר

איך מתבצע תשלום ללא מגע בגרמין PAY?

כדי לבצע רכישה באמצעות GARMIN PAY, לקוחות ישראכרט ומאסטרקארד צריכים לבצע פעולה מקדימה וחד פעמית של הגדרת אמצעי התשלום באפליקציה, ואחריה יוכלו לשלם בכל חנות אשר עובדת עם גרמין PAY.

פואנטה

לשם כך, עליהם להוריד את אפליקציית GARMIN CONNECT ולהזין שם את פרטי האשראי שלהם. שם הם בוחרים בכרטיס בו ירצו להשתמש (ניתן להזין עד 5 כרטיסי אשראי לשעון).

המטרה היא לפטור את הצרכן לא רק מארנק אלא גם מהחובה לצאת עם הסמארטפון… כך, למשל הוא יכול לצאת לריצה ובסיומה לעצור לקנות שתייה עם השעון בלבד.

היכולת לשלם באמצעות שעוני GARMIN מתאפשרת הודות לטכנולוגית הטוקניזציה לארנקים דיגיטליים מבית מאסטרקארד, וכאמור, היא אפשרית בכל בית עסק שתומך בתשלומי Contactless ("ללא מגע") בארץ ובחו"ל וללא צורך באינטגרציה נוספת עם בית העסק.

רמת האבטחה הגבוהה מתאפשרת מכיוון שכרטיסי מאסטרקארד וישראכרט מוחלפים ב"טוקן" דיגיטלי ייחודי הנשמר בשעון באופן מוצפן ומאפשר לבצע עסקאות מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי המקורי.

"אנו גאים להיות הראשונים בישראל שמאפשרים ללקוחותינו וללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד לשלם באמצעות שעונים חכמים" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, נציגתה הרשמית של GARMIN בישראל. "היכולת לשלם ב-Tap עבור מוצרים ושירותים, ללא צורך בארנק או בטלפון חכם, היא בשורה".

אז באילו רשתות אפשר לשלם בגרמין PAY? הרשימה ארוכה וכוללת את כולי סוגי החנויות, החל מרשתות ספורט, דרך חנויות מחשבים ועד מסעדות. בין היתר מדובר בחנויות של נייק, דקטלון, אייבורי, KSP,  זארה, H&M, דלתא, אופטיקנה, אדידס, סבון של פעם, פקטורי 54, re-bar, עד העצם אקספרס, תכשיטי פדני ועוד.

תשלומים חכמים: ביט ברמי לוי, פפר במוזס

תשלומים חכמים מצורות שונות הולכים ומתרחבים בישראל בקצב מואץ בשבועות האחרונים. לאחרונה פרסמנו כאן בפואנטה כי כעת אפשר לשלם בביט ברמי לוי אונליין, וזאת לאחר הדיווח על תשלום בביט בדומינוס פיצה. אפליקציית התשלומים ביט היא לא היחידה להסתער. לצדה אפליקציית פפר שחותמת על הסכמים, ובשלב זה אפשר כבר לשלם בפפר בארומה (לא בכל הסניפים) ולשלם בפפר במוזס. זו רק טיפה בים לעומת מה שעוד צפוי לנו.

עשו זאת בעצמכם: איך לבחור קוד סודי לכספומט

כפי שפורסם כאן במדור הכסף שלנו באתר חדשות הצרכנות פואנטה, בנק ישראל הסדיר את נושא התשלומים החכמים ומחייב את בתי העסק לאמץ את תקן EMV הנפוץ בעולם. המשמעות היא תשלום ללא מגע כלל בסכומים קטנים ותשלום עם הזנת הקוד הסודי בסכומים גדולים יותר.

כדי להקל על הצרכנים, הוחלט לאחרונה לאפשר להם לבחור את הקוד הסודי של כרטיס האשראי בעצמם – וכך יהיה להם קל יותר לזכור את המספר בעת ביצוע עסקה.

איך עושים זאת? פרטים בכתבה "איך לבחור קוד סודי לכספומט".

פואנטה




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות