תחתוני מחזור של סופר-פארם ודלתא: נוחים וסופגים

תחתוני מחזור של סופר-פארם ודלתא: אפשר לסמוך עליהם?

כמענה לדרישת הצרכניות, תחתוני מחזור של סופר-פארם ודלתא הגיעו למדפים. בדקנו אם הם סופגים, נוחים ומשתלמים כלכלית

מה זה תחתוני מחזור
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תחתוני מחזור נתפסו עד לא מזמן כמוצר מוזר וחריג, אבל לאט לאט הם נכנסים למודעות. המותג הכי מוכר בתחום הוא מודי-בודי. לפני מספר חודשים, כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, סופר-פארם התחילה למכור תחתוני מחזור של MODI-BODI באתר שלה במחיר של כ-130 ש"ח ליחידה. לאור ההתעניינות במוצר הזה, עכשיו היא מתחילה לשווק תחתוני מחזור של לייף (המותג הפרטי של סופר-פארם) במחיר יותר נמוך משל מודי בודי (אבל דומה לשל מותגים אחרים). תחתוני מחזור של סופר-פארם מיוצרים עבור הרשת ע"י דלתא, שמתמחה בהלבשה תחתונה ובפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטקסטיל. ברגע שסופר-פארם בוחרת להיכנס לקטגוריה הזאת, יש להניח שנשים רבות יותר ייחשפו לאפשרות להשתמש בתחתונים סופגים רב-פעמיים בימי המחזור.

מחירי תחתוני מחזור לדוגמה

סופר-פארם אונלייןמ-79 ש"ח לתחתוני של לייף ודלתא במבצע
סופר-פארם אונלייןמ-85 ש"ח לתחתוני מודיבודי

לפני שנגיע לסקירת תחתוני המחזור של סופר-פארם תחת המותג Life, נסביר בכמה מילים את היתרונות שבמוצר הזה.

תחתוני מחזור סופר פארם

תחתוני מחזור – מה זה בכלל?

תחתוני מחזור הם תחתונים מיוחדים שבחלקם התחתון משולב חומר סופג. הרעיון הוא לאפשר לנשים להימנע משימוש בטמפונים או תחבושות היגייניות. מבחינה סביבתית, מדובר בפתרון הרבה יותר אקולוגי מהפתרונות החד-פעמיים הקיימים כיום (טמפונים ותחבושות). מעבר לזה, יש נשים רבות שלא יכולות להשתמש בטמפונים ו/או בתחבושות בגלל רגישות, קושי או חוסר נוחות.

תחתוני מחזור לא סופגים רק דם, אלא גם מתאימים למי שסובלת מבריחת שתן קלה ולנשים עם דימום אחרי לידה.

החומר שממנו עשוי החלק התחתון הוא חומר סופג שמשאיר את הבד שבא במגע עם העור יבש, כך שהאישה לא מרגישה תחושה של אי נוחות. התחתונים מבטיחים לספוג כמות גדולה של נוזל ומאשרים שימוש ממושך.

לאחר השימוש יש לשטוף אותם במים עד שהמים צלולים, ולאחר מכן ניתן לכבס במכונת כביסה (על פי הוראות הכביסה, ללא מרכך כביסה שעלול לפגוע בחומר הסופג).

תחתוני מחזור Life של סופר-פארם ודלתא: מבחן הספיגה והנוחות

כאמור, לאחר שכבר החלו להימכר בארץ תחתוני מחזור של המותג הבינלאומי Modi Bodi, הושקו תחתוני מחזור Life של סופר-פארם ודלתא. הם נמכרים בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין, אבל למרות שהם מיוצרים ע"י דלתא, לא נמכרים בדלתא.

פואנטה בטלגרם

כיום יש שתי גזרות: גזרת מיני וגזרה גבוהה בצבע שחור, בכל גודל מגיעות שתי רמות ספיגה: שלוש שכבות ספיגה ששוות ערך ל-3 טמפונים או 4 שכבות ספיגה ששוות ערך לעד 4 טמפונים.

טווח המידות הוא XS עד XL. הדגמים נמכרים רק בצבע שחור. הרכב הבד: 5% אלסטן, 95% כותנה.

כאמור, מדובר בתחתונים שחלקם התחתון כולל שתי שכבות: השכבה הראשונה מורכבת מכותנה אלסטית ונעימה למגע המונעת ריחות לא נעימים, השכבה שנייה סופגת, והשכבה השלישית סופחת ואטומה למעבר הנוזלים.

במבחן שלנו התחתונים עמדו בהצלחה מפתיעה, וגם כעבור שעות ארוכות הן עמדו במשימה. למעשה, גם אם בפעם הראשונה היה חשש שהבד לא יהיה מספיק סופג, או שכעבור זמן מה תהיה תחושה של דביקות – החשש הזה הופג לחלוטין. תחתוני המחזור של סופר-פארם ודלתא פשוט מצוינים. הם סופגים היטב והחלק העליון נשאר יבש ונעים.

מעבר לזה, הם פשוט נוחים. נעים להסתובב איתם, בטח ובטח הרבה יותר נעים מאשר להסתובב עם תחבושת היגיינית. הם הרבה יותר נוחים למשל בעת פעילות גופנית כמו ריצה.

שלב הניקיון והכביסה פחות מרתיע ממה שנדמה. לאחר ששוטפים את התחתונים במים, פשוט מכניסים אותם לכביסה על פי ההוראות. הם מתייבשים מהר ומוכנים לשימוש חוזר.

ייתכן שיש מי שחוששת להשתמש בתחתוני מחזור בימים שבהם הזרימה חזקה. החשש מובן, אבל אין מה לחשוש. בכל מקרה, מי שחוששת יכולה להשתמש בתחתונים הללו בימים הראשונים והאחרונים של המחזור.

תחתוני מחזור – משתלמים גם כלכלית

הבחירה של סופר-פארם להשיק תחתונים רב-פעמיים נובעת מההבנה שיותר ויותר נשים מחפשות פתרון יותר אקולוגי לימי הווסת. התחתונים מיועדים לכל ימי המחזור, אבל גם כאשר משלבים אותם רק בחלק מהימים, פוחתת הפגיעה בסביבה.

כמובן שכדי להפוך את התחתונים הרב פעמיים לפתרון יחיד, יש לרכוש כמה וכמה זוגות שישמשו את האישה לכל אורך התקופה. כל זוג תחתונים עולה כ-100-90 ש"ח, כך שבתחילה מדבר אולי בהוצאה גבוהה, אבל לאורך זמן היא כמובן יותר משתלמת מהוצאה חודשית קבועה על מוצרי היגיינה נשית. תוך כמה חודשים, ההוצאה הזאת מחזירה את עצמה. זה גם המקום להזכיר כי לאחרונה יש מחסור בטמפונים ובמקביל חלה עלייה במחירי מוצרי ההיגיינה הנשית. לפי סוכנות הידיעות בלומברג, מחירי הטמפונים עלו בכמעט 10% בשנה ומחירי התחבושות בכמעט 8.5%.

מחיר תחתוני מחזור של לייף של סופר-פארם ודלתא

  • גזרת מיני: כ-90 ש"ח
  • גזרה גבוהה: כ-100 ש"ח
סופר-פארם אונלייןמ-79 ש"ח לתחתוני של לייף ודלתא במבצע
סופר-פארם אונלייןמ-85 ש"ח לתחתוני מודיבודי

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות