טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי - הדגם החדש מגיע לחנויות במחיר תחרותי

טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי – הדגם החדש מגיע לחנויות במחיר תחרותי

סדרת הטלוויזיות Xiaomi Mi TV P1 של שיאומי כוללת שלושה גדלים, ביניהם טלוויזיה 55 אינץ'. כל הדגמים מגיעים עם אנדרואיד TV ואיכות המסך שודרגה

טלוויזיה 55 אינץ'
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כשנה וחצי אחרי השקה מוצלחת שצל של טלוויזיה שיאומי בישראל, כעת קבוצת המילטון משיקה בישראל את סדרת ההמשך: סדרת Xiaomi Mi TV P1. הסדרה מגיעה בשלושה גדלים: 32, 43 ו-55 אינץ' – אשר בשלושתם יש פאנל LED משודרג ביחס לדגמים הראשונים שהושקו בארץ. מדובר בטלוויזיות אנדרואיד TV עם תמיכה מלאה בעברית, כאשר טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי נמכרת במחיר של כ-2,500 ש"ח – מחיר תחרותי ביחס לשוק. המטרה של המילטון היא להפוך את טלוויזיות שיאומי לפופולריות כמו הסמארטפונים של המותג.

טלוויזיה 55 אינץ' שיאומי מסדרת Xiaomi Mi TV P1 – גם העיצוב שונה

כאמור, סדרת Xiaomi Mi TV P1 של טלוויזיות שיאומי מהווה סדרת המשך משודרגת לסדרה הראשונה שהושקה בארץ בפברואר 2020 – בדיוק לפני שמגפת הקורונה החלה להכות בארץ. מן הסתם, הסגרים והבידודים תרמו תרומה יפה לחדירה המהירה של טלוויזיות שיאומי בישראל, וכיום המילטון מדווחת על נתח שוק של כ-7%.

הסדרה החדשה מחליפה את הסדרה הישנה, וכאמור כוללת כרגע 3 גדלים, אשר המעניין שבהם הוא טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי, משום שזה הגודל היותר פופולרי. בהמשך ישווק דגם נוסף בגודל 50 אינץ'.

פואנטה בטלגרם

מדובר בטלוויזיה שבה החברה שמה דגש לא רק על המפרט הטכני, אלא גם על העיצוב. לכן, היא מציעה כאן טלוויזיה עם מסגרת צרה במיוחד כמעט ללא שוליים.

כל הדגמים מצוידים בפאנל מסוג LED ומציעים זווית צפייה רחבה של עד 178 מעלות, אך רק השניים הגדולים יותר (טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי וטלוויזיה 43 אינץ' של שיאומי) מספקות איכות צפייה ברזולוציית 4K (3840×2160) בקצב רענון 60Hz.




 

כמו כן, שני הדגמים תומכים ב-Dolby Vision, Dolby Audio ו-DTS-HD, לצד תמיכה בתקן הצפייה HDR10 (בדגם 43 אינץ').

היתרון בדגם הנוכחי של טלוויזיה 55 אינץ' של שיאומי הוא בתמיכה בתקן הצפייה HDR10+ , וזאת בדומה לתמיכה שמציעות היצרניות הגדולות בדגם הזה (למשל טלוויזיות סמסונג וטלוויזיות LG).

דגם 32 אינץ' מספק איכות צפייה ברזולוציית HD (1366×768) בקצב רענון 60Hz, ותמיכה ב-Dolby Audio ו-DTS-HD.

Android TV 10 עם תמיכה מלאה בעברית

הטלוויזיות החדשות של שיאומי מתבססות על מערכת ההפעלה אנדרואיד TV ,- אך שוב יש הבדלים בין הדגמים. בעוד שדגם 32 אינץ' מגיע עם מערכת אנדרואיד TV 9.0), טלוויזיה 55 אינץ' ו-43 של שיאומי תומכות באנדרואיד TV.


 

כמובן, מתוך כך יש תוכן בלתי מוגבל ותמיכה מלאה בעברית באפליקציות המובנות, כמו נטפליקס, יוטיוב, ספוטיפיי וכו'. מעבר לכך המערכת מציעה אלפי אפליקציות נוספות הניתנות להורדה באמצעות חנות האפליקציות, בניהן סלקום טיוי, Sting TV, Next TV YES+ ועוד.

גוגל אסיסטנט

אמנם גוגל אסיסטנט לא ממש פעיל בישראל ועדיין לא תומכת בעברית, אבל כדאי לדעת שטלוויזיות שיאומי בסדרת MI TV P1 מציעות תמיכה מלאה בעוזרת הקולית Google Assistant, המאפשרת הפעלה קולית של מגוון רחב של מוצרי בית חכם.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אם גוגל תואיל להוסיף את ישראל למדינות הנתמכות בגוגל אסיסטנט, התכונה הזאת ודאי תהיה שימושית מאוד.

כמו כן, ישנה תמיכה מלאה ב-Chromcast, המאפשרת הזרמת מדיה אלחוטית ישירות מהסמארטפון או הטאבלט.

שלט הטלוויזיה מציע קישוריות אלחוטית מלאה באמצעות Bluetooth, והוא כולל מיקרופון מובנה המאפשר חיפוש קולי של מגוון תכנים בלחיצת כפתור.

מחירים וזמינות

  • טלוויזיית Mi TV P1 32 – כ-1,200 ש"ח
  • טלוויזיית Mi TV P1 43  – כ-1,850 ש"ח
  • טלוויזיית Mi TV P1 55 – כ-2,500 ש"ח

קראו סקירות על מכשירי שיאומי באתר פואנטה

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות