בדיקה מהירה לקורונה ברשת BE פארם ובחלק מסניפי שופרסל - מחירים וזמינות

בדיקה מהירה לקורונה ברשת BE פארם ובחלק מסניפי שופרסל – מחירים וזמינות

מי שמחפש היכן לבצע בדיקה מהירה לקורונה, מגלה עוד ועוד אפשרויות. בקרוב גם בחלק מסניפי רשת BE פארם. בנוסף נמכרות ברשת בדיקות קורונה ביתיות

בדיקה מהירה לקורונה ברשת בי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הנחיות הקורונה החדשות העלו באלפי אחוזים את הביקוש לבדיקות קורונה ביתיות, ואחת מנקודות המכירה הפופולריות של בדיקה מהירה לקורונה היא רשת BE פארם (מבית שופרסל). מדובר כמובן בבדיקת אנטיגן, הנמכרת בכמה סוגי מארזים. מחיר הבדיקות משתנה וגם המלאי. מבדיקת פואנטה עולה שבימים האחרונים רשת BE הוזילה מעט את בדיקת הקורונה – ועדיין זה לא המקום הכי זול לקנות בו בדיקות ביתיות. אפשר גם להזמין בדיקת קורונה ביתית מ-BE ב-WOLT במקומות מסוימים בארץ.

רגע לפני שנציץ במחיר בדיקת קורונה ביתית ב-BE, נזכיר כי לפני ההנחיות החדשות, אדם שמתגלה כחיובי בבדיקת אנטיגן ביתית אמור לדווח על כך למשרד הבריאות ולהיכנס לבידוד. בנוסף נזכיר כי הבדיקות המהירות אינן מדויקות כלל, ואדם שיוצא שלילי בבדיקה ביתית (או בבדיקת אנטיגן מוסדית), עלול להיות חיובי. ההמלצה היא להיבדק מספר פעמים.

לפי נתוני משרד הביטחון, שפורסמו ב-N12, כמעט מחצית מהנבדקים השליליים בבדיקות אנטיגן, התגלו כחיוביים בבדיקת PCR. אולם, למרות שהדיוק של בדיקת אנטיגן הרבה יותר נמוך מזה של בדיקת PCR, עדיין המדינה בחרה לבטל את בדיקות ה-PCR למי שמתחת לגיל 60.

מחיר בדיקות קורונה ביתית ב-BE

ברשת BE משווקים בדיקות קורונה מהירות של כמה חברות שונות, ביניהן של חברת רניום. כל הבדיקות המשווקות ברשת אושרו ע"י משרד הבריאות (גם סופר-פארם משווקת בדיקת קורונה ביתית של רניום).

יש עוד עדכוני קורונה. לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לאור התחרות שהתחזקה בימים האחרונים, הרשת הוזילה את המחיר. בחודש אוגוסט, עמד מחיר אריזה של שתי בדיקות קורונה ביתיות על 75 ₪ (ולמחזיקי כרטיס אשראי שופרסל 65 ₪). בנוסף נמכר מארז של חברת BD, המכיל 5 בדיקות, ב-130 ש"ח.

היצע בדיקות הקורונה הביתיות ב-BE נכון ל-9.1.22

בדיקת קורונה ביתית

  • בדיקת קורונה ביתית אחת: 23 ש"ח במבצע (מחיר מלא: 30 ש"ח).
  • 4 בדיקות קורונה ביתיות: 80 ש"ח (כ-20 ש"ח לבדיקה).

עמדות בדיקה מהירה לקורונה ברשת BE

רשת BE פארם מציעה בחודשים האחרונים גם בדיקות קורונה בעמדות דיגום.

מי מבצע את הבדיקה המהירה לקורונה?

במקרה של בדיקה מהירה לקורונה ברשת BE, הבדיקות מתבצעות ע"י מערך הדיגום של המרכז הרפואי שיבא תל השומר וחברת טרגט-מרקט – אותו מערך שמבצע גם את בדיקות ה-PCR טרום טיסה ברשת Be ומפעיל מרכזי דיגום תחת פיקוד העורף בכל הארץ.

עלות בדיקת קורונה מהירה ב-BE

מחיר הבדיקות המהירות ב-BE עומד על כ-80 שקל לבדיקה, ומי שמשלם בכרטיס אשראי שופרסל מקבל הנחה של 10 ש"ח ומשלם כ-70 ש"ח.

בדיקה מהירה לקורונה ברשת בי
בדיקה מהירה לקורונה ב-BE. צילום: יח"צ

 

בביקורופא המחיר הוא כ-70 ש"ח לכלל הנבדקים. גם ב"טרם" בדיקת קורונה מהירה עולה כ-70 ש"ח לכלל הנבדקים – ואם זה חלק מהטיפול, אפילו 50 ש"ח.

בדיקה מהירה לקורונה – באילו סניפי BE תוכלו לבצע אותה?

כאמור, הבדיקות לא זמינות בכל סניפי רשת BE, אז אם אתם מתכננים לקפוץ לשם לעשות בדיקה מהירה לקורונה או בדיקת קורונה לפני טיסה – כדאי שתוודאו שהיא בכלל מתבצעת בסניף שאליו אתם מתכננים ללכת.

מגוון בדיקות קורונה ברשת BE

כאמור, רשת BE מבית שופרסל למעשה מציעה את כל סוגי בדיקות הקורונה הקיימות כיום, אך לא בכל הסניפים.

בדיקת הקורונה המהירה ברשת בי פארם מצטרפת לשירות של בדיקת קורונה לפני טיסה ברשת בי, אשר הושק כבר בעבר וזוכה להצלחה גדולה. כך, למעשה, אפשר לקבל ברשת BE מענה לכל סוגי בדיקות הקורונה: בדיקת PCR, בדיקת אנטיגן (בדיקה מהירה) ובדיקה ביתית.

חשוב לשים לב שיש עוד אפשרויות לבצע בדיקה מהירה, כמו מד"א, טרם וביקורופא, וחלקן זולות יותר. בדיקה במד"א עולה 52 ש"ח וקיימת פריסה ארצית (היכנסו לכתבה בדיקת קורונה מהירה במד"א – הכי זולה בארץ ובפריסה ארצית".

מחירי בדיקות קורונה ברשת BE נכון ל-9.1.2022

בדיקת קורונה רגילה בדיקה מהירה לקורונה בדיקת קורונה ביתית
סוג בדיקת PCR לפני טיסה בדיקת אנטיגן לפני טיסה בדיקת אנטיגן
זמן תשובה תוך כ-24 שעות 30 דקות 15 דקות
הגוף הדוגם טרגט טרגט הנבדק
139 ש"ח 69 ש"ח 1 ב-23, 4 ב-80
מחיר אחרי הנחות 119 ש"ח למשלמים בכרטיס אשראי שופרסל. מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD של אל-על יוכלו לשלם על הבדיקה בנקודות – 80 נקודות לבדיקה 49 ש"ח לחברי מועדון שופרסל SUPREME, בקנייה מעל 100 ש"ח בחנות, לא כולל תרופות

 

נזכיר כי כפי שפרסמנו באתר פואנטה, אפשר גם לעשות בדיקת קורונה טרום טיסה גם בסופר-פארם (בחלק מהסניפים).

פואנטה בטלגרם

 

מעוניינים לבצע בדיקה סרולוגית? היכנסו לכתבה בדיקות סרולוגיות: מחיר, איפה עושים בדיקה סרולוגית פרטית ומה תוקפה?


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות