אפליקציית מוביט תאפשר תשלום בסלולרי על תחבורה ציבורית

אפליקציית מוביט תאפשר תשלום בסלולרי על תחבורה ציבורית

כחלק מרפורמת התשלומים, מתחילה לפעול אפליקציית מוביט לתשלום בסלולרי על תחבורה ציבורית. כך זה עובד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בין אם אתם נוסעים בתחבורה ציבורית באופן קבוע ובין אם מדי פעם, אתם כבר לא תלויים ברב קו. אפליקציות התשלום החדשות יוצאות לדרך, כך שהחל מ-15.12 ניתן לשלם בסלולרי עבור נסיעות בתחבורה הציבורית גם באמצעות אפליקציית Moovit. מדובר בשיתוף פעולה בין Moovit לבין אפליקציית פנגו, כשהמטרה היא שהנוסעים יקבלו את כל המידע באפליקציה אחת: תכנון נסיעה, מידע על תחבורה וגם תשלום קל ונוח. התשלום מאפשר לנוסע לשלם בסלולרי על נסיעה בתחבורה ציבורית ללא כרטיסים, ללא מזומן וללא צורך בטעינה מראש.

אפליקציית מוביט לא לבד. כפי שפרסמנו כאן בפואנטה, גם חברת ישראכרט משיקה את האפליקציה שלה, ששמה ANYWAY – והיא פתוחה ללקוחות כל חברות האשראי.

אפליקציית מוביט לתשלום בסלולרי על תחבורה ציבורית

בשלב הראשון אפשרות התשלום תהיה זמינה בכל קווי האוטובוס בישראל והחל מ-1.2 גם ברכבת ישראל ובכרמלית. בעתיד יתכן שיתווספו לשירות אמצעי תחבורה ציבורית נוספים.

מוביט

היתרון, כאמור, הוא הגמישות. אחרי שהופסקה אפשרות השימוש במזומן באוטובוסים, הרפורמה הזאת תאפשר לנוסעים קבועים וגם למי שלא נוסעים בתחבורה ציבורית באופן קבוע, לרבות תיירים, להשתמש בה בקלות ובאופן מזדמן.

יתרון נוסף הוא הדיוק: במקום לטעון מראש את הכרטיס בסכום שאתם מניחים שתצטרכו, באפליקציה התשלום מתבצע בדיעבד. האפליקציה בוחנת בסוף כל חודש את כלל הנסיעות של הנוסע ומחייבת אותו לפי השילוב המשתלם ביותר עבורו.

חישוב התעריף לכל נסיעה נעשה על פי נוסחה חדשה שמחשבת את עלות הנסיעה על פי מרחק הנסיעה בהתאם לשישה רדיוסים שנקבעו על ידי משרד התחבורה, עם תקרת הוצאה יומית והנחה על תקרת הוצאה חודשית. לא צריך להתחייב מראש על חופשי חודשי/שבועי/יומי – משלמים בסוף החודש, רק על מה שנוסעים בפועל.

אל תישארו בחוץ… לחצו כאן וקבלו עדכונים חמים בטלגרם >

הזכאים להנחות בתחב"צ כמו נוער, סטודנטים, אזרחים ותיקים ונכים, ימשיכו ליהנות מהתעריפים המופחתים, דרך הגשת בקשה באפליקציה.

כאמור, שיתוף הפעולה בין אפליקציית מוביט לפנגו מיועד לתת למשתמש ליהנות משירות שמקבץ את כל צרכי התחבורה שלו, החל מתכנון הנסיעה ועד התשלום (Mobility as a Service). מדובר בשתי אפליקציות התחבורה הפופולריות בישראל, שלכל אחת למעלה מ-2 מיליון משתמשים בארץ.

מלבד אפשרות התשלום, Moovit מספקת את כל המידע הנדרש על מסלולי נסיעה בתחבורה הציבורית בישראל ואף מסלולים משולבים הכוללים מוניות, אופניים, קורקינטים שיתופיים, קארפול ועוד. כעת עם השקת שירות התשלומים, למשתמשי Moovit יש את כל מה שצריך על מנת לתכנן נסיעה, להתעדכן בזמן אמת ולשלם בתחבורה הציבורית בדרך הקלה והנוחה, ללא התחייבות מראש והכל באפליקציה אחת. חברת פנגו מספקת את תשתית חשבונות המשתמשים, הסליקה והתשלום לפעילות האפליקציה.

אפליקציית מוביט לתשלום על תחבורה ציבורית: כך זה עובד

אם יש לכם כבר אפליקציית מוביט – אין צורך להוריד אפליקציה נוספת, רק לעדכן לגרסה האחרונה. יש להירשם בתוך האפליקציה לשירות התשלומים. משתמשים שיש להם גם חשבון באפליקציית פנגו יוכלו לבחור אם לקשר את חשבון הפנגו שלהם כאמצעי התשלום על נסיעות בתחב"צ.

לאחר השלמת תהליך פתיחת החשבון, כדי לשלם על נסיעה, יש לפתוח את אפליקציית Moovit עם העלייה לאוטובוס ומהמסך הראשי לבחור באפשרות של ״תיקוף נסיעה״.

בשלב זה תופעל המצלמה, ועל הנוסע לסרוק בעזרתה את מדבקות קוד ה-QR הייעודיות שהודבקו בקרבת הדלתות של כל קווי האוטובוסים בישראל. לאחר הסריקה, יש לבחור את תחנת היעד או מרחק הנסיעה, לאשר, ואישור הנסיעה יופיע מיידית באפליקציה ויהיה זמין להצגה לנהג או למפקח.

המשתמשים יכולים גם לראות את פירוט הנסיעות והחיובים שלהם בכל עת באפליקציה.

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     


    היה לכם מעניין?
    לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות