מעכשיו: חבילת אינטרנט בבזק ללא פיצול בין תשתית וספק, וחבילת סיבים 300 מגה

מעכשיו: חבילת אינטרנט בבזק ללא פיצול בין תשתית וספק, וחבילת סיבים 300 מגה

סיבים אופטיים הוט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הפיצול המאולץ בין תשתית אינטרנט של בזק לבין ספקית אינטרנט נפסק בימים אלה בזכות רפורמה של משרד התקשורת, מה שאומר שאפשר יהיה לרכוש חבילת אינטרנט אחת – לאו דווקא דרך בזק. לאור התחרות, בזק מתחילה להציע שירות אינטרנט אחוד, הכולל תשתית וספק אינטרנט, החל מ-3/4/22. הצרכנים יקבלו שירות מלא במקום אחד.

למי שלא מצליח לעקוב אחרי השינויים בתחום שירותי האינטרנט, ננסה לפשט את הדברים. הצרכן הישראלי כיום מקבל את תשתית האינטרנט מחברה מסוימת, ואת החיבור מספקית אינטרנט. לכן, הוא מתחבר גם לחברות כמו בזק והוט וגם לחברות כמו בזק בינלאומי, הוט נט, 018 וכו'.

אמנם, כיום יש אפשרות להזמין את כל החבילה דרך חברה אחת – אבל בפועל השירות ניתן על-ידי שתיהן. לכן, כאשר יש תקלה, הצרכן לעתים לא יודעת למי לפנות. רפורמת האינטרנט תשים לזה קץ. הפסקת הפיצול בין התשתית לספק, שיוצאת לדרך ב-3.4, תחסוך את הצורך בחיבור כפול.

על פי הערכות בבזק, האיחוד בין התשתית לספק יפחית גם את כמות הפניות לקבלת שירות בנושא האינטרנט בכ-30%.

במסגרת השינוי, חתמה בזק על הסכמים עם החברות המובילות בעולם, ביניהן גוגל, פייסבוק ונטפליקס, זאת במטרה לספק ללקוחות חווית צריכת תוכן אופטימלית, ושינוע התוכן באופן נייטרלי ללקוחות.

סיבים אופטיים בבזק: חבילה יותר קטנה וזולה

בתוך כך, בזק משיקה קצב גלישה חדש במחיר מוזל משאר קצבי הסיבים.

מתחילת שבוע הבא לקוחות בזק יוכלו להנות גם מקצב של 300 מגה, שמחירו ההתחלתי עומד על 89 שקלים בחודש (לשלושת החודשים הראשונים). מהחודש הרביעי ואילך המחיר יעמוד על 119 שקלים.
בנוסף, בזק מקפיצה את קצב ההעלאה (UP) ל-100 מגה לגולשים בכל קצבי הסיבים. לגולשים בקצב 2.5 גיגה מציעה בזק קצב העלאה גבוה במיוחד העומד על 250 מגה. מדובר בקצבי העלאה הגבוהים ביותר המוצעים בארץ היום.

הגנה על ילדים: Wi-Fi Kids

בזק הכריזה היום גם על השקה עתידית של שירות חדש הנועד לאפשר להורים שליטה ובקרה על התכנים שילדיהם נחשפים אליהם ברשתות, זאת באמצעות הרשת הביתית.

השירות החדש, WiFi Kids יאפשר להורים להיות מעודכנים בתכנים שילדיהם צורכים מכל המכשירים המחוברים לרשת הביתית (טאבלט, קונסולת משחקים, פלאפון, טלוויזיה חכמה). כמו כן, השירות מאפשר יצירת פרופיל אישי לכל ילד והגבלת שעות גלישה וחסימת אתרים ולמעשה מאפשר להורים לקבל אינפורמציה מלאה ובמקביל לשלוט ולנהל את התכנים שילדיהם נחשפים אליהם ברשת (כל עוד הם בבית). ההשקה מתוכננת לחודשי הקיץ הקרבים.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות