בדיקה: האם חבילת יס ונטפליקס משתלמת?

בדיקה: האם חבילת יס ונטפליקס משתלמת?

אם אתם רוצים לראות גם סדרות בנטפליקס וגם סרטים ב-yes, אולי החבילה הזאת תתאים לכם: יס ונטפליקס בחשבונית אחת, עם הנחה קטנה

יס ונטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הרבה מאוד ישראלים מחוברים לנטפליקס – חלקם במקום חבילת טלוויזיה אחרת וחלקם בנוסף אליה. כעת מציעים בחברת YES חבילה משולבת: חבילת יס ונטפליקס או חבילת סטינג TV עם נטפליקס בחשבונית אחת. מבחינת הצרכנים, מה שיותר חשוב מקבלת חשבונית אחת, זה לשלם פחות. לכן נשאלת השאלה אם חבילת yes+netflix זולה יותר מאשר התחברות לשתי החברות בנפרד. אז מובן שבדקתי, אבל מיד נגיע למחירים. רגע לפני כן – תזכורת: אם חבילה משולבת של טלוויזיה ישראלית ונטפליקס נשמעת לכם מוכרת, זה לא במקרה. פרטנר TV הציעה חבילה עם נטפליקס במשך הרבה שנים, ולמעשה הייתה פורצת דרך בזמנו עם החבילה המשולבת.

חבילת יס ונטפליקס / חבילת סטינג TV ונטפליקס – האם משתלם?

אז כאמור, הרעיון מאחורי חבילת יס ונטפליקס לאפשר ללקוחות לקבל את החשבון משתי החברות בחשבונית אחת ולתת להם סיבה טובה לעשות את זה באמצעות הנחה.

בדרך כלל, אין הנחות בנטפליקס, ובדיקת פואנטה מעלה שבמקרה הזה לקוחות שיצטרפו לחבילה המשולבת יקבלו 5 ש"ח הנחה על אחת משתי חבילות נטפליקס: חבילה קלאסית או חבילת פרימיום.

ההצעה זמינה ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים (אפשר להצטרף דרך אתר yes). ללקוחת חדשים חשוב כמובן לבדוק כמה תעלה החבילה גם אחרי שלושת החודשים הראשונים.

פואנטה בטלגרם

מחיר חבילת יס ונטפליקס ללקוחות קיימים

כעיקרון, המחיר לכל לקוח יחושב ע"פ המסלול אליו משתייך. דוגמאות:

לקוחות yes פלוס לקוחות סטינג TV
yes אולטימייט ונטפליקס סטנדרט כ-250 ש"ח  כ-150 ש"ח
yes אולטימייט ונטפליקס פרימיום כ-265 ש"ח  כ-165 ש"ח

דוגמא למחיר ללקוחות חדשים

לקוחות yes פלוס לקוחות סטינג TV
yes אולטימייט ונטפליקס סטנדרט 250 ש"ח לחודש
(3 חודשים ראשונים ב-119 ש"ח לחודש)
כ-130 ש"ח לחודש בשנה הראשונה
yes אולטימייט ונטפליקס פרימיום 265 ש"ח לחודש למשך שנה  כ-145 ש"ח לחודש בשנה הראשונה

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מחירי נטפליקס עלו – אלה המחירים הנוכחיים

נזכיר גם כי כאשר הושק שירות נטפליקס בישראל, הוא הוצע במחיר אטרקטיבי של כ-50 ש"ח לחבילת הפרימיום. מאז המחירים עלו כבר פעמיים – וכיום נטפליקס כבר ממש לא שירות טלוויזיה זול.

המצטרפים ל-Netflix יכולים לבחור בין 3 חבילות, כאשר החבילה הזולה כלל לא רלבנטית למשפחות.

מחירי חבילות נטפליקס

חבילה

בסיסית

סטנדרט

פרימיום

מחיר חודשי* (ש"ח)

33 ש"ח

55 ש"ח

70 ש"ח

מספר המסכים שניתן לצפות בהם במקביל

1

2

4

מספר הטלפונים או הטאבלטים שאפשר לשמור בהם הורדות

1

2

4

גישה חופשית לסרטים, לסדרות ולמשחקים לנייד

צפייה במחשב נייד, בטלוויזיה או בטאבלט

HD

Ultra HD

 

דיסני פלוס בישראל – כמה זה יעלה?

אחרי המתנה ממושכת, בחודש יוני הקרוב שירות הטלוויזיה דיסני פלוס יושק בישראל. השירות הזה של תאגיד דיסני הוא שירות סטרימינג שמאפשר לעשות מינוי חודשי במחיר יותר זול משל נטפליקס. התוכן שמוצע למנויים כולל כמובן את כל סרטי דיסני, אבל ממש לא רק. דיסני הוא ענק תוכן שחולש על כמה וכמה חברות ומותגים, ביניהם מארוול, פיקסר ועוד. לכן, מדובר במאגר גדול מאוד של תוכן.

דיסני פלוס, בניגוד לנטפליקס, מציע למנויים רק חבילה אחת, באיכות צפייה גבוהה ועבור כמה מכשירים. מחירי דיסני פלוס בישראל יהיו יותר זולים מחבילת סטנדרט ומחבילת פרימיום של נטפליקס. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה מחיר דיסני פלוס בישראל נחשף וגם מועד ההשקה. מה תראו וכמה תשלמו על דיסני+?.

נזכיר כי בארץ כבר פועלים עוד שני שירותי סטרימינג בינלאומיים אחרים: אמזון פריים וידאו ואפל TV פלוס – וגם שניהם יותר זולים מנטפליקס, אבל הם גם מציעים פחות תוכן.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות