ישראלים בחו"ל? Screen iL מאפשר צפייה חוקית וזולה בטלוויזיה ישראלית

ישראלים בחו"ל? Screen iL מאפשר צפייה חוקית וזולה בטלוויזיה ישראלית

החל מהחדשות, דרך חתונה ממבט ראשון ועד הגשש החיוור – שירות Screen IL מציע לישראלים בחו"ל גישה לתוכן ישראלי של כל הערוצים המובילים. זה המחיר

SCREEN IL
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

החל מחדשות, דרך הכוכב הבא או חתונה ממבט ראשון ועד תוכן לילדים – הרבה מאוד ישראלים שחיים בחו"ל צופים בתוכן ישראלי ורוצים שילדיהם יצפו באופן קבוע בסדרות בעברית. עבורם מושק כעת שירות סטרימינג ששמו Screen iL – ומאפשר צפייה חוקית במחיר לא גבוה בכל ערוצי התוכן המובילים בישראל. מדובר ביוזמה של איש הקולנוע והעסקים משה אדרי, שאליו חבר בן ברנר, מייסד-שותף ומנכ״לScreen iL. השירות מאפשר למצוא בקלות את התוכן ולצרוך אותו באופן חוקי הן בצפייה ישירה והן ב-VOD. כיום, ישראלים רבים צופים בתוכן בצפייה ישירה באינטרנט או בסטרימינג בצורה לא חוקית, למשל דרך אתר סדרות.




Screen iL – שירות סטרימינג לתוכן ישראלי עבור ישראלים בחו"ל

כאמור, Screen iL הוא שירות סטרימינג של תוכן ישראלי שמיועד לישראלים בחו"ל, והוא כולל צפייה בסטרימינג בערוצי קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי, וערוצי אוכל מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים, לצד שירות Catch-Up המאפשר לחזור ולצפות בכל התכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

ספריית ה-VOD כוללת כ-2,500 סרטים סדרות ותוכניות כולל כל קטלוג הקולנוע הישראלי, מסרטי הקאלט, הסרטים הפופולריים לאורך כל התקופות ועד הקולנוע העכשווי המשגשג.

מחיר Screen iL

מחיר Screen iL בכל מקום בחו"ל היא כ-20 דולר בחודש.

האפליקציה מתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה, Apple TV, סטרימרים ומכשירים ניידים.

המחיר מאפשר צפייה של שלושה משתמשים בו-זמנית.

צפייה ומכשירים תומכים: בשירות Screen iL ניתן לצפות בכל דרך ובכל מכשיר בעולם מחוץ לישראל באופן חוקי. ניתן להירשם לשירות דרך האינטרנט www.screenil.com.

השירות חסום לצפייה בארץ וניתן לצפות בו רק מחוץ לישראל.

התכנים ב-Screen iL

ערוצים חיים

קשת, רשת, ערוץ i24 News, ערוץ הקולנוע הישראלי, FOODY, ערוץ הילדים, ערוץ כוכבי הילדים, ערוץ 24 ומוזיקה IL.

חדשות

שירות טלוויזי הלישראלים בחו"ל - screen il

מהדורות החדשות בשידור חי. צפייה במהדורות המובילות ובכל תוכניות האקטואליה גם לאחר שידורם בזמן המקומי.

פריים טיים

תכניות הפריים טיים המשודרות בקשת וברשת (ניתן לצפות עד 7 ימים אחרי השידור). בנוסף, תכניות האוכל והמתכונים מבית ערוץ הבישול הישראלי FOODY.

סרטים ישראליים

כ-300 סרטים ישראליים חדשים מכל הזמנים קולנוע ישראלי עכשווי – הערת שוליים, ישמח חתני, איים אבודים, מילים נרדפות, מחילה, למלא את החלל, ביקור התזמורת, לצד קלאסיקות ישראליות – גבעת חלפון אינה עונה, מציצים, אלכס חולה אהבה, השוטר אזולאי, שלאגר, סרטי אסקימו לימון ועוד.

ילדים ונוער

סדרות ערוץ הילדים (או בוי, האי, הפיג׳מות) וערוץ ZOOM (שבט צוצלת, אמא מביכה), ספריית VOD של כוכבי הילדים, קלטות ילדים, הצגות ילדים, שירי ילדות, חגים ומועדים, הפסטיגל.

סדרות ישראליות

כ-70 סדרות, ביניהן סדרות קאלט כמו החמישיה הקאמרית, הבורגנים, שמש, ולראשונה בשירות סטרימינג – מערכוני שלישיית הגשש החיוור.

קהל היעד – מיליון וחצי ישראלים בחו"ל

את הדגש שמים מייסדי Screen iL על נושא החוקיות: "זו הפלטפורמה הגלובלית הראשונה שקיבלה את זכויות השידור מהערוצים והמפיקים המובילים בישראל", הם אומרים.

"נכון להיום, לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים ליהנות מתכנים ישראלים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD", אומר משה אדרי, מייסד שותף ויו״ר דירקטוריון החברה.

ברנר מוסיף: "לכל ישראלי החי בחו״ל קיים הצורך לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים באופן פשוט ׳כמו בארץ׳, בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה – פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח". לדבריו, Screen iL מרכז בשירות אחד את כל הערוצים המובילים בלייב, הסדרות החמות, הסרטים הישראליים החדשים ביותר וסרטי הקאלט. "מדובר גם בפתרון להורים שרוצים לשמר את התרבות והשפה".

אוהבים עדכוני טלוויזיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אודות החברה: בכירי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל

שירותי טלוויזיה בסטרימינג לא חסרים, החל מנטפליקס שהפכה בת בית בישראל ועד אמזון פריים וידאו. אולם, שירות סטרימינג עם קבל משתמשים מבול כמו ישראלים בחו"ל לא היה קיים עד כה, והעובדה שמי שעומד מאחוריו הם הדמויות הבכירות ביותר בעולם הקולנוע והטלוויזיה בישראל, כנראה מעידה על כך שהצורך קיים.

מעבר להיותם בכירים בתעשייה, האנשים שעומדים מאחורי Screen iL התגוררו בעבר או עדיין מתגוררים בין קהילות ישראליות מחוץ לארץ:

פואנטה בטלגרם

משה אדרי

מייסד שותף ויו״ר הדירקטוריון של Screen iL. מפיק הסרטים הגדול בארץ. מייסד מתחמי הקולנוע ״סינמה סיטי" והבעלים של ערוצי שידור רבים, ביניהם בייבי TV, ערוץ 24, ערוץ הכוכבים, והפסטיגל לדורותיו.

משה אדרי, ממייסדי Screen IL
משה אדרי. צילום: רפי דלויה

בן ברנר

מייסד שותף ומנכ״ל, ממייסדי שירות ה VOD בישראל, הקים את שירות HOT VOD, אחריו הקים את שירותי ה-VOD בחברת (UPC (Liberty Global בכל מרכז וצפון אירופה. בתפקידו האחרון הקים בן את שירות סלקום TV.

אלברטינו (טינו) מטלון

מייסד שותף מנהל שיווק וכספים. טינו, נצר למשפחת מטלון, מהאבות המייסדים של הקולנוע בישראל (חברת א.ד מטלון), היה שותף בהקמת בתי קולנוע בארץ ועסק בעברו בהפקות סרטים עצמאיים בלוס אנג'לס והתמחה בשיווק אונליין. י

ניב גרינולד

נייסד שותף. מכהן כיום כסמנכ״ל בכיר של שירות VIDAA באטלנטה ארה״ב, חברת בת של Hisense. בתפקידו הקודם היה סמנכ״ל הטלוויזיה של סלקום וחבר הנהלת החברה.

יואב מגד

מייסד שותף.  איש עסקים, בין תפקידיו הנוכחיים מכהן כנשיא חברת Traffilog אמריקה, ובעברו היה שותף בייסוד פלטפורמה טלוויזיה לישראלים בחו״ל.

בני מנשה

מייסד שותף, יזם מוזיקה וטלוויזיה, ומראשוני המפיקים שהבינו את הפוטנציאל בשירותי הסטרימיניג הדיגטליים. הוא הבעלים של הלייבל ״ארומה מיוזיק״, ומפיץ ומנהל אישי של טובי האמנים המוזיקליים בישראל. הבעלים של ערוץ המוזיקה הים תיכוני בישראל (ערוץ 25).

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 1

    1. ממש לא שווה את זה, אין להם אפילו ערוץ 11, ריק מתכנים, לא ערוץ בייבי או לולי שום דבר מזה, ממש לא שווה את הכסף

    נגישות