גרמין PAY מתרחב: גם בעלי כרטיס אשראי MAX יכולים לשלם בשעון גרמין

גרמין PAY מתרחב: גם בעלי כרטיס אשראי MAX יכולים לשלם בשעון גרמין

יותר ויותר אנשים שיש להם שעון גרמין כבר יכולים להשאיר את הארנק בבית ולשלם בחנויות בגרמין PAY. כל הפרטים – בכתבה

גרמין PAY
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תשלום ללא מגע הולך ומתרחב, ועכשיו גם גרמין מרחיבה את שירות גרמין PAY – שירות התשלומים בשעון גרמין. לפני כשנה וחצי GARMIN הייתה הראשונה להציע תשלום ללא מגע למחזיקי מאסטרקארד באמצעות שעון חכם של גרמין. עכשיו גם בעלי כרטיס אשראי MAX יכולים להשאיר את הארנק בבית ואפילו את הסלולרי בבית – אם יש להם שעון גרמין.

לשלם בגרמין PAY – פרטים נוספים

כאמור, חברת GARMIN הייתה הראשונה להשיק בישראל את שירות התשלומים גרמין PAY באמצעות שעונים חכמים – עוד הרבה לפני שהושק בישראל APPLE PAY, לפני שחברת מקס החלה לאפשר תשלום ללא מגע, לפני שויזה הכריזה על CALPAY והרבה לפני שישראכרט הכריזה על ANYPAY.

גרמין PAY

ההכרזה הייתה בינואר 2020, אבל החיסרון היה שמי שרצה לשם בשעון חכם של גרמין באמצעות שירות GARMIN PAY, יכול היה לעשות זאת רק אם היה לו כרטיס אשראי של מאסטרקארד.

עכשיו מודיעה החברה על הרחבת שירות גרמין PAY גם ללקוחות כרטיסי האשראי של MAX המחזיקים בכרטיס מסוג ויזה ומאסטרקארד.

בחברת רונלייט, המפיצה הרשמית של GARMIN בישראל, צופים כי היקף הפעילות יגדל – גם לאור המודעות המתרחבת לתשלומים ללא מגע בציבור, וגם לאור התרחבות הטמעת מסופוני ה-EMV (התקן שמאפשר תשלום ללא מגע). לדברי אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, הפוטנציאל הוא אדיר במדינה בה שוק הסלולר נשלט ברובו על ידי משתמשי אנדרואיד, אשר רוצים פתרון אלגנטי לתשלום באמצעות השעון: "אני מאמין כי עם הרחבת השירות ושיתופי הפעולה עם חברות אשראי נוספות, נראה עד לסוף שנת 2021 צמיחה משמעותית נוספת בתחום".




"תשלום ללא מגע בגרמין PAY – איך זה עובד?

שירות התשלומים גרמין PAY הוא שירות מאובטח שמאפשר ללקוחות לשלם באמצעות מגוון דגמי שעוני GARMIN בבתי עסק ישירות מפרק כף היד, בטכנולוגיית Contactless (ללא מגע) באמצעות שעונים חכמים התומכים ומתחברים לטלפונים חכמים בעלי כל מערכות ההפעלה, הן אנדרואיד והן iOS.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כדי לבצע רכישה באמצעות GARMIN PAY, יש להזין את פרטי האשראי באופן חד פעמי אל הארנק הדיגיטלי המאובטח ביישום GARMIN CONNECT, לאחר מכן בוחרים בכרטיס בו רוצים להשתמש (ניתן להזין עד 5 כרטיסי אשראי לשעון) ומאותו הרגע כל שנדרש הוא לקרב את השעון אל קורא הכרטיסים בקופה ולשלם.

פואנטה בטלגרם

לצורך החדרת המודעות, מציעות גרמין ו-MAX הטבה ללקוחות שיבצעו תשלום ראשון עם השעון: בקבוק ספורט בשווי 49 ₪ במתנה.

רוצים לשמוע עוד על תשלומים חכמים? האזינו לפוקדאסט לטריפל

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות