פוקו X3 GT - מכשיר סלולרי זול עם חומרה חזקה וטעינה סופר מהירה

Poco X3 GT – מכשיר סלולרי זול עם חומרה חזקה וטעינה סופר מהירה

POCO X3 GT הוא המכשיר הכי מתקדם בסדרה – והוא פונה למי שמחפש מכשיר סלולרי זול טוב. החברה מציעה כאן מעבד יותר חזק וטעינה מהירה במיוחד, כולל מטען באריזה. פרטים בפואנטה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

שיאומי ממשיכה להציע למי שמחפש סמארטפון זול וטוב אפשרויות חדשות – והפעם מדובר בעוד מכשיר של המותג POCO מסדרת פוקו X3. הדגם החדש פוקו X3 GT הוא סמארטפון דור 5 שמציע מעבד חזק וחדש, טעינה סופר מהירה, סוללה ענקית, קצב רענון מסך של 120Hz, מצלמה של 64MP ומטען מהיר שמגיע בערכה (בניגוד לסמארטפונים הרבה יותר יקרים, כמו אייפון וסמסונג גלקסי S21).

פוקו X3 GT – מה עוד הוא מציע?

בשיאומי מתגאים במכשיר הזה במעבד חדש וחזק Dimensity 1100 ובמעבד גרפי עם 9 ליבות. בחברה אומרים שהחומרה הזאת תאפשר ל-פוקו X3 GT להיות מכשיר שמתאים לגיימרים.

POCO X3

 

בנוסף, רכיב הזיכרון הוא זיכרון מהיר ומתקדם – מה שהופך אותו למכשיר פרימיום. פוקו X3 GT מגיע עם זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט, ואחסון של 128GB או 256GB.

דור 5 עם סים כפול

המכשיר מגיע עם תמיכה בשני כרטיסי סים 5G וכן עם תמיכה ב-Wi-Fi 6 (התקן המתקדם של גלישה אלחוטית, שנדרש גם עבור מי שרוצה לגלוש בסיבים האופטיים במהירויות הגבוהות של בזק או פרטנר).

טעינה סופר מהירה

בחברה מבטיחים שאפשר לטעון המכשיר מ-0 ל-100% תוך 42 דקות, בזכות הטעינה הסופר מהירה של 67W. לשם השוואה, בדרך כלל טעינה מהירה מוגדרת טעינה בהספק של 33W.

אוהבים עדכונים על סלולר? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

המטען, כאמור, הוא מטען מהיר מאוד שמצורף בערכה, וזאת בניגוד למה שקורה בסמארטפונים הרבה יותר יקרים כמו אייפון 11, אייפון 11, גלקסי S21, גלקסי Z FLIP3 או גלקסי פולד 3.

סמסונג ואפל משווקות מכשירים עם טעינה מהירה, אבל לא מצרפות מטענים ומאלצות את הצרכנים לשלם עוד מאות שקלים מעבר למחיר הגבוה של הסמארטפונים שלהן, וזאת בניגוד ליצרניות הסיניות – ובראשן שיאומי.

מסך POCO X3 GT

POCO X3 GT מגיע עם מסך LCD בגודל 6.6 אינץ’ אשר כאמור מתאפיין בקצב רענון גבוה של עד 120 הרץ. התצוגה ברזולוציה של +Full HD בפריסה של 1080×2400 פיקסלים. שיאומי מאפשרת כאן זיהוי טביעת אצבע על המסך. בראש המסך נמצאת מצלמת סלפי ברזולוציית 16 מגה-פיקסל.

קצב רענון המסך מתבצע אוטומטית בהתאם לתוכן.




מצלמות – POCO X3 GT

מבחינת מערך הצילום, בגב המכשיר נמצאות 3 מצלמות, אשר העיקרית שבהן היא של 64MP. המצלמה השנייה היא מצלמת עם עדשה רחבה בזווית של 120 מעלות ויש לה חיישן של 8MP.

המצלמה השלישית היא מצלמת מאקרו ברזולוציית 2MP.

שלוש המצלמות מסודרות בגב המכשיר זו מתחת לזו.

פואנטה בטלגרם

שיאומי הטמיעה פילטרים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית ותכונת VLOG חדשה שמייצרת סרטונים קצרים המותאמים לטיקטוק ושאר הרשתות החברתיות.

תכונה נוספת במצלמה היא ה-LAPS.

עמידות גבוהה

במכשיר הזה שיאומי משלבת לראשונה זכוכית גורליה גלאס VICTUS (כמו בגלקסי Z FLIP 3).

סוללה

הסוללה היא סוללת 5,000mAh, שכאמור תומכת בטעינה מהירה בהספק מירבי של 67 וואט דרך חיבור מסוג USB-C.

מחיר POCO X3 GT

המכשיר נמכר כעת בארץ ביבוא רשמי ע"י היבואנית המילטון גם באתר החברה וגם בחנויות אחרות. המחיר המומלץ הוא:

  • 1,500 ש"ח לגרסת 128GB
  • 1,700 ש"ח לגרסת 256GB

קראו סקירות מכשירי סלולר בפואנטה

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות