שואב שיאומי החדש שוטף במים חמים ומנקה את עצמו

שואב שיאומי החדש שוטף במים חמים ומנקה את עצמו. הצצה לדגמים החדשים

איזה דגם של שואב שיאומי מתאים לכם? רובוטי שמנקה את עצמו, שואב אלחוטי ששוטף במים חמים או כזה שאפשר להשטיח ל-180 מעלות? היכנסו לפרטים ולמחירים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה דעתכם על שואב שוטף שמתיז מים חמים, על שואב שמנקה את עצמו או על שואב שוטף שמגיע למצב שאיבה שטוח לחלוטין מתחת לרהיטים? מי שמחפש שואב שיאומי, ימצא את התכונות האלה בשואבי האבק השוטפים החדשים של החברה. שואב שיאומי הפך להיות אחד השואבים הנקנים ביותר בישראל, בעיקר שואב שוטף רובוטי. למעשה זהו מותג השואבים הנמכר ביותר בישראל, עם נתח שוק של 35% – כך לפי נתוני היבואנית המילטון. זה אומר שכשליש מהישראלים שרכשו שואב בשנה האחרונה, רכשו שואב של שיאומי. כעת מתווספים דגמים חדשים של שואב אלחוטי ושל שואב רובוטי. לא מדובר בדגמים זולים – והסיבה היא התכונות שהם מציעים.

שיאומי ידועה כחברה שנוהגת להציע מוצרים לא יקרים עם רמת ביצועים טובה, שעונים על הנוסחה "תמורה בעד הכסף". כעת שיאומי עושה קפיצת מדרגה, כך שאם תחפשו שואב אבק של שיאומי תגלו כאמור גם שואבים מתקדמים במחיר הרבה יותר גבוה מזה שהורגלנו אליו. שלושת הדגמים החדשים מביאים כל אחד תכונות מעניינות וחדשניות במטרה לתת מענה לדרישות היותר גבוהות של הצרכנים, כמו למשל ניקוי עצמי של השואב או שטיפה במים חמים. היבואנית המילטון משיקה את שלושת הדגמים עם הנחה מוגבלת בזמן, ואחריה יחזרו השואבים להימכר במחיר המלא והלא זול שלהם. הנה הצצה לשואבי האבק של שיאומי.

מה ההבדל בין שואב שיאומי לדייסון V15?

מי שמתלבט בין שואב דייסון V15 או דייסון V12 לשואב אלחוטי של שיאומי (שואב נטען מסדרת TrueClean W10) צריך להבין שיש ביניהם שני הבדלים מהותיים.

ראשית, דייסון הוא לא שואב שוטף. אין עדיין שואב שוטף דייסון. בחברה טוענים שהם לא מאמינים במוצר שעושה היטב את שתי הפעולות, אבל יש להניח שבחדרי חדרים הם כן מפתחים דגם כזה.

שנית, לשואב דייסון יש מגוון מברשות והוא יכול גם לשמש שואב לרכב או לפינות, למסילות ולתקרה. הדגמים החדשים של שיאומי אינם כאלה.

במילים אחרות, שיאומי אמנם מציעה כאן שואב יותר יקר משואב דייסון V15 (אשר מחיר ההשקה שלו היה 3600 ש"ח), אבל מציעה שואב שונה לגמרי. זהו שואב שוטף עם דגש על השטיפה.

אגב, אם אתם מחפשים שואב שוטף של דייסון תגלו שפשוט אין כזה. דייסון מתמקד בקטגוריה של שואב אלחוטי בלבד.

שיאומי סדרת Truclean W10 – שואב שוטף עם מים חמים

דגם Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum

שואב שוטף שיאומי יבש-רטוב נטען דגם דגם Truclean W10 Ultra Wet
שואב שוטף שיאומי יבש-רטוב נטען דגם דגם Truclean W10 Ultra Wet. צילום: שיאומי

שואב שוטף Xiaomi Truclean W10 Ultra הוא כאמור שואב נטען שמציע שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש. הוא מבצע את פעולת השאיבה והשטיפה בעת ובעונה אחת (אין צורך להחליף מברשת).

הוא מגיע עם צג גדול ועם 3 מצבי ניקוי: מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים) ומצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה).

כאשר שואבים איתו מרגישים שהשואב כמעט זז לבד, אין צורך להתאמץ כדי להוביל אותו.

מדובר בשואב אלחוטי שמאפשר זמן עבודה של 35 דקות במצב אוטומטי. זה לא המון, אבל זה לא מעט יחסית לעוצמת השאיבה. זאת, הודות לזיהוי אוטומטי של רמת הלכלוך. הזיהוי האוטומטי מאפשר לשואב להתאים את העוצמה ואת כמות המים המוזרמים ולעבוד בצורה אופטימלית. הסוללה בקיבולת של 3680mAh.

פואנטה בטלגרם

תכונות מיוחדות – שואב שוטף שיאומי Truclean W10 Ultra

שואב אלחוטי שיש לו שטיפה במים חמים

התכונה הכי בולטת ומיוחדת של השואב האלחוטי הזה של שיאומי היא האפשרות לשטוף במים חמים, מה שמאפשר גם ניקוי של כתמים קשים. מילוי וחימום המים מתאפשר באופן אוטומטי לטמפרטורה של 75°C בלחיצה אחת. המים החמים מוזרמים לתוך המברשת ויוצאים מ-16 נקודות נסתרות תוך הרטבה של כל פני המברשת.

כיום שואב שיאומי הוא השואב-שוטף היחיד בארץ שמציע זאת. בהמילטון מדגישים שלא מדובר בשואב מנגב, אלא כזה שממש שוטף, ואכן ראינו את ביצועי השואב במסגרת אירוע ההשקה. בהדגמה, שבה נשברה על הרצפה ביצה, השואב ממש ינק פנימה את הלכלוך והרצפה נותרה נקייה, לא דביקה וללא סימני מריחה.

שואב שוטף שיאומי W10 אולטרה – עמדת עגינה וניקוי עצמי

בדרך כלל, אחד הדברים המגעילים בשואבים שוטפים הוא הלכלוך שהם סופגים. הדגם הזה מנסה לפתור את הבעיה. לשואב שיאומי W10 ultra יש מנגנון שטיפה עצמית בזמן-אמת, כך שמברשת הרולר עוברת ניקוי עצמי 15 פעם בכל שנייה של שטיפת רצפה (900 סל"ד) והפרדת מים מלוכלכים ופסולת מוצקה.

עוד בעיה שמאפיינת שואבי אבק רטובים הוא שהמברשת נשארת רטובה ומתחילה להסריח. גם את הבעיה הזאת מנסים לפתור בשואב הזה. השואב מגיע עם עמדת עגינה שבה מתבצע ייבוש באוויר חם למברשת הרולר בטמפרטורה של 55°C. אין צורך לפרק את המברשת לשם כך.

מסך LED עם התראות קוליות

מסך השואב מגיע בתצוגת LED דיגיטלי בגודל 3.2 אינץ' ומעניק תצוגה נוחה בתפעול מצב השואב, הצגה של רמת הלכלוך (3 צבעים), הפעלת מצב ניקוי עצמי, מידע על עוצמת סוללה, הצגת טמפרטורת המים בזמן-אמת, הצגת מצב חריג והתראות מיכל המים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא. המסך מעניק צפייה במצב הפעולה במבט חטוף וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

מחיר שואב שיאומי Truclean W10 ULTRA

KSP3569 ש"ח במקום 3970 ש"ח

שיאומי סדרת Truclean W10 – שואב שוטף לניקוי מתחת לרהיטים

Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum

שואב שיאומי יבש רטוב W10 PRO
שואב שיאומי יבש רטוב W10 PRO. צילום: שיאומי

גם שואב שוטף שיאומי Truclean W10 Pro מציע שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש במוצר אחד, אבל אין לו אפשרות לחימום המים. לכן, הוא הרבה יותר זול מהשואב השוטף היוקרתי (האולטרה).

כמו האולטרה, דגם W10 פרו מגיע עם 3 מצבי ניקוי, מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים), מצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה).

גם כאן, סוללת שואב האבק מאפשרת שימוש של עד 35 דקות בטעינה בודדת, הודות לסוללה בקיבולת של 3700mAh ושילוב מנגנון חכם לזיהוי כתמים והתאמה אוטומטית לעוצמת הניקוי. עוצמת היניקה וקצב זרימת המים מותאמים אוטומטית בהתבסס על חיווי המתקבל מהחיישן על רמת הלכלוך ומגדיל את זמן השימוש בסוללה במצב אוטומטי.

תכונות מיוחדות – שואב שוטף שיאומי Truclean W10 Pro

שואב שוטף עם שאיבה שטוחה לחלוטין

אחת הבעיות עם שואבי אבק היא שקשה לשאוב מתחת לרהיטים. דגם W10 Pro Wet Dry פותר את הבעיה. אפשר להוריד את המוט עד לזווית של 180 מעלות גם מתחת לספות ומיטות בגובה של 12 ס"מ ומעלה, כך שהוא מסוגל להיכנס במלואו תחת הספה או המיטה. העובדה שהמוט מגיע למצב שטוח לחלוטין מאפשרת להגיע לכל הנקודות מתחת לספה שעד כה אי אפשר היה לנקות.

גם השואב הזה מגיע עם תחנת עגינה חכמה המאפשרת ריקון אוטומטי וניקוי וייבוש אוטומטיים של מברשות הניקו

מברשת גדולה במיוחד

שטח הפנים של גליל המברשת שבא במגע עם הרצפה גדול פי 3 ממברשת רולר רגילה, מה שמאפשר פעולה יעילה יותר בהסרת כתמים עיקשים ובמניעת הסתבכות שיער ופרווה על גליל המברשת.

מסך גדול במיוחד עם התראות קוליות

מסך השואב מגיע ברוחב 4.85 אינצ' ומאפשר תצוגה ברורה של מצבי ניקוי, הצגת רמת הלכלוך, ניקוי עצמי של גליל המברשת, מצב הסוללה והתראות על מצבים חריגים. גם כאן תקבלו התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

מחיר שואב שוטף שיאומי Truclean W10 Pro

KSP2399 ש"ח במקום 2670 ש"ח

שיאומי – שואב שוטף רובוטי

דגם Xiaomi Robot Vacuum X10 Plus

אם אתם חובבי שואבים רובוטיים, ואם יש לכם תקציב יחסית גבוה, יש לשיאומי שואב שוטף רובוטי מתקדם במיוחד. דגם Xiaomi Robot Vacuum X10+ הוא שואב אבק רובוטי המגיע עם תחנת שאיבה, ריקון ושטיפה All-in-One לניקוי עצמי אוטומטי. מעבר לזה, שיאומי שדרגה בו את יכולות הזיהוי של חפצים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

הוא מאפשר שאיבה בעוצמה גבוהה של 4000Pa עם מנוע שאיבה מהחזקים בשוק, הניתן להפעלה ב-4 מהירויות: שקט, רגיל, חזק וטורבו.

כמובן שיש אפליקציה שבאמצעותה תתפעלו את השואב השוטף הרובוטי Vacuum X10 פלוס. הוא מתחבר ליישומון Mi Home ואפשר להפעיל אותו גם באמצעות עוזרות קוליו (אלכסה וגוגל אסיסטנט). באמצעות האפליקציה ניתן לזהות ולבחור חדרים ואזורי ניקוי, לקבל התראות על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה ולצפות במפת הניקיון בזמן אמת.

תכונות מיוחדות דגם Xiaomi Robot Vacuum X10 Plus

ריקון פסולת וניקוי עצמי בתחנת עגינה

אם דיברנו קודם על הבעיות שמאפיינות שואבים, הרי שאחת מהן היא הצורך לרוקן את השואב מלכלוך בתדירות גבוהה. שואב שיאומי X10 פלוס פותר את המטרד הזה באמצעות תחנת עגינה. בתחנה מתבצע ריקון פסולת אוטומטי כך שאין צורך לרוקן את מיכל האבק בתדירות גבוהה. עוד מציעה התחנה ייבוש עצמי של מברשות הניקוי תוך שעתיים.

מילוי מים אוטומטי בתחנת העגינה

גם את הטרחה שבמילוי תדיר של המים פותרים בשיאומי באמצעות תחנת העגינה. בתוך התחנה מיכל המים של השואב מתמלא אוטומטית בזכות מערכת תמיכה שנקראת S-Mopping, המבקרת את מילוי המים בשואב. בתחנה עצמה יש מיכל בנפח של 2.5 ליטר, שאותו יש צורך למלא כמובן מדי פעם.

מעקף מכשולים

אנחנו כבר מכירים שואבים רובוטיים שמזהים מכשולים, אבל לפעמים ההבטחה הזאת לא עומדת במבחן המציאות והשואב נתקל בגרב ונתקע. בשואב שיאומי Robot Vacuum X10+ החברה מבטיחה שהיא שדרגה את התכונה הזאת באמצעות S-Cross: אינטליגנציה מלאכותית שמאפשרת לשואב לזהות בצורה תלת ממדית את העצמים שנקרים בדרכו ולעקוף אותם. בשיאומי מבטיחים לנו חיישן צילום RGB שמזהה את האובייקטים ומעבד מידע של מרחב הבית. עוד הם מבטיחים  ניווט לייזר מתקדם שוסריקה של כל הבית ב-360 מעלות כדי לתכנן מסלול ניווט חכם. כמובן שזה מעורר תהיות לגבי אבטחת המידע – ובהמילטון מבטיחים שהמידע מוגן והדבר אושר על-ידי גוף בלתי תלוי. כמובן, כל אחד צריך להחליט בעצמו עד כמה הוא מוטרד או לא מוטרד מהנושא.

זיהוי שטיחים כדי לא להרטיבם

השואב מזהה שטיחים (לא שטייי שאגי), ומרים את המטליות באופן אוטומטי לגובה של 7 ס"מ כדי לא להרטיב את השטיח.

סוללה חזקה

סוללת השואב מגיעה בקיבולת של 5200mAh ומאפשרת עד שעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך. השואב חוזר לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק.

מחיר שואב שיאומי Robot Vacuum X10 Plus

KSP3749 ש"ח במקום 4170 ש"ח

@dafna_harel_kfir #voiceeffects #שיאומי #xiaomi #vacuumcleaner #שואבאבק #שואבשוטף #מהחדש #פואנטה #דפנההראלכפיר @hamiltonxiaomi ♬ צליל מקורי – דפנה הראל כפיר – פואנטה


היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות