בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם - היכנסו לרשימת הסניפים והמחירים

בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם – רשימת הסניפים והמחירים

בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם מוצעת במחיר נמוך יחסית. כרגע היא מתבצעת רק בחלק מהסניפים – היכנסו לכתבה לכל הפרטים והמחירים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

עכשיו אפשר גם לעשות בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם (אבל רק בחלק מסניפי הרשת). מדובר בבדיקת אנטיגן שתוצאותיה מתקבלות תוך 15 דקות והן תקפות ל-24 שעות – כשהייעוד המרכזי שלה הוא הצגת בדיקה שלילית במסגרת התו הירוק. הבדיקה המהירה בסופר-פארם מתווספת לאפשרות לבצע בדיקת קורונה לפני טיסה בסופר-פארם ולבדיקת קורונה ביתית שנמכרת בבתי המרקחת של הרשת. כאמור, הבדיקה המהירה והבדיקה לפני טיסה מתבצעות רק בחלק מסניפי סופר-פארם, כך שלפני שאתם יוצאים לסניף הקרוב לביתכם – הסתכלו ברשימה המופיעה בהמשך הכתבה. בהמשך ייכנסו הבדיקות לעוד עשרות סניפים של הרשת.

בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם – פרטים נוספים

מי מבצע את הבדיקה?

הבדיקות המהירות מבוצעות על ידי דוגמים של חברת איכילוב Well.

איפה אפשר להציג את הבדיקה המהירה?

כאמור, תוצאותיהן מוכרות על ידי משרד הבריאות והן קבילות במסגרת התו הירוק. כזכור, נכון להיום יש להציג תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית בכניסה לבתי קפה, בתי קולנוע, אירועים, מופעים, שמחות וכו'.

פואנטה בטלגרם

איזו בדיקה זו?

מדובר בבדיקה מהירה מסוג אנטיגן – בניגוד לבדיקת קורונה טרום טיסה בסופר-פארם, שהיא בדיקת PCR. בדיקת אנטיגן היא אמנם קצת פחות מדויקת, אך עדיין רמת המהימנות שלה גבוהה ולכן היא קבילה במסגרת התו הירוק.

היכן מתעדכנות התוצאות?

התוצאות מתעדכנות אונליין באתר משרד הבריאות לטובת קבלת התו והן תקפות ל-24 שעות בלבד.

מה קורה אם הבדיקה חיובית?

במידה וביצעתם בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם וקיבלתם תוצאה חיובית, עליכם לבצע בהקדם בדיקת PCR בקופת החולים או במתחמי "היבדק וסע", לעדכן את כל הסובבים אתכם, להימנע ממגע עם אנשים אחרים ולנקוט את כל אמצעי הזהירות הדרושים עד לקבלת תשובה לבדיקת ה-PCR.

מחיר בדיקת קורונה מהירה בסופר-פארם – בין הזולים בארץ

מחיר בדיקה מהירה בסופר-פארם: כ-60 ש"ח, וכ-52 ש"ח לבעלי כרטיס אשראי לייף סטייל.

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, אפשר לבצע בדיקת קורונה מהיר במד"א במחיר של 52 ש"ח לכלל הנבדקים, ללא צורך בכרטיס מועדון כלשהן. גם הפריסה של מד"א הרבה יותר רחבה והבדיקות זמינות ב-120 נקודות בארץ. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה בדיקת קורונה מהירה במד"א – הכי זולה בארץ ובפריסה ארצית.




כדאי לדעת שאפשר לבצע בדיקה מהירה לקורונה גם במקומות נוספים, כמו ביקורופא, טרם רפואה דחופה וחלק מסניפי BE פארם. בחלק מהמקומות הבדיקה המהירה יותר זולה מאשר בסופר-פארם. היכנסו לפרטים בכתבות הבאות:

זמינות הבדיקות בסופר-פארם

השירות החדש ייכנס בימים הקרובים באופן מדורג לעשרות סניפים של רשת סופר-פארם מנהריה שבצפון ועד אילת שבדרום. את השירות ניתן יהיה לקבל ללא צורך בקביעת תור מראש.

שעות פעילות העמדות לבדיקת אנטיגן מהירה באמצעות דוגם: בימים א'-ה' בשעות 9:00-21:00, ביום ו' בשעות 9:00-15:00, וביום שבת בשעות 10:00-18:00.

רשימת הסניפים הראשונים:

  • סינמול חיפה
  • קניון רננים ברעננה
  • קניון הזהב בראשון לציון
  • קניון עזריאלי ת"א
  • קניון רחובות
  • קניון מלחה בירושלים
  • קניון עזריאלי רמלה
  • לב העיר קריית גת
  • קניון הנגב בבאר שבע
  • קניון גירון אשקלון

 

בדיקות קורונה בסופר-פארם

כאמור, כעת למעשה אפשר לקבל בסופר-פארם מענה לכל סוגי בדיקות הקורונה – בדיקה מהירה, בדיקה לפני טיסה ובדיקת קורונה ביתית. משרד הבריאות אישר בדיקת קורונה ביתית רק לאחרונה והיא משווקת בבתי המרקחת של סופר-פארם, אבל חשוב לדעת שבדיקה זו אינה קבילה בשום מקום והיא מיועדת רק כדי לתת לנבדק אינדיקציה אם הוא חולה או בריא. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה בדיקת קורונה ביתית בסופר-פארם: כל הפרטים על המחיר והזמינות.

לעוד עדכוני קורונה הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!




    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות