סמסונג גלקסי Z Flip3: סמארטפון מתקפל עמיד יותר מקודמו ובמחיר מפתיע

סמסונג גלקסי Z Flip3: סמארטפון מתקפל עמיד יותר מקודמו ובמחיר מפתיע

הדור החדש של הפולד הוא סמסונג גלקסי Z Flip3, שמבטיח עמידות יותר גבוהה ומחיר יחסית נגיש עבור סמארטפון מתקפל

גלקסי Z Flip 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם עד עכשיו לא שקלתם לקנות סמארטפון מתקפל, סמסונג ממש רוצה שתשקלו זאת בפעם הבאה שתחליפו מכשיר – ואם יש לכם תקציב מוגבל היא מציעה לכם את סמסונג גלקסי Z FLIP 3.במקביל, היא משיקה את סמסונג גלקסי Z FOLD 3 – אבל הוא הרבה יותר יקר. מדובר בשני מכשירים עם מסך גמיש – האחד מתקפל בצורת ספר והשני בצורת צדפה, וכל אחד מהם הוא שדרוג של הדגם הקודם בסדרה. בסמסונג אומרים שהם שדרגו את המכשירים בהתאם לדרישות שהגיעו מהצרכנים. הפער בין שני הדגמים מגיע ליותר מ-3000 ש"ח.

מחיר גלקסי Z Flip 3

לגבי המחיר, חשוב לזכור שגלקסי Z פליפ הוא עקרונית דגם הרבה יותר זול מהדגם המתקפל השני של סמסונג (פולד), והמחיר שלו יותר דומה למחיר של סדרת הפרימיום גלקסי S. המחיר המוזל נובע מכמה סיבות, ביניהן העובדה שיש לו פחות מצלמות וכמובן הקיפול השונה.

סמסונג השיקה את הדגם הזה בין היתר כדי לאפשר לצרכנים לקנות מכשיר מתקפל במחיר יחסית נגיש.

 

פואנטה בטלגרם

ומה באמת המחיר? אמנם גלקסי Z Flip 3 יגיע לחנויות רק בעוד כחודש, מיד לאחר ראש השנה, אבל חלק מהחנויות כבר פרסמו את המחיר ומאפשרת להזמין אותו בהזמנה מוקדמת.

כך למשל, היבואנית סאני מאפשרת להזמין אותו בהזמנה מוקדמת במחיר של 3,750 ש"ח ומבטיחה מתנות למזמינים, אבל לא כדאי להזמין במחיר הזה – כי סאני היא רשת יקרה ותמיד אפשר למצוא מחיר יותר נמוך. המחיר בדינמיקה למשל הוא 3,600 ש"ח.

כאמור, יחסית לסמארטפון מתקפל זה מחיר לא גבוה, כאשר גלקסי Z Fold3 נמכר במחיר כפול של כ-6,700 ש"ח לנפח אחסון של 512GB, ו-6,350 ש"ח ל-256GB.

בסמסונג ישראל מעריכים שהלקוחות שיזמינו בהזמנה מוקדמת יוכלו לקבל את המכשירים אחרי ראש השנה, ושאר הצרכנים יוכלו לקנות את המכשירים בחנויות בערך באמצע ספטמבר 2021.

גלקסי Z Flip 3 – מידע נוסף

מסך גמיש הוא המצאה מטורפת, אך רוב הצרכנים עדיין לא קונים את הסמארטפונים המתקפלים מסיבות שונות, החל מהמחיר ועד החשש מנזק שייגרם למכשיר ויהיה קשה לתקן.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לגבי העמידות – זה אחד הדברים שסמסונג שדרגה בדגם הזה לעומת הדגם הקודם, מתוך הבנה שהצרכנים זקוקים לביטחון שהמכשיר יהיה כמה שיותר חסין גם לשברים וגם למים.

סמסונג גלקסי Z Flip 3 הוא מכשיר דור 5 עמיד למים בתקן IPX8, ובכך הופך לסמארטפון המתקפל הראשון עם תכונה כזו. בנוסף, הוא מיוצר מזכוכית גורילה גלאס VICTUS, אשר אמורה להיות חזקה פי 6 מגורילה גלאס 6. המסגרת היא מסגרת אלומיניום שאמורה להגן על פינות המכשיר במקרה של נפילה.

בסמסונג אומרים כי הצרכנים גם ביקשו מכשיר דק יותר. הדגם החדש קצת יותר דק מקודמו – ב-10 מ"מ (כ-158 מ"מ, לעומת כ-168 מ"מ).

כמו בדגם הקודם, גם הפעם הדגש הוא על סמארטפון שמאפשר למשתמש לבצע כמה משימות במקביל – כמו למשל צפייה בסרטון ומענה להודעות וואטס-אפ.

גלקסי Z Flip3 – מסך ומצלמות

אחת התכונות שחשובות לאנשים בסמארטפון הוא המצלמות – וכאן סמסונג לא שדרגה מספיק את מה שהיא מציעה. למכשיר יש רק שתי מצלמות אחוריות – שתיהן של 12MP. המצלמה הקדמית היא של 10MP.

כאשר המכשיר פתוח, גודל המסך מגיע ל-6.7 אינץ'. יש לו קצב רענון מהיר של 120HZ.

המסך החיצוני עדיין קטן וגודלו 1.9 אינץ', אך סמסונג טוענת שהוא הוגדל פי 4. אפשר לראות בו התראות בלי לפתוח את הטלפון.

אחד היתרונות של של המסך הקטן הוא שאפשר לצלם סלפי ולראות את התמונה מבלי לפתוח את המכשיר. למעשה, אפשר לצלם בלי להחזיק בכלל את המכשיר, פשוט למקום אותו בצורת 90 מעלות ולצלם.




גלקסי Z Flip3 – סוללה, מעבד ונפח אחסון

המכשיר מגיע רק בנפח אחסון אחד, של 256GB, עם זיכרון עבודה של 8GB.

הסוללה לא מאוד חזקה, ומגיעה בהספק של 3,300mAhx.

המעבד, לעומת זאת חזק מאוד – סנאפדרגון 888.



 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

     

     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות