גלקסי WATCH 4: הפעם השעון החכם של סמסונג קיבל שדרוג אמיתי

גלקסי WATCH 4: הפעם השעון החכם של סמסונג קיבל שדרוג אמיתי

החל משדרוג יכולות המדידה ועד מערכת הפעלה של גוגל – השעון החכם סמסונג גלקסי WATCH 4 רוצה לתת פייט לאפל WATCH. ויש בונוס – תדעו כמה אתם נוחרים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

את השקת השעון החכם החדש של סמסונג היא החליטה לתזמן במקביל להשקת שני הסמארטפונים המתקפלים שלה, גלקסי Z FLIP3 וגלקסי Z Fold3 ובמקביל להשקת אוזניות Busd2 – ולכן אולי פספסתם את העובדה שסמסונג גלקסי WATCH 4 הוא שעון חכם שמציע קפיצת מדרגה.

וזה לא רק בגלל התכונה האפילו קצת משעשעת, של זיהוי נחירות במהלך השינה. ההתלהבות מהשעונים החדשים היא בגלל כמה חידושים מעניינים – החל מחיישן אלקטרוני לקצב הלב ועד מערכת ההפעלה: דגמי Galaxy Watch 4 מגיעים עם מערכת הפעלה של גוגל ולא עם טייזן (מערכת ההפעלה של סמסונג).

סמסונג משיקה למעשה סדרה הכוללת שני דגמים – גלקסי ווטש 4 (Galaxy Watch4) וגלקסי  ווטש 4 קלאסיק (Galaxy Watch4 Classic).

פואנטה בטלגרם

  • שעון חכם סמסונג Galaxy Watch4: לשימוש יום יומי. הדגמים זמינים בגדלים 40 מ"מ ו-44 מ"מ. מגיעים בגרסת בלוטות' ובגרסת LTE.
  • שעון חכם סמסונג Galaxy Watch4 קלאסיק: דגמים יוקרתיים בתוספת לוח השעון (בזל) המסתובב. זמינים בגדלים 42 מ"מ ו-46 מ"מ. מגיעים בגרסת בלוטות' ובגרסת LTE.

ביו-אקטיב (BioActive) בגלקסי WATCH 4: חיישן 3 ב-1

עיקר גאוותה של סמסונג בשעון החכם גלקסי WATCH 4 הוא בחיישן BioActive, שהיא מגדירה כפורץ דרך.

החיישן החדש משתמש בשבב ייעודי כדי להפעיל במדויק שלושה חיישני בריאות: מד דופק אופטי (PPG), חיישן אלקטרוני לקצב לב (ECG) וחיישן ביואלקטרוני למדידת BMI ואחוזי שומן (BIA). המשתמש יכול לנטר את לחץ הדם שלו, להבחין בפעימות לב חריגות שמובילות לפרפור חדרים, למדוד את רמת החמצן בדם ולחשב לראשונה את הרכב הגוף שלו.

בסמסונג אומריים כי תוך 15 שניות חיישני השעון קולטים ומעבדים לא פחות מ-2,400 נתונים.

חשוב לדעת שיכולות מדידת לחץ דם / ECG נמצאות כרגע בתהליכי אישור של משרד-הבריאות בישראל. סמסונג צופה שיכולות אלו יוטמעו בשעוני WATCH4 במהלך רבעון 4 של שנת 2021.

גלקסי WATCH 4: הפעם עם גוגל maps

זה לא שהשעונים החכמים של סמסונג היו גרועים עד עכשיו, אבל הבחירה לשלב בהם את מערכת ההפעלה טייזן הגבילה אותם.

 

בסדרת גלקסי Watch 4, סמסונג מציעה לראשונה את מערכת ההפעלה אנדרואיד WEAR OS של גוגל (ועליה מולבש One UI Watch). כך, סמסונג עדיין מציעה את האפליקציות והשירותים שלה, אבל הגישה לחנות האפליקציות של גוגל משנה את החוויה וזה בא לידי ביטוי בראש ובראשונה בכך שאפשר להתקין את גוגל מפות (Google Maps).




חלק מהאקו-סיסטם – אפליקציות בסמארטפון מתעדכנות בשעון

למעשה, כעת התיאום בין השעון לטלפון יהיה הרבה יותר גדול – המערכת יודעת להתקין על השעון אפליקציות בהתאם לאפליקציות המותקנות בסלולר ותחסוך למשתמש להגדיר פעמיים הגדרות כאלה ואחרות (למשל, השעון העולמי בשעון יוצג בהתאם להגדרות השעון העולמי בטלפון של המשתמש).

בסמסונג כאמור השיקות את גלקסי ווטש 4 במקביל להשקת הסמארטפון המתקפל פליפ 3 ופולד 3, ובמקביל להשקת האוזניות BUDS2. המסר של סמסונג לצרכנים הוא שהחברה מחזקת את האקו-סיסטם שלה. דגמי Galaxy Watch 4 הם חלק מאותה מערכת סגורה. הם עובדים מצוין עם הסמארטפונים של החברה ועם אוזניות סמסונג. אם המשתמש הגדיר בסמסונג גלקסי S21  אולטרה שלו מצב לא להפריע, למשל, ההגדרה תסתנכרן גם בשעון.

בנוסף, יש תמיכה באפליקציות צד שלישי ואפשר להאזין לשירים ללא חיבור לסמארטפון באמצעות ספוטיפיי למשל.

תמיד אמרו לכם שאתם נוחרים ולא האמנתם? עכשיו תדעו

כפי שציינתי בתחילה, אחת התכונות החדשות האחרות בגלקסי WATCH 4 היא דיווח על הנחירות שלכם… כן כן, אם תמיד אמרו לכם שאתם נוחרים ואפילו קצת נעלבתם, כי הייתם בטוחים שזו סתם השמצה פרועה, באמצעות גלקסי ווטש 4 תוכלו לדעת אם אתם נוחרים וכמה…

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

סמסונג שדרגה את יכולת הניטור שינה בהיבט הזה, תוך שכמובן אתם ממשיכים לקבל ניקוד על מצב השינה, ניטור של רמת החמצן בדם ועיבוד של המידע.

גלקסי WATCH 4 – תכונות נוספות

סמסונג שילבה כאן מעבד 5NM הראשון במכשיר Galaxy Watch – עם מעבד מהיר יותר ב-20% מגלקסי WATCH 3, עם 50% יותר זיכרון מובנה ומעבד גראפי שמהיר פי עשרה מהדור הקודם.

 

  • עמידות במים ואבק בתקנים 5ATM ו-IP68
  • עמידה בתקן הצבאי MIL-STD-810G לעמידות מוגברת
  • רזולוציית מסך של 450X450 פיקסלים
  • שטח אחסון של GB16
  • טכנולוגיית eSIM
  • 40 שעות סוללה
  • טעינה של חצי שעה מספקת עד 10 שעות סוללה

גלקסי WATCH 4 – מחיר וזמינות

כל דגמי השעון החכם של סמסונג Galaxy Watch4 ו-Galaxy Watch4 Classic יהיו זמינים לרכישה בחנויות הנבחרות החל מתחילת ספטמבר. לשני השעונים מגוון רצועות. פני שעון ניתנים להתאמה אישית.

מחיר שעון חכם גלקסי WATCH 4

שעון חכם סמסונג גלקסי WATCH 4

  • מ-1000 ש"ח לגרסאות בלוטות'
  • מ-1,250 ש"ח לדגמי LTE

בעת ההשקה, גרסת 40 מ"מ תהיה זמינה בשחור, כסף, וזהב ורוד, וגרסת 44 מ"מ תגיע בשחור, כסף וירוק.

מחיר שעון חכם גלקסי WATCH 4 קלאסיק

שעון חכם סמסונג גלקסי WATCH 4 קלאסיק

  • מ-1500 ש"ח לגרסאות בלוטות'
  • מ-1,650 ש"ח לדגמי LTE

צבעים: שחור וכסף.

 

כל התשובות לכל השאלות שלכם על המוצרים החדשים של סמסונג – בפרק מיוחד של פודקאסט טריפל. האזינו!

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות