טלוויזיות סמסונג 2022: כל החידושים ב-NEO QLED - מדריך קנייה ומחירים

טלוויזיות סמסונג 2022: כל החידושים ב-NEO QLED – מדריך קנייה ומחירים

טלוויזיה סמסונג Neo QLED לשנת 2022 מגיעה עם איכות צפייה משודרגת ומענה לגיימרים. המחיר מתחיל ב-5,500 ש"ח ועולה עם האיכות ועם הגודל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי שמחפש טלוויזיה של סמסונג, נתקל במגוון דגמים וגדלים. הטלוויזיות הפשוטות של החברה הן מסדרת ה-UHD ו-Crystal. טלוויזיות איכותיות יותר של סמסונג הן טלוויזיות QLED, אבל עבור מי שמחפש את האיכות הגבוהה ביותר ויש לו תקציב לכך, המיקוד צריך להיות בסדרות הדגל של החברה: סמסונג Neo QLED 4K וסמסונג Neo QLED 8K לשנת 2022. דגמים אלה מתאימים לחובבי איכות צפייה גבוהה, לגיימרים (ראו בהמשך) ולמי שחשוב לו סאונד קולנועי.

כאשר מדברים על שדרוג איכות הצפייה, מדברים על כמה היבטים. בדגמים החדשים התרחב טווח הגוונים שבין השחור ללבן. כל המסכים תומכים כמובן ב-HDR 10+, אבל מעבר לזה בסמסונג מתחייבים שטלוויזיות NEO QLED מספקים 100% נפח צבע לפי מכון התקנים הגרמני. רמת הבהירות עלתה מ-12 ל-14 סיביות, והטלוויזיה מתבססת על טכנולוגיה שסמסונג מאוד גאה בה: קוואנטום מיני לד: נורות הקטנות פי 40 מנורות LED רגילות ומאפשרות ניגודיות משופרת. הדבר מאפשר לטלוויזיה לשלוט בתאורה ב-16,384 דרגות (פי 4 לעומת הדור הקודם).

על דגמי ה-8K מנצח מעבד Neural Quantum Processor 8K, המעבד כל פיקסל מתוך 33 מיליון פיקסלים בנפרד, משדרג את התוכן בהתאם לסוג התוכן הספציפי לאיכות קרובה ככל האפשר לרזולוציית 8K.

מהו מחיר טלוויזיה סמסונג Neo QLED בדגמי 2022?

טווח מחירי טלוויזיות סמסונג Neo QLED גדול והוא משתנה בהתאם לגודל הטלוויזיה ובהתאם לאיכות שתבחרו. צריך לזכור כמובן שטלוויזיות סמסונג Neo QLED מגיעות גם ב-4K וגם ב-8K, והמחירים משתנים בהתאם.

מחיר טלוויזיה סמסונג Neo QLED 4K בדגמי 2022

אם תרצו את טלוויזית ה-Neo QLED הזולה ביותר, תוכלו לקנות טלוויזיית סמסונג 4K דגם QN85B בגודל 55 אינץ', ולשלם כ-5,550 ש"ח.

אם תבחרו דווקא בדגם הכי יוקרתי של טלוויזיית סמסונג Neo QLED 4K, תשלמו כ-20,000 ש"ח על מסך גודל 85 אינץ' מסדרת QN95B.

מחירי טלוויזיות 4K ו-8K של סמסונג Neo QLED

מחירים טלוויזיות סמסונג NEO QLED

מחיר טלוויזיה סמסונג Neo QLED 8K בדגמי 2022

טווח מחירי טלוויזיות של סמסונג Neo QLED 8K לשנת 2022 נע בין כ-7700 ש"ח לכ-45,00 ש"ח.

כך למשל, גודל 55 אינץ' דגם QN700B עולה 7670 ש"ח ומחיר טלוויזיה סמסונג 65 אינץ' בסדרה הזו הוא כ-9500 ש"ח. מי שרוצה את המסך האיכותי ביותר – ישלם כמובן הרבה יותר. מחיר טלוויזיית סמסונג Neo QLED 8K מסדרת QN900B בגודל 85 אינץ' הוא כ-45,000 ש"ח (החברה מציעה גם טלוויזיית 98 אינץ' – אבל לא בסדרה הזאת).

פודקאסט טריפל

בתמורה מקבלים את פסגת הטכנולוגיה שסמסונג יודעת להציע כיום בטלוויזיות שלה: איכות התמונה שופרה עוד יותר באמצעות שדרוג של המעבד ביחס לדגמי 2021, יכולות הבינה המלאכותית שופרו ורמת הבהירות עלתה עוד יותר, כך שניתן לצפות בטלוויזיה בנוחות גם ביום וגם בלילה.

טלוויזיית סמסונג Neo QLED. צילום: דפנה הראל כפיר


עבור מי שחושש שלא יוכל ליהנות מאיכות ה-8K כדאי לדעת שגם תוכן ישן מאוד משודרג אוטומטית ל-8K.

כמובן, סמסונג גם עדכנה את מערכת ההפעלה טייזן, אשר משולבת בכל הדגמים של הטלוויזיות שלה. הממשק כמובן בעברית. סמסונג משתפת פעולה עם ספקיות התוכן הגדולות בארץ ובעולם, והצרכנים יכולים לגשת לכל האפליקציות דרך הטלוויזיה, החל מדיסני פלוס ונטפליקס ועד סלקום TV.

בנוסף, כל הטלוויזיות מגיעות עם שלט רחוק סולארי חדשני, שלא זקוק לסוללות ונטען לבד (או באמצעות כבל USB-C).

עוצמת השמע בטלוויזיות משופרת, ויש דולבי אטמוס אלחוטי – כך שמי שיש לו טלוויזיה של סמסונג ומקרן קול של סמסונג, מחבר ביניהם ללא כבל.

מה הופך את טלוויזיית סמסונג Neo QLED למתאימה לגיימרים?

הגיימרים הם הקהל הצומח של טלוויזיות הפרימיום – והם דורשים איכות צפייה, איכות סאונד, חיבורים וזמן תגובה ברמות גבוהות מאוד.

השנה סמסונג מציגה את הטלוויזיות הראשונות בעולם עם תמיכה בקצב ריענון של 144Hz ב-4K (דגמים 43”/50” QN90B, QN95B), באמצעות מנגנון Motion Xcelerator Turbo Pro, כולל תמיכה ב- FreeSync Premium Pro.

בדגמי טלוויזיית סמסונג Neo QLED לשנת 2022 יש יציאות HDMI 2.1 וזמן תגובה נמוך.

בנוסף יש סרגל המציג את הנתונים החשובים כמו FPS, שינוי INPUT LAG ועוד.

ניתן לשחק בפורמט רחב במיוחד 32:9 כדי לדמות מסך רחב במיוחד המאפשר לראות יותר בתוך המשחק.

סאונד מותאם לרעש בסביבה

הטלוויזיה מזהה מתי יש רעש בסביבה ומגבירה את הצליל בהתאם.

בסמסונג מזהים כמה מגמות בולטות בתחום הטלוויזיה. כמותג שנמצא בצמרת המכירות בעולם כבר 16 שנה (ו-10 שנים בישראל), בסמסונג שואפים לשמר את המעמד ולתת מענה לאותן מגמות:

  • מעבר ל-8K: "אנחנו צופים שהמגמה תתרחב בשנים הקרובות, בין היתר בגלל אירועי ספורט גדולים", אומר קובי בש' מנהל החטיבה הצרכנית בסמסונג ישראל.
  • מעבר למסכים גדולים יותר: "קטגוריית ה-65 אינץ' גדלה – כיום היא מהווה כמחצית מנתח השוק של ככל המסכים", אומר בש.
  • גיימינג: הצרכנים דרושים חוויה שלמה יותר.

עוד לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה? >

אתם עדיין לא עוקבים אחרי פואנטה באינסטגרם? > 

הצטרפו גם לקבוצת הטלוויזיה של פואנטה >

במקביל לאלה, סמסונג ממשיכה במגמה נוספת: הפיכת הטלוויזיה למוקד שליטה במכשירים אחרים בבית. הטלוויזיה מוגדרת כ-HUB. יש לה יכולת שליטה על מכשירים בבית (מצב SmartThings), להדליק את המזגן ועוד ולקבל הודעה כשמכונת הכביסה מסיימת לעבוד.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות