יצירת תוכן אוטומטית: מהפכה במיקרוסופט 365 Copilot וגוגל

מצגת שמכינה את עצמה ואימייל שכותב את עצמו: החידושים במיקרוסופט ובגוגל

החל מניסוח מייל ועד יצירת מצגת על סמך הנתונים שלכם: מיקרוסופט 365 Copilot לוקח את הבינה המלאכותית צעד קדימה. בקרוב לא תצטרכו לחשוב

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

נניח שאתם צריכים להכין מצגת על סמך נתונים ששמורים אצלכם במסמך כלשהו. אתם פשוט צריכים לבקש – והמצגת תכין את עצמה. ונניח שאתם צריכים לנסח מכתב עם הצעת מחיר… כמה נוח, ההצעה תכתוב את עצמה. ונניח שאתם ניצבים מול גיליון אקסל עמוס נתונים ומספרים, וצריכים להבין איזה מוצר בעסק שלכם היה הכי רווחי ברבעון הזה. החל מעכשיו, אתם פשוט יכולים לשאול את האקסל. בקיצור, יצירת תוכן באופן אוטומטי – זה החלום של כל מי שהתמודד עם אתגרים כאלו עד כה, וזה מה שתקבלו במיקרוסופט אופיס 365, עם השקת התכונה החדשה שלה, שנקראת CoPilot. התכונה החדשה שמשלבת את יכולות הבינה המלאכותית של ChatGPT 4 של חברת OpenAi, אשר כידוע, מיקרוסופט היא המשקיעה העיקרית בה.

מיקרוסופט Copilot גם באאוטלוק וב-Teams

מיקרוסופט משלבת את Copilot גם באאוטלוק, כך שאם אתם משתמשים ב-Outlook לקבלת ולשליחת מיילים, תוכלו לקבל סיכום ואפילו הצעות לניסוח.יותר מזה, ה-Copilot יכול לנקות או לסדר את תיבת הדואר תוך שניות – במקום שתשקיעו בזה שעות.

בנוסף, אם אתם מנהלים פגישות ב-Teams, תוכלו לקבל סיכום של הפגישה – כולל פירוט של "מי אמר מה", ניתוח של הדעות השונות (אילו אנשי צוות מתנגדים להצעה מסוימת ואילו תומכים בה) ועוד.

יצירת תוכן ב-Copilot במיקרוסופט 365: פקודה לכתיבת הצעה על סמך הפגישה של אתמול
יצירת תוכן ב-Copilot במיקרוסופט 365: פקודה לכתיבת הצעה על סמך הפגישה של אתמול

פואנטה בטלגרם

כמובן שהבחירה אם להשתמש ב-Copilot של מיקרוסופט שמורה בידי המשתמשים, אבל יש להניח שרוב האנשים ישמחו מאוד שמישהו יחשוב עבורם וגם ייצור בשבילם את התוכן.

בנוסף, מיקרוסופט מכניסה את הבינה המלאכותית ככלי עזר לעסקים ולחברות, באמצעות "צ'אט עסקי" (Business Chat). המשמעות היא שהמחשב מעבד מידע ששמור ביישומים שונים, אשר עד עכשיו היו מנותקים – יומן הפגישות, מיילין, מסמכים, פגישות ואנשי קשר. המשתמש יכול לתת הנחיות בשפה טבעית כמו "ספר לצוות שלי איך עדכנו את אסטרטגיית המוצר", והמחשב יפיק עדכון סטטוס על סמך פגישות הבוקר, המיילים והשרשורים של הצ'אט.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אחד היתרונות ש-Copilot מציע זה לנצל את כל התכונות הרבות שיש היום במיקרוסופט, אשר רוב המשתמשים לא מודעים להן. כך למשל, בתוכנת WORD יש מאות פקודות, אבל המשתמשים מכירים רק כמה בודדות (כמו יצירת טבלה ועוד). גם בתוכנת POWER POINT יש שפע תכונות, אבל המשתמשים יודעים בעיקר איך לייצא אנימציה לשקופית. כעת התכונות הרבות יהיו זמינות ונגישות באמצעות פקודה בשפה טבעית.

יצירת תוכן אוטומטית – בקרוב בגוגל

ההכרזה של מיקרוסופט מגיעה זמן קצר אחרי הכרזה של גוגל על יכולות די דומות ב-Workspace, אלא שבגוגל עדיין לא פתחו אותן לקהל הרחב. אפשר יהיה למשל להקליד נושא שאתם רוצים לכתוב עליו מסמך ב-Docs, ולקבל טיוטה שאותה תערכו. תוכלו גם לקבל הצעות נוספות, וגוגל אפילו יכולה לסייע להתאים את סגנון הכתיבה. הבינה המלאכותית תגיע גם לג'ימייל, כך שהיא תוכל לנסח את מייל התשובה בהתאם לבקשתכם. עבור המשתמשים ב-Sheets (התוכנה המקבילה של גוגל לאקסל של מיקרוסופט), גוגל תאפשר להפוך נתונים לתובנות של ממש. וגם בעולם המצגות גוגל תשלב את ה-AI. אם תבנו מצגת באמצעות Slides של גוגל, היא תשאב את הנתונים והתמונות ששמורות אצלכם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות