ממרח מילקה - מבחן טעימה מתוק והשוואה ראש בראש לנוטלה

ממרח מילקה – מבחן טעימה מתוק והשוואה ראש בראש לנוטלה

ממרח מילקה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טוב, אתם בטח מסכימים שמבחן טעימה לממרח מילקה הוא אחד ממבחני הטעימה היותר מהנים שביצענו. מה כבר יכול להשתבש בממרח שוקולד שמבוסס על שוקולד של מילקה?

הממרח של MILKA עושה עלייה לישראל אחרי השקה מוצלחת בגרמניה, אוסטריה, הולנד, בלגיה וצ'כיה, ומן הסתם עיתוי ההשקה בארץ נבחר כך שבעוד מספר שבועות, כשהילדים יחזרו לבית ספר, הוא יהיה דייר קבוע בלא מעט בתים.

ממרח מילקה – מבחן טעימה

באופן לא מפתיע, ממרח השוקולד של MILKA הוא ממרח שוקולד טעים. הטעם מזכיר את שוקולד החלב של מילקה, עם נגיעה קלה מאוד של אגוזי לוז. המרקם יחסית נוזלי וקל למרוח אותו על לחם, פנקייק או ביסקוויט.

ממרח שוקולד מילקה עם אגוזי לוז – מה הוא מכיל?

שתי המדבקות האדומות שמתנוססות על הממרח מדליקות נורה אדומה בשל כמות הסוכר וכמות השומן.

הכיתוב על הצנצנת "ממרח אגוזי לוז עם קקאו" מבטיח אגוזי לוז, אבל הכמות קטנה יחסית. הרכיב הזה הוא הרביעי ברשימה, כאשר הראשון הוא סוכר, השני הוא שמן חמניות (28%), השלישי הוא מחית מי גבינה והרביעי הוא מחית אגוזי לוז (8%).




מן הסתם, אף אחד לא מצפה מממרח שוקולד להיות ממרח בריא – והוא אכן אינו כזה. בהמשך רשימת הרכיבים נמצאים אבקת קקאו דלת שומן (4.5%), אבקת חל ברזה, חמאת קקאו, חומר מתחלב: לציטין חמניות, מלח וחומרי טעם וריח.

כמות הקלוריות בהתאם – 552 קלוריות ל-100 גרם (!), וכך גם השומן (34 גרם שומן ב-100 גרם ממרח), והסוכר (14.5 כפיות סוכר ב-100 גרם ממרח!).

ממרח מילקה – יותר טעים מנוטלה?

ממרח מילקה עם אגוזי לוז הוא ממרח שבאופן אוטומטי מעורר רצון להשוות אותו לנוטלה – שגם הוא כידוע ממרח עם אגוזי לוז. ההשוואה מורכבת מכמה חלקים – הראשון הוא כמובן הטעם, השני הוא הרכיבים, השלישי הוא המרקם והרביעי הוא המחיר.

פואנטה בטלגרם

מילקה מול נוטלה – מבחן הטעם והמרקם

בקרב הטועמים לא הייתה תמימות דעים. חלק אמרו שהטעם דומה מאוד לנוטלה – אחרים אמרו שממש לא. אז איזה ממרח יותר טעים – מילקה או נוטלה? האמת היא שאין מנצח בתחרות הזאת, שניהם טעימים בטירוף, אבל טעמו של ממרח נוטלה יותר אגוזי ומרקמו של המילקה יותר נוזלי. קל יותר למרוח את הממרח של MILKA.

בנוטלה יש יותר אגוזים

כל מי שטעם נוטלה הבחין בכך שלא מדובר בטעם שוקולדי נטו, משום שקל להבחין גם בטעם האגוזי שלו. כאמור, גם ממרח השוקולד של מילקה מגיע עם אגוזי לוז, אבל כפי שציינו – הכמות נמוכה מאוד.

בנוטלה יש אגוזי לוז, ולא מחית אגוזי לוז – והם מהווים 13% מהממרח. לא נשלה את עצמנו שזה הופך את נוטלה לממרח בריא – אבל מבחינת טעם ההבדל מורגש.

מי יותר זול – נוטלה או מילקה?

ברשת רמי לוי ממרח מילקה יותר יקר מנוטלה:

נוטלה במשקל 350 גרם נמכר בכ-14 ש"ח ואילו מילקה בכ-15 ש"ח.

נוטלה במשקל 750 גרם נמכר בכ-25 ש"ח, ואילו צנצנת קטנה יותר של מילקה במשקל 600 גרם נמכרת ב-27.20 ש"ח. 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות