בדיקת קורונה בסופר-פארם - סניפים, מחירים ומי יכול לקבל הנחה

בדיקת קורונה בסופר-פארם – סניפים, מחירים ומי יכול לקבל הנחה

אם אתם טסים או סתם מוטרדים, עכשיו אפשר לעשות בדיקת קורונה בסופר-פארם, לפחות בחלק מהסניפים. כל הפרטים על המחיר והמיקומים – בכתבה

סופר פארם סניפים לבדיקת קורונה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באיחור מסוים אחרי הרבה גופים אחרים, גם סופר-פארם, רשת הפארם הגדולה בישראל, מציעה כעת בדיקות קורונה לפני טיסה (בנוסף לעובדה שהיא החלה למכור בדיקת קורונה ביתית). מדובר בבדיקת קורונה רשמית (בדיקת PCR) שתבוצע בחלק מהסניפים במקומות שונים בארץ ומבוצעת ע"י חברת סל שירותי סיעוד ורפואה. אמנם ביחס למספר הסניפים של סופר-פארם בישראל, יש מעט עמדות לבדיקות קורונה, אבל עדיין המשמעות היא יותר זמינות לצרכנים שמחפשים בדיקות קורונה לפני טיסה ובכלל, וגם עוד תחרות על המחירים. אז מה אתם צריכים לדעת על בדיקת קורונה בסופר-פארם – סניפים שבהם ניתן לבצע אותה, שעות הפעילות וכו'? הנה כל הפרטים.




בדיקת קורונה בסופר-פארם – סניפים, מחירים ועוד

ראשית, חשוב לדעת שבדיקת קורונה בסופר-פארם מתבצעת בסניפים בודדים של הרשת בלבד.

מדובר ב-14 סניפים: קניון טבריה, הקריון, גרנד קניון חיפה, קניון השרון בנתניה, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, דיזנגוף סנטר בת"א, קניון חוצות באשקלון, קניון רושטילד בראשון לציון, קניון בת-ים, סניף תלפיות בקניון הדר ירושלים, שמשוני מודיעין, הקניון הגדול בפתח תקווה, גרנד קניון באר שבע, כפר סבא הירוקה.

הבדיקה לא מתבצעת בתוך הסניף, כך שכלל הלקוחות לא צריכים לחשוש משהות בקרבת חולי קורונה פוטנציאליים. מחוץ לסניפים הוקמו עמדות ייעודיות.

עוד חשוב שתדעו שאם אתם מתכננים להגיע לבדיקת קורונה בסופר-פארם, אין צורך להזמין תור מראש – אך יש להגיע בין השעות 9:00–20:00 (וביום שישי עד 14:00).

בסופר-פארם מבטיחים תוצאה תוך 24 שעות, כאשר תוצאות הבדיקות יתקבלו במייל האישי של הלקוח.

בדיקות קורונה בסופר-פארם: מחירים

  • כ-120 ש"ח לבדיקה
  • 89 ש"ח למחזיקי כרטיס לייף סטייל

לקוחות שיבצעו בדיקה יהיו זכאים להטבת '48 שעות ללא מע"מ' בקנייה בכל סניפי הרשת, וכן למבצעי 1+1 על מוצרי travel וג׳ל היגייני של לייף.

בדיקות קורונה לפני טיסה – לא רק בסופר-פארם. ביקורופא זול יותר

כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, בזמן האחרון עוד ועוד גופים מציעים בדיקת קורונה לפני טיסה. מדובר בבדיקת PCR שאפשר לקבל את תשובותיה באנגלית ולהשתמש בה כדי להציג בחברות תעופה ובמדינות זרות.

פואנטה בטלגרם

למעשה, הכי זול לבצע בדיקת קורונה בנתב"ג – שם המחיר הוא 45 ש"ח. אולם, לשם כך תצטרכו להגיע לשדה יום-יומיים לפני הטיסה, ולא בטוח שזה נוח לכם.

אפשר גם לעשות בדיקות קורונה בבית חולים – אבל משרד הבריאות מתיר לבתי החולים לגבות כמעט 300 שקל לבדיקה אחת, כך שזו אופציה יקרה ולא משתלמת, במיוחד למשפחות. עוד אופציה יקרה היא לעשות את הבדיקה במכון פרטי כמו אסותא.

לכן, שווה לברר אם באזור מגוריכם יש גופים שמספקים בדיקת קורונה זולה. כך למשל, בדיקת קורונה בביקורופא, בדיקת קורונה במד"א, בדיקת קורונה ב-BE פארם או בדיקת קורונה בטרם. היכנסו לכתבות שפרסמנו בנושא וקבלו את כל המחירים והמיקומים:

חדש: בדיקת קורונה ביתית בסופר-פארם

מלבד בדיקת PCR, שהיא בדיקת קורונה אמינה שעונה גם על הדרישה להציג בדיקת קורונה לפני טיסה, בימים אלה תוכלו למצוא גם בדיקת קורונה ביתית ברשת סופר-פארם.

בדיקה זו אינה בדיקה קבילה במסגרת התו הירוק, אבל יש לה יתרון אדיר מפני שהיא מאפשרת לכל אחד להיבדק באופן עצמאי בבית שלו אם הוא חושד שנדבק בקורונה, אם יש לו תסמינים או אם שהה בקרבת חולה מאומת.

מדובר בבדיקה מהירה שהיא בדיקת אנטיגן, והתוצאות מוצגות בדומה לבדיקת היריון. את כל הפרטים והמחירים אפשר למצוא בכתבה בדיקת קורונה ביתית בסופר-פארם: זה המחיר והזמינות.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות