כל המידע על אפל ווטש 8, Apple Watch אולטרה ודגם ה-SE. מה ההבדלים?

אפל ווטש 8, Apple Watch אולטרה ודגם ה-SE. מה המחיר ומה ההבדלים?

אם אתם מתלבטים לגבי קניית שעון חכם אפל חכם – האפשרויות רבות מתמיד. קבלו הסבר על אפל ווטש 8, Apple Watch אולטרה ודגם ה-SE לשנת 2022

apple watch 8
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שחיכה לאפל ווטש 8 בכליון עיניים כי חשב לשדרג את אפל ווטש 7, גילה שהשעון החכם של אפל לא עשה קפיצה משמעותית. זה אומר שהוא עדיין שעון מעולה, אבל ממש כמו באייפון 14, גם בשעון אפל מציגה חידושים מעטים. מדובר למשל בחיישן טמפרטורה (משמעותי בעיקר לנשים לצורך זיהוי הביוץ), זיהוי תאונות דרכים (כמו בדגמי הפרו של iPhone 14) ו-36 שעות חיי סוללה במצב של חיסכון באנרגיה. מחיר אפל ווטץ' 8 משתנה בהתאם לקוטר (41 מ"מ או 45 מ"מ), לקישוריות (יש גרסת GPS וגרסה סלולרית) ולגימור (יש פלדת אל חלד). הוא מתחיל בכ-1730 ש"ח לגרסה הבסיסית, ומתייקר בהתאם לנתונים. אבל רגע לפני שאתם בוחרים, כדאי לשים לב שיש גם אפשרות לקנות שעון חכם של אפל משונמך (גרסת SE) או משודרג (אפל ווטש אולטרה).

> אל תחמיצו את המבצעים השווים בקבוצת הטלגרם שלנו. לחצו להצטרפות >

כן, לצד Apple Watch series 8, הושק (לראשונה) Apple Watch 8 Ultra שהוא אפילו יותר יקר מהגרסה הרגילה. אם אתם חובבי ספורט, ובמיוחד ספורט אקסטרים כמו טיפוס הרים או צלילה, שעון אפל הזה יעניין אתכם. Apple Watch Ultra מיוצר מזכוכית ספיר, עמיד בטמפרטורות קיצוניות ומצויד בסוללה חזקה במיוחד. הוא כמובן גם יקר הרבה יותר. מחיר אפל ווטץ' אולטרה מתחיל בכ-

במקביל, אפל מציעה גם את גרסת Apple Wstch SE לשנת 2022. מדובר בשעון משונמך עבור מי שמחפש שעון אפל זול יותר. מחירו מתחיל בכ-

מחיר אפל ווטש 8

KSP1699 ש"ח ל-41 מ"מ עם GPS
KSPמ-1879 ש"ח ל-41 מ"מ עם סלולר
באגמ-2179 ש"ח ל-41 מ"מ עם GPS
KSPמ-1879 ש"ח ל-45 מ"מ עם GPS
KSPמ-2399 ש"ח ל-45 מ"מ עם GPS

לשם השוואה, אלה מחירי אפל ווטש 8 בפרטנר

 Gps סלולר סלולר stainless
41 מ"מ 1900 ש"ח 2300 ש"ח 2400 ש"ח
45 מ"מ 2000 ש"ח 2400 ש"ח 3100 ש"ח

אז מה כן חדש ב-Apple Watch Series 8?

אפל ווטץ' 8 - שעון חכם אפל סדרה 8
שעון חכם אפל סדרה 8. צילום: אתר אפל

חיישן טמפרטורה בשעון החכם של אפל

אחת התוספות בשעון החכם של אפל בסדרה 8 הוא חיישן הטמפרטורה. המטרה המרכזית היא לנטר את הווסת ואת הביוץ של נשים. מדידת הטמפרטורה מתבססת על שני חיישנים, האחד צמוד לעורף הגוף והשני על המסך – מה שמאפשר לזהות שינוי של 0.1 מעלות בטמפרטורת הגוף. המדידה לוקחת בחשבון גם את הטמפרטורה של הסביבה.

מסך always on

עוד אפשר למצוא באפל ווטש 8 מסך always on, ומעקב אחרי שינה, דופק ורוויי החמצן בדם.

הארכת חיי הסוללה באפל ווטש 8

הסוללה מחזיקה 18 שעות, אבל יש מצב חיסכון שמכפיל את זמן עבודתה (כלומר, מאפשר 36 שעות עבודה). כמובן שמעבר למצב כזה מנטרל חלק מהתכונות או מאט את תגובת השעון, אבל זה יתרון חשוב.

זיהוי תאונת דרכים – שעון אפל 8 יכול להציל חיים

כאמור, אפל מתגאה השנה בתכונה של זיהוי תאונת דרכים (Crash Detection). כאשר APPLE WATCH SERIES 8 מזהה שאדם הנוסע ברכב (לא הולך רגל) מעורב בתאונת דרכים קשה, הוא מבצע מספר פעולות באופן אוטומטי. השעון מתקשר למוקד חירום, שולח את המיקום ומעדכן את איש הקשר שהוגדר בשעון. תהליך הזיהוי מורכב ומתבסס על כמה יכולות של השעון: מד תאוה חדש, ג׳ירוסקופ 3 צירים משופר, מיקרופון, ברומטר, GPS ואלגוריתם.

לעוד עדכונים כאלה הצטרפו לטלגרם שלנו, לחצו כאן >>  

כמו אפל ווטש 7, גם אפל ווטש 8 מגיע בשני גדלים: 41 ו-45 מ”מ ובשתי גרסאות (GPS וסלולר), וכן עם אפשרות לרצועה מפלדת אל חלד.


Apple Watch Ultra – שעון חכם לספורטאים ולאוהבי אקסטרים

apple watch ultra

אפל ווטש אולטרה. צילום מתוך אתר APPLEכאמור, החידוש של אפל בתחום השעונים החכמים השנה הוא לא בסדרה הרגילה Apple Watch Series 8, אלא בדגם שהיא משיקה לראשונה: Apple Watch Ultra. ההחלטה להשיק שעון אפל אולטרה שמיועד למקצוענים מזכירה את החלטתה של סמסונג להשיק את Galaxy Watch 5 Pro, שגם הוא מיועד לפלח שוק שמחפש שעון עמיד יותר. כאמור, זו תחרות ישירה לשעוני ספורט מקצועיים כמו דגמים של גרמין.

כמובן, אפל ווטש אולטרה מגיע עם אותן תכונות של אפל ווטש 8 רגיל: אותה מערכת הפעלה (watchOS 9), זיהוי מדדים בריאותיים ויכולות תקשורת – אבל עם שדרוגים והתאמות שמזכירים יותר שעוני ספורט.

KSPכ-33000 ש"ח (GPS+סלולר)
באגכ-3300 ש"ח

אפל ווטש 8 אולטרה: קוטר עצום וסוללה חזקה במיוחד

ל-Apple Watch Ultra יש קוטר גדול של 49 מ"מ ומגוון יישומים ספורטיביים. הסוללה שלו חזקה במיוחד ומאפשרת עבודה רציפה לאורך 60 שעות.

Apple Watch 8 Ultra – עמידות משופרת ושימוש נוח בשטח

כדי לעמוד בסיטואציות שונות, נפילות שריטות ומזג אוויר קיצוני, המסך מיוצר מזכוכית ספיר וסביבו טיטניום. השימוש בטיטניום מאפשר מצד אחד עמידות יוצאת דופן ומצד שני שמירה על משקל סביר. יכולות ה-GPS באפל ווטץ' אולטרה שודרגו לרמת דיוק גבוהה במיוחד והוא מגיע עם עמידות לאבק בתקן IP6X.

בנוסף, הוא מגיע עם תאורה חזקה לקריאה באור שמש ישיר (2,000 ניטים).

כפתור הפעלה נוח וגם סירנה

את כפתור ההפעלה אפל עיצבה כך שהוא בולט יותר ונוח להשתמש בו גם עם כפפות. לצד כפתור הפעולה יש כפתור סירנה שאפשר להזעיק עזרה במקרה חירום.

אפל מאפשרת לבחור עבורו רצועות מיוחדות שהופכות אותו לפריט מרשים במיוחד.


Apple Watch SE לשנת 2022 – אפל ווטץ' במחיר מוזל

apple watch se
apple watch se 2022. צילום מתוך אתר APPLE

כאמור, Apple Watch SE לשנת 2022, כמו סדרת SE בכלל, הוא שעון חכם של אפל משונמך מעט. הוא גם מגיע בשני גדלים, אבל קטנים יותר (40 מ"מ ו-44 מ"מ), ואין לו חיישן טמפרטורה. הוא גם לא מודד את רוויית החמצן בדם.

מה שכן, אפשר לשחות ולצלול איתו לעומק 50 מטרים והוא כן מציע את שירות ה-SOS (התרעה במקרה שמי שעונד אותו נקלע לתאונת דרכים קשה).

KSPמ-1099 ש"ח ל-40 מ"מ עם GPS
KSP1329 ש"ח ל-40 מ"מ עם GPS וסלולר
לאסט פרייס1329 ש"ח ל-40 מ"מ עם GPS וסלולר
KSP1239 ש"ח ל-44 מ"מ עם GPS
לאסט פרייס929 ש"ח ל-44 מ"מ עם GPS
לאסט פרייס1449 ש"ח ל-44 מ"מ עם GPS וסלולר

ניתן להתאים לו מגוון רחב של רצועות, הוא עושה שימוש בשבב S8 של אפל, וההבטחה היא שביצועיו טובים יותר ב-20% בהשוואה לדור הקודם.

> בואו נהיה חברים בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות