כמה שזה נוח... קרם הגנה אולטרסול רול און. אבל וואו, איזה מחיר!

כמה שזה נוח… קרם הגנה אולטרסול רול-און. אבל וואו, איזה מחיר!

אולטרסול רול און של ד"ר פישר הוא מוצר חדשני ונוח, אבל שימו לב כמה הוא עולה ואיזו תכולה יש לו בהשוואה למוצרי אולטרסול האחרים

ד"ר פישר רולן און
זה לא דאודורנט. אולטרסול ברול און של ד"ר פישר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש מוצרים שבהם בכל פעם נדמה לנו שכבר אי אפשר לחדש – ומסתבר שכן. פעם למשל חשבנו ששואב אבק הוא סתם מוצר חשמלי משעמם, ובשנים האחרונות אנחנו מגלים שאין גבול לחידושים בו. הוא נטען, הוא רובוטי ויש שואב שוטף… דוגמה אחרת היא מזרון. פעם הכרנו רק מזרון ספוג או מזרון קפיצים, וכיום יש לנו מזרון ויסקו במחיר נגיש. גם תכשיר הגנה מהשמש הוא מוצר כזה שנדמה שאין מה לחדש בו, וגם כאן אנחנו מופתעים כל פעם מחדש לגלות שאין גבול ליצירתיות. פעם מציעים לנו תכשיר מיוחד לילדים, פעם מציעים לנו תרסיס לספורטאים שעמיד יותר במים ועוד. החידוש האחרון הוא קרם הגנה אולטרסול רול און של ד"ר פישר (Roll On).

קרם הגנה אולטרסול רול און של ד"ר פישר

תכל'ס, כשמסתכלים על תכשיר הגנה אולטרסול רול און של ד"ר פישר, הדבר הראשון שעולה לראש זה: "נו ברור, איך לא חשבו על זה קודם". הוא נראה בדיוק כמו דאודורנט רול און של ד"ר פישר. היתרון הכי גדול שלו הוא הנוחות.

קרם הגנה אולטרסול רול און של ד"ר פישר הוא תכשיר הגנה קל משקל וקטן – אפשר להכניס אותו לכל תיק בקלות, ובעיקר, קל למרוח אותו. המרקם של הקרם מזכיר דאודורנט רול און, הוא נספג מהר ולא דביק.

הרבה יותר נוח להשתמש בו מאשר באולטרסול בתרסיס. עבור מי שתמיד קופץ בגלל המתז הקר והמפתיע של התרסיס, במיוחד ילדים, הוא הרבה יותר ידידותי ונעים. במידה מסוימת הוא גם יותר חסכוני, כי אפשר לראות היטב היכן אתם מורחים את האולטרסול ולא להגיע לאותה נקודה פעמיים. בנוסף, הוא גם יותר בטוח מתרסיס שקוף – כי אפשר לראות טוב יותר איפה מורחים ולא לפספס.

אולטרסול ברול און של ד"ר פישר – תכולה קטנה ומחיר גבוה

ד"ר פישר מציעה את תכשיר ההגנה אולטרסול רולאון ב-3 גרסאות (רגילה, לילדים ולספורטאים), כולן עם SPF 50.

החיסרון של התכשיר המאוד נוח הזה הוא התכולה והכמות.

תחליב הגנה רגיל של אולטרסול עולה הרבה פחות ומכיל הרבה יותר. התרסיס יקר יותר מהתחליב, ועדיין זול יותר מהרולאון. מהם הפערים? הנה כמה מספרים.

פואנטה בטלגרם

אולטרסול ספריי של ד"ר פישר מכיל 200 מ"ל ועולה בסופר-פארם כ-70 ש"ח. המחיר הזה של סופר-פארם מאוד גבוה ואפשר למצוא את התכשיר בהרבה פחות, אבל שימו לב לזה. אולטרסול רול און מכיל רק 75 מ"ל ועולה בסופר פארם מחיר מלא של כ-40 שקל ומחיר מבצע של 30 ש"ח. מדובר ב-40% מהכמות בתרסיס.

אמנם התרסיס בזבזני יותר, אבל עדיין הפער גדול – וכשמסתכלים על המחיר ביחס לתכולה הפער אפילו מרגיז יותר. מדובר במחיר של כמעט 55 ש"ח ל-100 מ"ל!

ואם אתם אומרים לעצמכם, "לא נורא, אז אני לא אקנה בסופר-פארם אלא בחנות זולה יותר", תגלו שאין לכם ברירה.

השוואת מחיר אולטרסול רולאון לעומת אולטרסול בתרסיס בסופר פארם, ספטמבר 2022

  אולטרסול תחליב אולטרסול ספריי אולטרסול רול און
מחיר לתכשיר כ-55 ש"ח ל-200 מ"ל כ-70 ש"ח ל-200 מ"ל 40 שקל ל-75 מ"ל
(מבצע – 30 שקל)
מחיר ל-100 מ"ל כ-22 ש"ח כ-35 ש"ח 53.20 ש"ח

ד"ר פישר בחרה לשווק את אולטרסול רולאון רק ברשת סופר-פארם – שהיא רשת מאוד יקרה. זה מרגיז ומקומם. לצרכן אין ברירה ואין יכולת להשוות ולבחור בנקודת מכירה זולה.

חברת ד"ר פישר היא חברה ישראלית שראויה לכל הערכה, היא חדשנית ופורצת דרך. בשנה שעברה היא השיקה סדרת מוצרים ייחודית בסדרת אולטרסול MED – שמאפשר שיקום אחרי חשיפה לשמש. אבל חבל שד"ר פישר בוחרת להציע לצרכנים מוצר חדשני ונוח במחיר כל כך גבוה וברשת אחת בלבד, שהיא רשת הפארם היקרה בארץ. אמנם, על נוחות משלמים, אבל עדיין אפשר היה לצפות לתמחור קצת יותר הוגן.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות