סופר-פארם מתחדשת עם נועה קירל ועם CABELLO - מוצרי שיער מקצועיים. בדקנו

לא רק למתולתלות ולמוחלקות: בדקנו את מוצרי השיער החדשים בסופר פארם

פואנטה סוקרת: מותג שיער חדש בסופר-פארם (CABELLO) והמשקפיים החדשים של קולקציית נועה קירל. כל הפרטים והמחירים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עוד ועוד מוצרי שיער מתחרים על לבנו ומבטיחים שנוכל לעצב את שערנו טוב יותר. בין אלה אפשר למצוא כעת גם מותג חדש שהחל להימכר בסופר-פארם – Cabello, והוא כולל מוצרי שיער שמיועדים למתולתלות, לבעלות שיער מוחלק ועוד. המוצרים נמכרים גם בסניפים וגם באתר סופר-פארם אונליין.

מוצרי Cabello (קבלו) – מגוון ומחירים

מדובר ב-17 מוצרים, ביניהם שמפו, מרכך, קרם לחות, מסיכה, סרום, שמן – וגם מברשות שיער. המוצרים, שמיוצרים עבור סופר-פארם כאן בארץ ע"י חברת דנלוג אינטרקוסמא מקבוצת דנשר, נמכרים לצרכן הסופי בסופר-פארם תחת קטגוריית ה-ONLY AT – כלומר, בבלעדיות בסופר-פארם.

פואנטה בטלגרם

למותג שלוש סדרות מובילות: סדרת המתולתלות המציעה שמפו המפ, מרכך, קרם לחות ומסיכה. סדרה בשילוב קרטין לשיער מוחלק (או בשימוש קבוע של פן/מחליק) שכוללת שמפו, מרכך, סרום ומסכה, מוצרים לשיער יבש, צבוע ופגום- סרום ושמן ארגן, סדרת מוצרים לשיער עם גלייז – קרם לחות שמן ארגן וסרום, וקרם לחות עשיר עם לחות מוגברת. בנוסף, המותג יציע שני סוגים של מברשות מקצועיות לשיער.

מאחר שמוצרי השיער CABELLO ממותגים כמוצרי שיער מקצועיים, הם מתומחרים במחירים יותר גבוהים בהשוואה למוצרי שיער "רגילים". המחירים נעים בדרך כלל בין 25 ל-35 ש"ח.

הנה כמה דוגמאות:

  • שמפו: כ-25 ש"ח ל-500 מ"ל.
  • סרום: כ-35 ש"ח ל-100 מ"ל.
  • שמן ארגן/שמן המפ/שמן מרוקאי: 30 ש"ח ל-135 מ"ל
  • מסכה מזינה ומשקמת לשיער יבש ומתולתל: כ-30 ש"ח ל-350 מ"ל.
  • מברשת שיער: כ-40 ש"ח.

חוויית השימוש – החל מהריח, דרך התחושה ועד מראה השיער

המוצרים בהחלט מעניקים תחושה יוקרתית, אבל הרבה מזה נובע מהעיצוב היוקרתי של האריזה (בצבע שחור ושונה מהמקובל בענף), ובשל הריח הנעים. עיון ברשימת המרכיבים מגלה שמדובר באותם חומרים שבדרך כלל מרכיבים מוצרי שיער, כולל אלכוהול וגליצרין.

השמן המיועד לשיער מתולתל מאוד סמיך ומותיר את השיער נעים – אך לא חשנו בשינוי מהותי בהשוואה למוצרים אחרים שאנחנו משתמשות בהם לאורך השנה.  בפועל, התחושה שקיבלנו במהלך השימוש ולאחריו הייתה דומה לזו שאנחנו חשים עם מוצרי שיער אחרים, פחות ממותגים. לגבי מברשת השיער, לא מצאנו סיבה לשלם עליה כ-40 ש"ח.

בשורה התחתונה, המוצרים מוצלחים ויש להם ריח נעים, אך אין בהם ערך מוסף משמעותי.

גם המשקפיים של נועה קירל בבלעדיות בסופר פארם: קולקציית UNIC UK

משקפיים נועה קירל סופר פארם
קולקציית המשקפיים ומשקפי השמש של נועה קירל בסופר-פארם. צילום: סטודיו עמרי מירון

נועה קירל הפכה מזמן למותג שאת שמו כדאי להצמיד למוצרים שונים. בשנה שעברה היה ביקוש גבוה למותג המשקפיים UNIC UK שהושק לראשונה ברשת סופר-פארם אופטיק בשיתוף קירל – והשנה מושקת קולקציה נוספת. מה הקשר בין נועה קירל ומשקפיים? ובכן, בסופר-פארם אומרים שהיא הייתה מעורבת בתהליך העיצובי משלב בחירת הדגמים, המסגרות ושילובי הצבעים ועד להשקתם על המדף. יש להניח שלא מדובר במעורבות צמודה, אבל במצב של WIN-WIN שבו גם סופר-פארם וגם נועה קירל מרוויחות חשיפה ומכירות, ברור שמדובר באינטרס של השתיים להמשיך את השת"פ.

הסדרה כוללת 12 דגמי משקפי שמש, ו-10 דגמי משקפי ראיה, ובכל דגם קיימים עד ארבעה צבעים, כשבסך הכל מדובר ב-75 מסגרות. את סדרת משקפי הראיה ניתן יהיה להשיג ב-80 מחלקות סופר-פארם אופטיק ברחבי הארץ, שם ניתן גם לקבוע בדיקה מקצועית ע״י אופטומיטריסטים מוסמכים.

מסגרות משקפי השמש נמכרות בכל 270 סניפי סופר-פארם – במחלקות האופטיק ובמחלקות השירות העצמי.

את הקולקציה החדשה של מותג UNIC NK, קירל השיקה בקליפ מושקע ברמה הבינלאומית שהופק בחסות רשת סופר-פארם לשיר "פעמון", ולאורך הקליפ קירל מחליפה בין הזוגות בסדרה. גם העניין הזה של קליפ שמלווה השקה של מוצר מסחרי הוכח כהצלחה גדולה, וראינו אותו כבר בעבר, למשל בשיר "לילה מעדן" של סטטיק ובן אל בשיתוף שטראוס שקידמה את מילקי.

קיימים מספר דגמים בקולקציה עם מסגרות יוניסקס שיתאימו גם לגברים.

מחיר משקפיים נועה קירל בסופר-פארם – UNIC NK

  • כ-400 ש"ח למשקפי שמש.
  • מ-400 ש"ח למשקפי ראייה.

סופר פארם לא נחה: מרשת המזון דייליס ועד סופר-פארם גאלרי

סופר-פארם פועלת בשנים האחרונות בכמה צירים כדי לא רק לשמור על מעמדה כמובילת שוק, אלא כדי להגדיל את מקורות ההכנסה. כך למשל, היא הפכה את סופר-פארם אונליין למרקט-פלייס: אתר שמשווק מוצרים מכל הסוגים ומהווה למעשה פלטפורמה עבור ספקים שהם צד שלישי. בין היתר, כפי שפרסמנו כאן, נמכרים באתר תחתוני מחזור של MODIBODI ועוד.

במקביל היא מקפידה להעשיר את המוצרים שנמכרים בבלעדיות ברשת שלה במסגרת אסטרטגיית ONLY AT, וכן מחזקת את מותג האיפור MILUCA שהיא השיקה לפני מספר שנים. לאחרונה היא שמה דגש גם על הנושא של בשמי בוטיק, כדי להתמודד עם המתחרות השונות.

לפני שנה השיקה הרשת את סופרפארם דייליס – רשת מזון שמתמקדת בשיווק ארוחות מוכנות ומוצרי מזון טריים וארוזים. לאחרונה הורחב המגוון והושקו ב-Daily's גם מוצרי מעדנייה (הדלי של דיילי'ס).


כפי שפרסמנו כאן, בסופר-פארם מקפידים להתרחב לעוד כמה קטגוריות ותחומים, כמו למשל סופר-פארם גלרי – מתחם ענק של סופר-פארם בראשון לציון, אשר בקומה השנייה שלו הלקוחות נהנות גם מעיצוב שיער ולק ג'ל (בדומה לקונספט דומה שמפעילה רשת ספורה הבינלאומית).

קטגוריה אחרת היא תחום הטיפולים האסתטיים. סופר-פארם פתחה את רשת ביוטי קליניק לטיפולים אסתטיים, אשר המנהל המקצועי שלה הוא ד"ר איל קרמר. ברשת ניתנים טיפולי אסתטיקה בעזרת חומרי מילוי ולייזר.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות