yes פלוס - מה מציע שירות הטלוויזיה באינטרנט של yes וכמה הוא עולה?

yes פלוס – מה מציע שירות הטלוויזיה באינטרנט של yes וכמה הוא עולה?

שירות yes פלוס מאפשר לצופים לצפות בתוכן של yes באינטרנט ולא בלוויין. בניגוד לשירותי סטרימינג כמו נטפליקס, yes גובה מחיר גבוה. מה היתרונות בשירות יס פלוס?

דניאלה פיק יס
דניאלה פיק בקמפיין ליס פלוס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לאחר השקה רכה של מספר שבועות, חברת yes משיקה רשמית את yes פלוס (יס פלוס) – שירות הטלוויזיה בסטרימינג שלה. השירות מבוסס האינטרנט מציע את כל התוכן של yes, עם ממשק משתמש חדש ושירותים כמו צפייה לאחור (Catch Up) של 130 ערוצים למשך שבוע אחורה. השירות עולה כ-200 שקל בחודש (בדומה לחבילת יס אולטימייט), ומוצע בשלב זה לצפייה באמצעות הסטרימר של אפל (Apple TV), שאותו הצרכנים מקבלים בתוספת תשלום של 10 שקלים בחודש.

yes פלוס: באילו מכשירים ניתן לצפות?

הצפייה ב yes פלוס אפשרית בשלב זה רק דרך הטלוויזיה באמצעות Apple TV.

כדי לצפות בתכני yes בסמארטפון או בטאבלט, יש להתקין את אפליקציית yesGO.

אפשר להתחיל לצפות בyesGO בסמארטפון או בטאבלט ולהמשיך את הצפייה בסטרימר בבית, ולהפך. אי אפשר לצפות בתכנים מחוץ לגבולות ישראל (בניגוד לנטפליקס, למשל).

במה שונה הממשק של יס פלוס?

yes פלוס
יס פלוס. צילום: באדיבות yes

כאמור, בשלב זה המצטרפים מקבלים את הסטרימר של אפל, אפל TV, לצורך צפייה ביס פלוס. למעשה, יס פלוס היא אפליקציה שמותקנת באמצעות הסטרימר. ההפעלה מתבצעת באמצעות השלט הרחוק של אפל TV, והניווט מתבצע באמצעות שני כפתורים עיקריים וחיצים שמובילים את המשתמש אל התוכן הרצוי.

בינג'

אחד המאפיינים בממשק של יס פלוס הוא דגש על צפיית בינג'. הממשק מאפשר למשל לדלג על פתיח ולעבור בקלות בין פרקים.

ניווט ב-yes פלוס

ב-yes גאים בעובדה שפיתוח הממשק של yes פלוס בוצע עם חברת אפל. הממשק בנוי כך שעל המסך מופיעות קטגוריות שונות – כל אחת בשורה נפרדת, ודרכן אפשר לנווט אל התוכן הרצוי. כך למשל, בחלק העליון של המסך מופיעה שורת אריחים שכוללת את האפשרות לבחור ערוצים – וכאשר לוחצים עליה נפתחת רשימת הערוצים.

כאשר בוחרים בתוכנית – ניתן להריץ אותה אחורה או קדימה בקלות.

תכונה מעניינת נוספת היא היכולת לבחור תוכן לפי הדמויות המשתתפות בו.

Catch Up

מתחת לשורה העליונה מופיעה שורת ה-Catch Up, והמשתמש יכול בקלות להגיע לתוכן שהוא לא הספיק לצפות בו ולהפעיל אותו. אפשר לבחור את הערוץ, התוכנית והתאריך. ביס מתגאים בכל שמדובר בשירות ה-Catch Up הרחב ביותר בארץ, הכולל מעל ל- 130 ערוצים, המלצות צפייה "אנושיות", עמוד בית חכם שלומד את הרגלי הצפייה, אפשרות חיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים ועוד.

צפייה גם בנטפליקס, אמזון פריים וידאו ואפל TV פלוס

לרגל השקת השירות, חתמה yes על הסכמים עם גופי תוכן בינלאומיים, בראשם נטפליקס ו-IMDb, מאגר התוכן הגדול והמוביל בעולם.

אחד היתרנות שמספק הסטרימר אפל TV פלוס הוא מנוי של שנה חינם לשירות הסטרימינג אפל TV פלוס, אשר כפי שפורסם בפואנטה – הושק בראשית נובמבר.

השירות מאפשר גישה ליוטיוב, ספוטיפיי, ואמזון פריים וידאו. נזכיר כי בקרוב גם יגיע שירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו להוט.

yes פלוס – האם דניאלה פיק תשכנע אתכם לנסות?

לקמפיין לקידום yes פלוס גויסה דניאלה פיק, המבצעת את השיר Bang Bang המזוהה כל כך עם סרטו של בעלה, הבמאי קוונטין טרנטינו – "להרוג את ביל". מילות השיר נכתבו מחדש על-ידי אמה, שמרית אור.

כפי שפורסם כאן במדור הטלוויזיה והסלולר של אתר חדשות הצרכנות פואנטה סמוך להכרזה על השקת יס פלוס, ב-yes קיבלו החלטה עקרונית לעבור לשידורים מבוססי אינטרנט, והשקת שירות +yes הוא צעד חשוב בדרך לשם.

בנוסף, ב-yes מבינים שעליהם להתאים את עצמם להרגלי הצפייה של הצופים הישראלים, אשר רבים מהם מנויים של נטפליקס ורגילים לצפות בשידורי סטרימינג.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות