מחפשים מסך גדול? עוד טלוויזיה 98 אינץ' הושקה בישראל, והמחיר מפתיע

טלוויזיה 98 אינץ' במחיר מפתיע הושקה בישראל: מסך QLED של TCL

בשנים האחרונות כולם רוצים טלוויזיה גדולה בסלון – מה שהופך את מסך 98 אינץ' של TCL למסקרן במיוחד, בעיקר בגלל המחיר

TCL טלוויזיה 98 אינץ'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

יותר ויותר ישראלים מחפשים טלוויזיה גדולה, אבל ממש גדולה. אמנם, הגודל הפופולרי היום הוא של טלוויזיה 65 אינץ', אבל יש לא מעט אנשים שרוצים מסך גדול יותר, של 75, 85 ואפילו 98 אינץ'. כמובן, שמסך גדול הוא בדרך כלל גם מסך יקר, אבל גם כאן מתחילה תחרות. לאחרונה הושקה בישראל טלוויזיה 98 אינץ' של TCL, כשמדובר במסך QLED באיכות 4K במחיר מפתיע של פחות מ-26,000 ש"ח. יחסית לגודל המסך, המחיר הזה לא גבוה.

טלוויזיה גדולה בגודל 98 אינץ' של TCL – פרטים נוספים

מי שמחפש טלוויזיה גדולה מחפש מן הסתם גם טלוויזיה מתקדמת וחכמה, באיכות צפייה גבוהה ועם ממשק נוח. בסופו של דבר, הגודל הוא לא השיקול היחיד בבחירת מסך, במיוחד מסך כל כך משמעותי בבית.

טלוויזיה 98 אינץ' של TCL, דגם 98C735, היא טלוויזיה QLED 4K עם מערכת ההפעלה Google TV. כדי להבין מהו הגודל של הטלוויזיה – נמיר את המידות לס"מ… מדובר בטלוויזיה גדולה מאוד ברוחב של 2 מטרים ו-18 ס"מ ובגובה של מטר ו-25 ס"מ.

למי שקצת הולך לאיבוד עם המושגים, נזכיר כי טכנולוגיית QLED היא טכנולוגיה שמבוססת על מיליארדי חלקיקי ננו קריסטל הנמצאים בין תאורת ה-LED האחורית לפאנל ה- LCD, מה שמאפשר צבעים חדים ומדיקים וצפייה נוחה בכל תנאי תאורה. טכנולוגיית QLED משולבת למשל בטלוויזיות מתקדמות של סמסונג (בעוד שטכנולוגיית OLED, אשר פותחה ע"י LG ומבטיחה שחור מוחלט, משולבת בטלוויזיות LG ובטלוויזיות רבות אחרות). המסך של TCL מתבסס על טכנולוגיית QLED Quantum Dot.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מערכת ההפעלה של גוגל, Google TV, משולבת כיום רק בחלק מדגמי הטלוויזיות שיוצאים לשוק. כך למשל, פרסמנו כי ליין הטלוויזיות של סוני כולל את מערכת ההפעלה גוגל TV. המערכת משלבת בין מערכת ההפעלה אנדרואיד לדפדפן גוגל כרום. היא מריצה אפליקציות ודפי אינטרנט, וכמובן שידורי טלוויזיה – כאשר ההפעלה מתבצעת בין היתר באמצעות מקשי מגע לניווט מהיר. המערכת מזהה ומנתחת את הרגלי הצפייה והשמיעה של המשתמש ומציגה בפניו תכנים מומלצים.

פואנטה בטלגרם

מערכת ההפעלה החדשה של גוגל מרחיבה את מגוון אפשרויות התוכן, כך שכמעט אין הגבלה לתכנים בהם ניתן לצפות בטלוויזיה, באמצעות התקנות אפליקציות דרך Google Play לכל שרותי הסטרימינג הבינלאומיים (כדוגמת: נטפליקס, אמזון פריים וידאו, אפל TV פלוס ועוד) וגם המקומיים (כדוגמת: YES+, סלקום TV, פרטנר TV, ועוד). שירותים אלה קיימים כמובן גם בטלוויזיות אחרות, כמו טלוויזיות LG וטלוויזיה סמסונג.

טלוויזיה 98 אינץ' של TCL – נתונים נוספים

    • רזולוציה 4K
    • עומדת בתקן המחמיר IMAX Enhanced
    • תומכת בטכנולוגיות DolbyVision IQ ו- +HDR10
    • חיבור HDMI 2.1, המאפשר תמיכה בכל התקנים המתקדמים
    • סאונד המבוסס על הטכנולוגיה של ענקית הסטריאו היפנית ONKYO
    • כוללת סאב וופר מובנה בגב המסך
    • כוללת מנגנון נטרול רעשים
    • כוללת תמיכה בתקן Dolby Atmos
    • כוללת Google Assistant (באנגלית בלבד) למתן פקודות קוליות, כגון חיפוש סדרות בנטפליקס, סרטונים ב- YouTube ועוד. מאפשרת לשלוט במכשירי חשמל אחרים הנתמכים באמצעות פקודות קוליות (באנגלית).
    • מאפשרת שיקוף מסך. התמיכה בכרומקאסט מובנית במסך ומאפשרת להציג בטלוויזיה את הסמארטפון, הטאבלט והמחשב הנייד (למשל לנהל שיחת וידאו על המסך).


טלוויזיות TCL – רקע על המותג

למי שתוהה לגבי המותג TCL, הנה קצת רקע עליו. המותג TCL הוא מותג סיני ענק, למעשה הגדול ביותר בסין ובעל נתח השוק השני בגודלו בארה"ב (אחרי סמסונג). בעולם הוא מדורג שלישי מבחינת נתח שוק, אחרי LG וסמסונג, ולאחרונה גם בארץ הוא תופס תאוצה. לפי נתוני חברת GFK – המספקת מידע עסקי ונתוני מכירות, כיום טלוויזיות TCL מהוות קרוב ל-10% מהמכירות בארץ, במקום השלישי אחרי סמסונג ו-LG – אשר מתחרות ביניהן על המקום הראשון ותופסות יחד יותר כמחצית מנתח השוק.

המותג מיובא לישראל באופן רשמי על-ידי חברת SG (ויש גם יבוא מקביל ע"י מחסני חשמל). כעת, כאמור, SG נכנסת למגרש של הגדולים תרתי משמע – עם השקת את מסך הדגל של TCL – טלוויזיה גדולה במיוחד שגודלה מתקרב ל-100 אינץ', במחיר לא מאוד גבוה יחסית לגודל המסך.

הזמנת המסך מחייבת גם הובלה התקנה באמצעות איש מקצוע.

מחיר טלוויזיה גדולה 98 אינץ' של TCL

כאמור, מחיר טלוויזיה גדולה הוא מלכתחילה גבוה יותר ממחירו של מסך רגיל בגודל 55 אינץ' – אבל התחרות עושה את שלה, ואפשר למצוא את הדגם הזה בפחות מ-26,000 ש"ח.

KSP25,879 ש"ח

 

> מחפשים עוד מידע על טלוויזיות? היכנסו למדור טלוויזיה בפואנטה >>

 

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות