איך חוסכים בצריכת החשמל של המזגן - טיפים שימושיים

איך חוסכים בצריכת החשמל של המזגן – טיפים שימושיים

מזגן הוא אמצעי הקירור והחימום העיקרי בכל בית בישראל, וככזה הוא מהווה מרכיב חשוב בחשבון החשמל שלנו. לכן, חשוב לא רק לבחור נכון את המזגן בשלב הקנייה, אלא גם לדאוג לבחור בטכנאי מזגנים מקצועי שיתקן אותו במקרה של תקלה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מדי חודש אנחנו נאלצים להתמודד עם לא מעט הוצאות, כשהרשימה מתחילה במשכנתא ועוברת דרך ארנונה, חוגים וגנים של הילדים, מים, גז,  וכמובן, חשבון החשמל. רבים תוהים כיצד יחסכו בהוצאות החשמל ומעדיפים לרכוש מכשירי חשמל חסכוניים.

מזגן, למשל, הוא אחד ממכשירי החשמל שצריך לדעת לבחור, במיוחד משום שאנחנו משתמשים בו כל כך הרבה שעות ביום – גם בחורף וגם בקיץ, ולעתים קרובות אנחנו מפעילים במקביל כמה וכמה מזגנים בכל רחבי הבית. לכן, למשל, חשוב להסתכל בדירוג האנרגיה שלו וגם לברר על טכנולוגיית אינוורטר.

כדאי לדעת שאפשר להשתמש במזגן בצורה חסכונית בחשמל, וזה תלוי גם באופן השימוש (למשל בגובה הטמפרטורה שאתם קובעים) וגם בטכנאי שיגיע לביתכם וירכיב את המזגן. ייתכן אפילו שהטכנאי ימליץ למקם את המזגן במקום אחר מזה שחשבתם, ובכך יחולל שינוי שלא חשבתם עליו מבחינת קירור או חימום החלל.

בחירת הטכנאי שמגיע לביתכם – הבחירה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף

אז נכון שהחיסכון בחשמל תלוי בסוג המזגן, ונכון שהחיסכון בחשמל תלוי גם בגודל המנוע של המזגן ונכון שהחיסכון תלוי גם באופן הרכבת המזגן, אבל יש עוד פרמטר אחד שרוב האנשים לא לוקחים בחשבון – והוא התיקון של המזגן. איכות התיקון תלויה, כמובן, בעבודה של טכנאי המזגנים שמגיע לביתכם כאשר המזגן מקולקל או קצת מקרטע.

תיקון מזגנים עם טכנאי מוסמך הוא לא המלצה, אלא בגדר חובה. אין מקום להתפשרויות בעניין הזה. אם תבחרו בטכנאי לא מוסמך או שתנסו לתקן את המזגן בעצמכם, תגרמו כנראה נזק עצום למזגן שלכם במו ידיכם.

איך בוחרים את הטכנאי הנכון?

קודם כל, עליכם לבחור טכנאי מזגנים רק מחברה אמינה, בעלת ניסיון, מקצועית ומוכחת בתחום.

למעשה,  טכנאי מזגנים שיודע את העבודה ומכיר את כל רזי התיקון של המזגן, לא רק יסדר לכם את המזגן כך שהוא יקרר את הבית יותר טוב, אלא גם יכול לגרום לכך שתשלמו פחות בכל חודש על אותו השימוש בדיוק. טכנאי למזגן של Fix It Now יכול להיות ההבדל בין חיסכון אדיר בחשמל לבין צריכה מופרזת ומיותרת של חשמל.

דבר שני, עליכם לבדוק את הטכנאי הספציפי שמגיע לביתכם, וזה אומר לקבל המלצות, לבדוק באתרים השונים, לשמוע חוות דעת ורק אז לקבל את ההחלטה הנכונה. טכנאי מזגנים מומלץ של חברת Fix It Now יגיע לביתכם אחרי שקראתם עליו באתר, אחרי שקיבלתם המלצות ואחרי שאתם בטוחים שזה האיש הנכון במקום הנכון.

חשוב לזכור שאיש המזגנים שמגיע לביתכם לא רק מתקן עבורכם את המזגן אלא הוא גם המפתח שלכם לפתוח את הדלת לחיסכון אדיר בחשמל.

צריכים לתקן או להתקין מזגן? הזמינו את הצוות של Fix It Now:
https://www.fixitnow.co.il


קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות