מברשת שיניים חשמלית אורל בי iO: צחצוח יותר יסודי ומחיר יותר גבוה, אבל יש פתרון

מברשת שיניים חשמלית אורל בי iO: צחצוח יותר יסודי ומחיר יותר גבוה, אבל יש פתרון

אורל בי iO היא מברשת שיניים חשמלית חדשנית בטכנולוגיה מגנטית. המחיר בארץ גבוה מאוד ביחס לעולם. היכנסו לכתבה והבינו למה ואיך תוכלו להוזיל אותו

מברשת שיניים חשמלית אורל בי iO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

מצחיק איך הפכה מברשת שיניים ממוצר טיפש ומשעמם למוצר חכם ומעניין. אחת הדוגמאות הכי טובות לכך היא מברשת השיניים אורלי בי iO – מברשת השיניים החשמלית החדשה של Oral B. בעולם היא כבר הושקה, ולארץ היא מגיעה בימים אלה כשהיא מלווה בהכרזות שאנחנו מכירים מעולמות אחרים – החל מעולם הרכב ועד עולם הסלולר: "דור חדש של מברשות שיניים", "טכנולוגיה חדשנית שלא קיימת אצל המתחרות", "עידן חדש בהיגיינת הפה" ועוד.

גם המחיר של מברשת השיניים החשמלית אורל בי iO הוא מחיר חסר תקדים למברשת שיניים חשמלית. מדובר בכ-1,200 ש"ח למברשת עצמה, ובתשלום קבוע נוסף על הראשים (שהם ייחודיים למברשת הזאת, כך שלא ניתן להשתמש בראשים שקניתם בעבר לדגמים אחרים).




אחת הסיבות למחיר הגבוה היא שתאגיד פרוקטר אנד גמבל, המחזיק במותג אורל בי, חתם על הסכם עם סופר-פארם לשווק את המברשת בבלעדיות למשך כחצי שנה – מה שאומר שאם תחפשו אותה בחנויות אחרות, זולות יותר, תתקשו למצוא אותה. זה לא אומר כמובן שלא תוכלו לייבא אותה בעצמכם בייבוא אישי – ולשלם פחות (ראו דוגמאות בהמשך).

מברשת חשמלית אורל בי ORAL B iO

 

אמנם החברה מבטיחה ששימוש במברשת הזאת מפחית את הצורך בביקור אצל רופא שיניים, אבל את הטענה הזאת אפשר יהיה לבדוק כמובן רק בעוד כמה שנים, מפני שמדובר בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לאורל בי.

אז על מה כל המהומה? הנה הפרטים על המברשת החדשה, בקרוב גם נפרסם סקירה מלאה כאן באתר פואנטה:

מברשת שיניים אורל בי iO – טכנולוגיה חדשה וממשק חדש

גולת הכותרת של מברשת השיניים החשמלית אורל בי iO היא בטכנולוגיה. עד כמה שמברשת שיניים נראית כמו מוצר פשוט, המוצר הזה כולל פיתוחים טכנולוגיים שונים שנוגעים לאופן שבו הסיבים של המברשת זזים, מנקים את השיניים, מגיעים לכל חלקי הפה ועוד.

עד כה, רוב מברשות השיניים החשמליות של Oral-B הופעלו בטכנולוגיה סיבובית שיצרה רטט על השיניים. במברשת השיניים החשמלית אורל בי iO שולבה לראשונה טכנולוגיה חדשה שפותחה על ידי החברה: טכנולוגיה מגנטית. המנוע המגנטי מעביר אנרגיה ישירות לקצה סיבי המברשת, מה שיוצר ויברציות עדינות מאוד וסיבוב מהיר. התוצאה היא לא רק פעולה הרבה יותר שקטה ולא רק פחות התזה, אלא לטענת החברה גם צחצוח הרבה יותר טוב ויסודי.

בחברה אומרים כי הנסיינים של אורל בי, שהתנסו במברשת בתום 6 פיתוח, דיווחו על:

• 100% יותר בהסרת אבנית – לאחר שמונה שבועות
• 100% יותר של חניכיים בריאות – לאחר שבוע אחד
• פי 6 – הסרת אבנית לאורך קו החניכיים
• 83% מהחולים עם חניכיים נפוחות עברו לחניכיים בריאות – תוך שמונה שבועות

רוצים מברשת חדשה? תצטרכו גם ראשים חדשים (יותר יקרים)

אורל בי מציעה כאן כאמור טכנולוגיה חדשה, ובהתאם גם ראשי המברשת שמתאימים לה הם ראשים שונים מכל אלה שהיא שיווקה עד כה.

מדובר בראשים מגנטיים. הם עדיין לא נמכרים על המדפים, אך צפויים להיות יקרים יותר מהראשים הקודמים (אשר אפשר למצוא להם גם ראשים מקבילים לא מקוריים יותר זולים).

תכונות נוספות במברשת שיניים חשמלית Oral-B iO

אורל בי iO – תצוגה על מסך מגע צבעוני

הסדרה כוללת כמה דגמים, כולם כוללים צג מגע, אך היקר שביניהם מגיע עם צג מגע צבעוני.

פואנטה בטלגרם

על הצג המשתמש רואה תצוגה האינטראקטיבית המאפשרת ניווט בין תכונות המברשת והתאמה אישית: אימו'גי מסביר פנים כמו סמיילי פרצוץ עצוב ועוד בחירת מצבי צחצוח, הגדרות שפה ותזכורות להחלפת ראש המברשת.

Oral-B iO – חיישן לחץ דו כיווני

מי שיש לו מברשת שיניים חשמלית כבר מכיר את התכונה שמתריעה בפני המשתמש אם הוא מפעיל יותר מדי לחץ על השיניים או על החניכיים. בסדרת אורל B oI יש גם התראה חיובית – כאשר הלחץ הוא אופטימלי המשתמש מקבל חיווי ירוק וכך יודע שהוא יכול להמשיך.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מטען מגנטי

בדגם הזה יש בשורה גם בהיבט של טעינת המברשת. המטען הוא מטען מגנטי שמספק טעינה מלאה מהירה תוך עד שלוש שעות בלבד. תצוגת המברשת מספקת מחוון עוצמת סוללה קל לקריאה.

האם אתם מגיעים לכל האזורים? בדקו באפליקציה

כמו בדגם Oral b GENIUS X שהושק לפני כשנתיים וכלל בינה מלאכותית, גם כאן המברשת כוללת חיישן שצובר ומעבד מידע על הצחצוח של המשתמש. מאחר שכל אדם נוטה לצחצח קצת אחרת ולעתים הוא לא מגיע לכל חלקי הפה, המעקב הזה מאפשר לו ללמוד מהטעויות שלו ולשפר את הצחצוח. את ההמלצות אפשר לראות באפליקציית Oral-B בגרפיקה תלת ממדית, המציגה את כל האזורים בפה ומנחה את המשתמשים להשלמת 100% משטח הצחצוח.

טיימר במברשת – האם אתם מצחצחים מספיק זמן?

כאמור, בדגם הזה מוטמע טיימר במברשת עצמה. הטיימר החזותי עוקב אחר משך הצחצוח ומגלה לכם אם אתם מתעצלים או שהשלמתם שתי דקות מלאות של צחצוח. סמלי סמיילי בתצוגה מאפשר למשתמשים לדעת אם השיגו את מטרתם.

מברשת שיניים חשמלית Oral-B iO – המחיר בישראל הכי יקר בעולם

כאמור, תאגיד P&G (פרוקטר אנד גמבל) בחר ברשת הפארם הגדולה והיקרה סופר-פארם לשווק את המברשת באופן בלעדי במשך כחצי שנה.

מבחינת פרוקטר אנד גמבל, המחיר המומלץ לצרכן הישראלי שסובל מיוקר המחיה בכל התחומים, הוא 1,200 ש"ח – ומהמחיר הזה נגזרים מבצעים.

אלא שבדיקה פשוטה באתרים בינלאומיים מגלה שמדובר במחיר גבוה מאוד (מה הפלא? ככה זה כשמונעים תחרות).

מי שמעוניין לרכוש את מברשת השיניים החשמלית במחיר נמוך יותר יכול פשוט להזמין אותו אונליין מאתרים בחו"ל. הנה שתי דוגמאות:

  • דרך אתר אמריקן אאוטלטס, המחיר הוא 901 ש"ח.
  • באמזון מצאנו את Oral B iO בכ-190 דולר + משלוח ב-60 דולר, כלומר כ-840 ש"ח כולל משלוח.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות