חדשות נטפליקס: ניוד חשבון ללא מחיקת ההיסטוריה וחבילה זולה עם פרסומות

חדשות נטפליקס: ניוד חשבון ללא מחיקת ההיסטוריה וחבילה זולה עם פרסומות

מי צריך ניוד חשבון בנטפליקס? כמה עולה חבילת נטפליקס זולה עם פרסומות? האם היא תושק בישראל וכמה פרסומות ישודרו בשעה? חדשות נטפליקס

משחקים בנטפליקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בטח יצא לכם לשמוע בימים האחרונים על האפשרות החדשה לניוד חשבון נטפליקס. ויש מצב שאתם שואלים את עצמכם למה זה טוב בעצם. מיד נסביר, וגם נספר על חבילת נטפליקס זולה שכוללת פרסומות (אותה חבילה שדיווחנו כאן במדור טלוויזיה על הכוונה להשיק אותה כבר לפני מספר חודשים). אבל רגע לפני כן, נספר שבאופן מעט מפתיע, בחברת הסטרימינג יכולים לנשום קצת לרווחה. נטישת המנויים נבלמה והמניה עלתה לאור הדוחות האחרונים. הבשורות האלה מגיעות אחרי חודשים ארוכים של נטישת מנויים, בזמן שהמתחרה דיסני+ מתחזקת.

פואנטה בטלגרם

ניוד פרופיל בנטפליקס: למה ולמי זה טוב?

הרעיון מאחורי ניוד פרופיל בנטפליקס הוא לאפשר לאנשים שנסיבות חייהם השתנו, לעבור עם החשבון שלהם לחשבון אחר. זה רלבנטי בעיקר לכאלה שיש להם חשבון משותף וצריכים להפריד אותו. זה יכול לקרות למשל כאשר בני זוג מתגרשים, כאשר אנשים עוזבים דירת שותפים, כאשר צעירים עוזבים את בית ההורים ועוד. במקרים כאלה, ניוד חשבון של אנשים המשתמשים בחשבון משותף יאפשר להם להעביר את הפרופיל תוך שמירה על ההמלצות המותאמות אישית, היסטוריית הצפייה, הרשימות שלהם, משחקים שמורים והגדרות אחרות – כאשר הם מתחילים מנוי חדש משלהם.

רוצים להוזיל את חבילת הטלוויזיה שלכם?

סמנו מאילו חברות תרצו לבחון הצעת מחיר:

*חובה לבחור לפחות חברה אחת!

שים לב! יש לשלוח רק לאחר בחירת חברה!

נ

חבילת נטפליקס זולה עם פרסומות

כאן באתר פואנטה סיפרנו לכם כבר לפני מספר חודשים כי מנכ"ל נטפליקס הכריז על חבילת נטפליקס זולה מבוססת פרסומות שתושק על-ידי החברה. זאת, אחרי שבמשך הרבה שנים ב-Netflix הצהירו שפרסומות הקוטעות את התוכן פוגמות בהנאה של הצופים. נטישת המנויים היא זו שגרמה לנטפליקס לעשות סיבוב פרסה. אז כמה תעלה חבילת נטפליקס עם פרסומות? ראשית, נעדכן אתכם שהחבילה הזאת לא הושקה עדיין בישראל ואין עדיין צפי. שנית, הצצה למחיר בארה"ב, שם היא הוכרזה ממש לאחרונה, מגלה שהמחיר בארה"ב הוא 7 דולר, שהם שווי ערך לכ-25 ש"ח. מחיר החבילה הוא 3 דולר פחות מאשר חבילת בייסיק.

בכל שעה משודרות 4-5 פרסומות באורך של 15-30 שניות. הן מופיעות גם לפני הסרט/הסדרה וגם במהלך הצפייה. אין אפשרות להוריד כתוביות ויש תכנים שלא יהיו זמינים למנויי התוכנית הזאת בשלב זה בשל סוגיות של זכויות שידור.

בארה"ב אפשר להירשם לחבילה הזו כבר עכשיו, והשידור יחל בחודש נובמבר.

איכות השידור היא הנמוכה היותר, כלומר זו שקיימת גם בחבילת הבייסיק (עד 720p/HD).

בשורה התחתונה, כעת מנויי נטפליקס בארה"ב ובמספר מדינות נוספות יכולים לבחור בין 4 תוכניות. אלה המחירים בארה"ב:

  • חבילת נטפליקס עם פרסומות: 7 דולר (כ-25 ש"ח)
  • חבילת נטפליקס בייסיק: 10 דולר (כ-35 ש"ח)
  • חבילת נטפליקס סטנדרט: 16 דולר (כ-57 ש"ח)
  • חבילת נטפליקס פרימיום: 20 דולר (כ-71 ש"ח)

חבילת נטפליקס זולה עם פרסומות זמינה בשלב זה ב-12 מדינות: ארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צקפת, גרמניה, איטליה, יפן, קוריאה, מקסיקו, ספרד, בריטניה.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות