זה עובד! בדקנו את תחתוני המחזור של Modibodi. אפשר להיפרד מהטמפונים?

זה עובד! בדקנו את תחתוני המחזור של Modibodi. אפשר להיפרד מהטמפונים?

תחתוני מחזור של Modibodi הצליחו להפתיע אותנו: הם גם נוחים, גם כביסים, גם מתייבשים מהר וגם… סופגים מעולה ומותירים תחושה יבשה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אין ספק שמוצרי ההיגיינה הנשית, ובפרט טמפונים, גאלו את המין הנשי ממגבלות רבות של אי נוחות בתקופת המחזור החודשי, אבל גם להמצאה הגאונית הזאת יש מגבלות משלה. ראשית, לא לכולן זה נוח. שנית, יש נשים בעלות רגישות שלא יכולות להשתמש במוצרים הללו. שלישית, המוצרים הללו מאוד מזהמים את הסביבה. כמות האשפה המצטברת שכל אחת מאיתנו מייצרת בעל כורחה לאורך השנים בגלל מוצרי היגיינה נשית עצומה. כיום, כאשר משבר האקלים נעשה מוחשי וכל אחד ואחת צריכים לתרום את חלקם להפחתת הזיהום הסביבתי, הנושא הזה מטריד נשים רבות. מי שמוכנה להיפתח לאפשרות חדשה ומסקרנת להתמודד עם המחזור החודשי (וגם עם דליפת שתן) בצורה מאוד נוחה והרבה פחות מזהמת, כדאי שתכיר את התחתונים של Modibodi. התחתונים האלה הם תחתונים רב-שימושיים חכמים, עד כמה שזה נשמע מוזר לומר זאת על תחתונים. מה זה אומר? שאפשר ללבוש אותם כל החודש, ובמיוחד בימי המחזור – ולא להשתמש בטמפון או בתחבושת. נשמע מוזר? הנה סקירת תחתוני Modibodi.

תחתוני Modibodi – מהם תחתוני מחזור רב שימושיים?

תחתוני Modibodi של חברת Modibodi האוסטרלית נמכרים בארץ כבר מספר שנים, אבל רק לאחרונה הם החלו להימכר גם בסופר-פארם אונליין – מה שישפר מאוד את המודעות למותג בקרב הנשים הישראליות.

תחתוני modobodi
תחתוני מחזור של ModiBodi בגזרת ביקיני קלאסי. 130 ש"ח בסופר-פארם

 

הרעיון של תחתונים שמסוגלים לספוג כמויות גדולות של דם או נוזל נשמע בתחילה מרתיע, ויש כנראה מי שקוראת את הסקירה הזאת וחושבת לעצמה שמדובר ברעיון הזוי. אבל האמת היא שזה מפתיע לגלות כמה התחתונים האלה מצליחים לקיים את ההבטחה. כאשר מתנסים בהם, פשוט מתאהבים בהם.

אגב, האג'נדה האקולוגית של החברה האוסטרלית באה לידי ביטוי גם באריזה של התחתונים – שהיא אריזה מקרטון ולא מפלסטיק.

מדובר בתחתונים מבד רך ונעים, אשר בחלקם התחתון יש חלק מעובה, אך לא מעובה מאוד. הטכנולוגיה החכמה של החברה מייצרת מצב שגם כאשר יש זרימה – היא מחלחלת במהירות דרך הבד ואילו הבד נשאר יבש ונעים. התחושה היא כמו ללכת עם תחתונים נקיים כל הזמן, וזה תענוג. עבור מי שחוששת מתחושה של חוסר נוחות – אין מה לחשוש. למעשה, הרבה יותר נוח להסתובב עם התחתונים הללו מאשר עם תחבושת היגיינית.

בחברה הצליחו ליצור מצב שאמנם החלק הסופג לא מאוד עבה, אבל הוא סופג היטב. כך, התחתונים מתאימים גם למי שיש לה זרימה חזקה ואין צורך להחליף אותם במהלך היום.

ככלל, יש כמה דגמים עם רמות ספיגה משתנות, כאשר הטכנולוגיה הייחודית בדגם בעל הספיגה המירבית מאפשרת לתחתונים לספוג עד 50 מ"ל נוזל. כמות כזו היא שוות ערך למה שסופגים 10 טמפונים!

איך מכבסים תחתוני מחזור ModiBodi?

ומה לגבי ניקוי וכביסה? זו כמובן שאלה חשובה, מפני שזה למעשה הרעיון בתחתוני מחזור רב פעמיים.

לאחר השימוש יש לשטוף את התחתונים היטב במים זורמים, עד שהמים יוצאים צלולים. לאחר מכן פשוט אפשר להכניס את התחתונים למכונה – ולכבס עם שאר הכביסה בהתאם להוראות (כביסה עדינה).

פואנטה בטלגרם

אחד היתרונות של תחתוני מחזור של ModiBodi הוא הייבוש המהיר. שעות מעטות אחרי הכביסה, תוכלו להשתמש בהם שוב.

בשורה התחתונה: שווה להשקיע בתחתוני מחזור ModiBodi?

עם זאת, כמובן שכדי לעבור לשימוש בלעדי בתחתוני מחזור תצטרכו יותר מזוג תחתונים אחד – וכאן יש חסם מסוים, משום שכל זוג תחתוני מחזור ModiBodi עולה כ-100 שקל. מצד שני, ההוצאה הזאת יותר משתלמת לטווח ארוך מהוצאה קבועה על טמפונים ותחבושות – אשר מגיעה לעשרות שקלים בחודש ואף יותר.

נזכיר שוב שאפשר להשתמש בתחתונים הללו כל החודש. הם שימושיים גם עבור מי שבדרך כלל משתמשת בתחבושות היגייניות כל החודש או למי שסובלת מדליפת שתן קלה.

מחירי תחתוני מחזור Modibodi

התחתונים מגיעים במגוון מידות וגזרות.

המותג מציע מגוון דגמים הכוללים מגוון גזרות, ומגיעים ברמות ספיגה משתנות.

כאמור, המותג נמכר בישראל כבר שלוש שנים, וכעת גם אפשר לקנות תחתוני מודיבודי בסופר-פארם אונליין. התחתונים מגיעים במידות בטווח של 2XS-6XL, לצד מגוון של מוצרים משלימים כמו בגדי ים ותיקי אחסון.

מחירי תחתוני מודיבודי: 70-400 ש"ח, עם משלוח חינם בקנייה מעל 150 שקל.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות