20% הנחה לגמלאים על בתי מלון: כל הפרטים על היוזמה

20% הנחה לגמלאים על בתי מלון: כל הפרטים על היוזמה

יופי של הטבה לבני הגיל השלישי – הנחה לגמלאים בבתי מלון בכל רחבי הארץ. לכמה זמן ומהן ההגבלות? היכנסו לכתבה

מרפסת הגג במלון גלעדי
צילום: דפנה הראל כפיר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנה הקרובה תיתנן הנחה של 20% לגמלאים בבתי מלון בישראל – כך הודיעו משרד התיירות, המשרד לשוויון חברתי והתאחדות המלונות. ההנחה ניתנת על הזמנת לינה ממוצאי שבת עד יום רביעי, כלומר, לא כולל סופי שבוע וגם לא כולל חגים. גם כך, לאור המחירים הגבוהים של בתי המלון בישראל, מדובר בהטבה משמעותית. יש לקוות שהיא תהיה אמיתית ולא תישאר בגדר הבטחה לא ממומשת. המיזם ייצא לפועל לקראת אמצע ספטמבר 2022.

הנחה לגמלאים בבתי מלון – פרטים נוספים

  • את ההזמנה יש לבצע דרך אתר i-israel
  • ההנחה תינתן על המחיר הנקוב בעת ההזמנה

חשוב לציין כי לא מדובר בחובה המוטלת על בתי המלון, כך שההצטרפות ליוזמה היא וולונטרית. עד כה הצטרפו ליוזמה
הצטרפו כ-140 בתי מלון, ביניהם מלונות שנחשבים לטובים ושייכים לרשתות הגדולות בארץ.

בין המלונות שכבר נרשמו: חלק ממלונות פתאל, רשת מלונות פרימה, קיסר, אטלס, ווסט, כפר גלעדי, אלגרה בירושלים, ישרוטל גנים בים המלח, כפר הנופש נופי גונן, מלון איביס בירושלים, ג'ייקוב טבריה ועוד ועוד.

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד): "זו יוזמה עם רווח כפול: חיסכון משמעותי לציבור האזרחים הוותיקים בישראל, ובאותו הזמן סיוע לתעשיית התיירות דווקא בימים בהם התפוסה נמוכה יותר. בזכות כך, נניע את המשק הישראלי, נסייע לתעשיית התיירות, ונאפשר לאזרחים ולאזרחיות הוותיקים בישראל חופשה במחיר נוח יותר".

השרה לשוויון חברתי מירב כהן: "חשוב לנו מאוד לעודד מבוגרים לצאת לנופש, דבר שיכול לתרום לבריאות הנפשית והפיזית שלהם. אני מאמינה כי המהלך שלנו יוביל גם לחיזוק ענף תיירות הפנים ויהפוך את היציאה לנופש במלונות בישראל למשתלמת יותר".

זו ההזדמנות ךהזכיר כי אזרחים ותיקים יכולים ליהנות גם מסרט בעשרה שקלים בימי שלישי במסגרת שלישי בשלייקס, ומהחות רבות אחרות לאורך כל השבוע – שווה לבדוק. בנוסף, מאז רפורמת דרך שווה ניתנת נסיעה חינם לגמלאים בתחבורה ציבורית (מעל גיל 75).

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 3

נגישות