מקרן נייד סמסונג FREESTYLE הוא לגמרי בסטייל

פריסטייל – המקרן הנייד של סמסונג הוא לגמרי בסטייל

הוא קומפקטי, מעוצב וכולל רמקולים ומערכת הפעלה. היכנסו לסקירת מקרן נייד סמסונג FREESTYLE וגלו את היתרונות, החסרונות והמחיר

neri bhhs xnxubd כרקקדאטךק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מקרן הוא בדרך כלל סתם מוצר מלבני פשוט עם כמה יציאות, אבל בסמסונג לקחו את המוצר הזה לעולמות אחרים בדגם FreeStyle. סמסונג פריסטייל הוא מקרן נייד בעיצוב לא שגרתי – לא מבחינת המראה ולא מבחינת השימושיות. הוא גלילי ומורכב על ציר שמאפשר לכוון אותו לכל זווית, כך שאפשר להקרין על כל קיר (גם לא קיר לבן), על התקרה או בכל זווית שרוצים בקלות. סמסונג מכנה את מקרן FreeStyle 'אולם קולנוע נייד', כדי להמחיש את העובדה שהמקרן הקטן הזה בעצם מגיע עם כל החבילה: המקרן עצמו, רמקול מובנה ומערכת הפעלה שבאמצעותה אפשר לתפעל את יוטיוב, נטפליקס וכו. מדובר במערכת ההפעלה של סמסונג עצמה – Tizen.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אמנם המקרן הנייד של סמסונג הוכרז רק לא מזמן, אבל הוא כבר נמכר בארץ ובעולם והמטרה של החברה היא להוביל את הקטגוריה של מקרן נייד. מחירו לא זול, אבל גם ממש לא גבוה ביחס לתמורה שהצרכן מקבל: יכולת הקרנה בכל מקום, באיכות גבוהה, עם מקרן נייד קל משקל, ידידותי, בעל יכולת הפעלה קולית (כרגע פחות שימושי בארץ) ושלט רחוק. יש כיום מקרנים שנמכרים גם בסכומים של 10,000 ש"ח, כך שהכול תלוי בצרכים ובתקציב.

מקרן סמסונג פריסטייל: הנתונים הטכניים של המקרן הנייד FreeStyle

מקרן נייד סמסונג לא מגיע אולי עם הנתונים הכי גבוהים, אבל הוא בהחלט מציע חומרה מרשימה שתספיק לרוב האנשים עבור רוב האירועים, משום שיש לו מערכת מיקוד ועיבוד תמונה אוטומטית שמאפשרת להקרין בקלות על כל משטח, כולל התקרה. שטח הצפייה המובטח הוא 30-100 אינץ', כאשר בכל פעם שאתם משנים את הכיוון, התמונה מתיישרת ומתאימה את עצמה באופן אוטומטי. אפשר לכוון את המיקוד גם באופן ידני דרך התפריט.

מקרן נייד

  • תמיכה ברזולוציה של עד 1080p.
  • תמיכה בבהירות של עד 550 לומן.
  • צליל ב-360 מעלות באמצעות הרמקול המובנה.
  • מיקרופון לפקודות קוליות (דרך Bixby של סמסונג, או אלכסה של אמזון).
  • יציאת HDMI אם מעוניינים בהקרנת תוכן ממחשב או קונסולה (ולא בסטרימינג כשנמצאים במקום ללא אינטרנט).
  • כבל הטענה ארוך עם חיבור USB-C.

אז איפה ומתי אפשר להשתמש במקרן נייד סמסונג פריסטייל?

מקרן סמסונג פריסטייל
מקרן נייד samsung freestyle. צילום: דפנה הראל כפיר

עקרונית, הרעיון המרכזי במקרן נייד סמסונג פריסטייל הוא ש… הוא נייד. תוכלו לקחת אותו לכל מקום. ולנייד אותו בבית מחדר לחדר, למרפסת או לגינה, בתנאי כמובן שתוכלו להקרין על קיר או מסך. וגם בתנאי שמקום חשוך, כי הוא לא מותאים לעבודה כאשר יש אור. ככל שיש אור רב יותר, קשה יותר לראות את התמונה המוקרנת.

פואנטה בטלגרם

אם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה על התקרה, תוכלו לכוון אותו כך שאתם שוכבים במיטה ומביטים בתקרה. זה טוב למשל למרפאות…

העובדה שיש לו מערכת הפעלה ורמקול מובנה מאפשרת לכם לא להיות תלויים בעזרים אחרים וחוסכת הרבה כבלים וחיבורים. כך למשל, אם יש מצגת באירוע חגיגי ואתם רוצים להקרין אותה, לא תצטרכו לדאוג למקור סאונד.

את תפעול המקרן אפשר אגב, לעשות גם דרך טלפון סלולרי של סמסונג באמצעות האפליקציה של סמסונג.

מקרן נייד סמסונג – ומה החסרונות?

אז סמסונג FreeStyle הוא אמנם מקרן נייד חדשני (אגב, יש כבר מקרן נייד דומה של BenQ, כך שהתפיסה עצמה לגבי מקרן כזה היא לא ראשונית), אבל יש לו גם חסרונות שמן הסתם ישופרו בדגמים הבאים.

  • הוא יעיל רק כאשר יש מעט אור או חושך.
  • הוא מגיע ללא סוללה, מה שאומר שתזדקקו לחיבור לחשמל או לחיבור למטען נייד כדי להפעיל אותו.
  • אין לו עמידות למים ואבק, כך שאמנם אפשר לקחת אותו לשטח, אבל כדאי להיזהר עליו.
  • הוא לא מגיע עם נרתיק באריזה, ויש לקנות את הנרתיק בנפרד.

בשורה התחתונה – שווה לקנות מקרן נייד סמסונג?

כאמור, המקרן הקומפקטי של סמסונג הוא מוצר ייחודי שכמעט ואין לו מתחרים בענף מבחינת שימושיות וניידות. כמו בשואב אבק סמסונג JET 90 שבו סמסונג מציעה מוצר איכותי במחיר לא זול ולא יקר, גם במקרן הזה היא מצליחה להציע פתרון איכותי במחיר שהוא אמנם לא זול, אבל גם לא בלתי נגיש של כ-3800-4000 ש"ח.

אם אתם מחפשים פתרון נייד להקרנת תוכן, מקרן נייד סמסונג Freestyle הוא ללא ספק פתרון מוצלח. שווה להתעניין גם במקרן BenQ שמציע ניידות ועיצוב קומפקטי במחיר קצת יותר נמוך.

מקרן נייד

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות