נשרפתם בשמש? אולטרסול Med repair של ד"ר פישר מבטיח לתקן את הנזק

נשרפתם? ד"ר פישר מציעה קרם שיקום אחרי חשיפה לשמש בסדרת אולטרסול MED

ד"ר פישר משיקה את סדרת אולטרסול Med: תכשירי הגנה מוגברת מהשמש ותכשיר ייחודי לשיקום עור שנצרב: אולטרסול Med repair

קרן פלס וד"ר רונית הראל בהשקת אולטרסול med של ד"ר פישר
קרן פלס וד"ר רונית הראל בהשקת אולטרסול med של ד"ר פישר. צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אחרי שנים שבהן אנחנו מתמקדים בהגנה על העור מפני השמש באמצעות קרם הגנה – משיקה ד"ר פישר מוצר שמציע הגנה ושיקום גם לאחר החשיפה לשמש. המוצר הוא אולטרסול MED Repair, וכדי לבלום את הנזק לעור ולמזער פגיעה לטווח ארוך, יש להשתמש בו כמה שיותר מהר (עד כ-24 שעות אחרי החשיפה).

המוצר הוא חלק מסדרת אולטרסול MED החדשה – שכוללת 5 מוצרים שיש בהם הגנה מפני קרינת ה-IR והאור הנראה באנרגיה גבוהה HEV. זאת, בשונה משאר תכשירי ההגנה שמספקים הגנה בעיקר מקרני UVA ו-UVB.

בין המוצרים בסדרת אולטרסול MED, משווק לראשונה גם קרם פנים מינרלי למבוגרים (עד כה קרם הגנה מינרלי היה זמין רק לילדים).

 

ככלל, כל המוצרים בסדרה הם מוצרי פרימיום שנמכרים רק ברשתות הפארם, באזור של בית המרקחת (בדומה למוצרי AVENE ולה רוש פוזה), ולא ברשתות השיווק. טווח המחירים גבוה יותר משל תכשירי אולטרסול רגילים, אך לא שונה ממחירי מותגים הבינלאומיים שממותגים כמוצרים רפואיים ונמכרים באזור בית המרקחת. מאחר שאין מוצר מקביל לקרם המשקם של אולטרסול לא בין המוצרים הישראליים ולא בין המוצרים הבינלאומיים, לא ניתן להשוות את מחירו לשום מוצר אחר.

מדובר בסדרה ללא פראבנים, ללא שמנים וללא בושם, עם SPF 50 פלוס המיועדת לעור רגיש.

אולטרסול MED Repair של ד"ר פישר – מה הוא מבטיח?

כאמור, התכשיר הבולט ביותר בסדרת אולטרסול Med הוא התכשיר המבטיח שיקום של העור: אולטרסול MED Repair. עד כה, לא היה הרבה מה לעשות לאחר החשיפה לשמש מבחינת הטיפול בנזקים ברבדים הפנימיים של העור. הפתרון הזמין עד כה בשוק היה בעיקר קרם אלוורה, שנועד יותר להרגיע את השכבה החיצונית של העור. הנזק שנגרם לשכבות הפנימיות של העור לא מקבל מענה באמצעות האלוורה. כעת, לדברי ד"ר רונית הראל, יו"רית משותפת של תשלובת ד"ר פישר, בחברה הצליחו לפתח תכשיר שחודר את שכבות העור ומצליח לשקם נזקים עמוקים יותר – זאת בתנאי שמורחים את התכשיר כמה שיותר סמוך למועד החשיפה.

"אחרי החשיפה לשמש יש הזדמנות של כ-24 שעות שבהן אנחנו יכולים לסייע לגוף להתגבר על נזקי החשיפה לשמש", מסבירה ד"ר רונית הראל, שהיא לא רק בתו של מייסד החברה, ד"ר אלי פישר, אלא גם חברה באיגוד רופאי העור האמריקאים. לדבריה, התכשיר מכיל שורה של מרכיבים יעילים מאוד לשיקום העור. "במידה שלא נטפל בזמן, ייגרם נזק בלתי הפיך – אבל אם ננצל את חלון הזמנים נוכל לתקן את ה-DNA".

אולטרסול Med Repair
אולטרסול Med Repair. צילום: דפנה הראל כפיר

"למעשה, אני ממליצה למרוח את קרם אולטרסול Med Repair כל לילה מתחת לסרום ולתכשירי הטיפוח האחרים, ולא רק לאחר חשיפה לשמש, משום שהוא מכיל רכיבים פעילים יעילים מאוד בריכוזים גבוהים, כמו סרום בוטני המיוצר מצמח הפוליגונום, Q10 ורכיבים נוספים".

סדרת אולטרסול MED של ד"ר פישר – מה היא כוללת וכמה היא עולה?

כאמור, סדרת אולטרול Med כוללת 5 תכשירים שמספקים הגנה גבוהה מאוד מהשמש, כולל קרינת ה-IR והאור הנראה באנרגיה גבוהה HEV. התכשירים נבדק לפי התקן האירופאי ומותאמים לתקינה החדשה להגנה מפני UVA&UVB.

אולטרסול MED
סדרת אולטרסול Med של ד"ר פישר. צילום: דפנה הראל כפיר

 

הסדרה כוללת שני תכשירים לגוף ושלושה תכשירים לפנים:

  • תרסיס שקוף +SPF50 לעור רגיש – כ-90 ש"ח ל-200 מ"ל
  • תחליב גוף להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF50+ לעור רגיש – כ-70 ש"ח ל-50 מ"ל
  • קרם פנים מינרלי להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF50+ לעור רגיש – כ-70 ש"ח ל-50 מ"ל
  • קרם פנים מינרלי להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF50+ לעור רגיש – כ-80 ש"ח ל-50 מ"ל
  • אולטרסול MED – קרם פנים משקם עוצמתי לאחר החשיפה לשמש לעור רגיש – כ-80 ש"ח ל-50 מ"ל

"העלויות של המוצרים האלה מגוחכות ביחס לאלטרנטיבה", אומר משה זילברשטיין, מנכ"ל ד"ר פישר, באירוע השקת התכשירים בנוכחותה של הפרזנטורית קרן פלס.

"מה האלטרנטיבה? לא להשתמש ולהרוס את העור. אנשים לא מורחים מספיק קרם הגנה. מחקרים מראים שאנשים מורחים בערך שליש מהכמות הנדרשת. אדם צריך למרוח 30 גרם על כל הגוף בכל מריחה. אנשים לא עושים זאת. לכן, חשוב קודם כל להקפיד על SPF גבוה, אבל לזכור שגם גם לאחר הבחירה במקדם הגנה גבוה, יש חשיפה מוגזמת לשמש. העלות של הקרמים החדשים שלנו נמוכה ביחס למוצר עצמו וביחס להוצאה שתהיה לאחר חשיפה מזיקה לשמש".

פואנטה בטלגרם







דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו


תגובות: 0

נגישות