לשלם באמצעות ביט ברמי לוי? למה לא בעצם? פואנטה עם חדשות הטכנולוגיה

לשלם בביט ברמי לוי? למה לא בעצם? פואנטה עם חדשות הטכנולוגיה

מה יותר הגיוני מלשלם באמצעות ביט ברמי לוי? בשלב זה, השימוש בביט אפשרי באפליקציית רמי לוי ובאתר רמי לוי. מה לגבי חנויות רמי לוי ורשת קופיקס? פואנטה עם הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תשלום באפליקציות תשלומים הוא לא פחות ממהפכה – ורמי לוי הוא רשת המזון הראשונה להצטרף למהפכה הזאת. לקוחות הרשת יוכלו בקרוב לשלם באפליקציית ביט ברמי לוי, מה שהופך את הקנייה להרבה יותר מהירה. נזכיר כי אפליקציית ביט היא אפליקציה של בנק הפועלים, שהוא הבנק הגדול בארץ, ורמי לוי הוא אחת מרשתות המזון הגדולות בארץ – כך שאין ספק שתשלום בביט ברמי לוי יהווה צעד גדול מאוד לקראת חדירתן של אפליקציות התשלומים לשימוש נפוץ בקרב הצרכנים בישראל בבתי עסק, וזאת אחרי שאפליקציות אלה הפכו לאמצעי תשלום מקובל בין אנשים פרטיים.

רמי לוי משיק אתר חדש ואפליקציה חדשה, ושירות התשלום באפליקציית BIT ברמי לוי יהיה אפשרי באתר ובאפליקציה – שם יתאפשר גם להגדיר את ביט כאמצעי תשלום קבוע.

כמו במקרה של תשלום בין אנשים פרטיים, אפשרות התשלום זמינה לכל הלקוחות – לא רק ללקוחות בנק הפועלים.

בהמשך תאפשר קבוצת רמי לוי תשלומים באפליקציית bit גם בקופות הרשת וברשת קופיקס (כפי שפורסם בפואנטה, רמי לוי רכש את השליטה ברשת קופיקס ובכוונתו להמיר את סניפי סופר-קופיקס לסניפים של "רמי לוי בשכונה").

לדברי גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות, בנק הפועלים, הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח: "bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות. מדובר בשיתוף פעולה שיאפשר ל-bit להוביל את מהפכת התשלומים בקמעונאות".

לדברי רמי לוי, היקף הפעילות בתחום האונליין הולך ועולה: "חשוב לנו לספק חוויה מתקדמת שעומדת בסטנדרטים של הדור החדש, שמחפש את הדרך הקלה והפשוטה ביותר לבצע כל פעולה. שיתוף הפעולה עם bit מתאים לכלל האוכלוסייה".

אפליקציית bit מציינת 3 מיליון הורדות

מבנק הפועלים נמסר כי לאפליקציית התשלומים ביט יש כבר כ-3,000,000 הורדות: "ביט מובילה בדירוגים בחנויות כבר 3 שנים ברציפות ומתאימה לכלל הצרכנים בישראל. כראייה, אחוז ניכר מהמשתמשים הפעילים הם מעל גיל 60, והמשתמש המבוגר ביותר בן 92".

כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה גם דומינו'ס פיצה הצטרפה לשירות התשלומים, וכעת אפשר לשלם באמצעות ביט בדומינו'ס פיצה.

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות